|
Tiesto in the sand 29 nov.
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
evenement Dance4Life Special Fundraiser
organisatie Dance4life
locatie The Sand, Amsterdam
datum 29 november 2008
line-up Tiësto, sied van riel, joop, Leon Bolier
Zaterdag voor Wereld Aids Dag, organiseert Tiësto een benefietconcert in The Sand in Amsterdam. Tiësto wordt daarbij ondersteund door de DJ's Sied van Riel, Leon Bolier en Joop.
Het grootste gedeelte van de opbrengsten gaat naar Dance4Life! Dus support Dance4Life en zorg ervoor dat jij een kaart weet te bemachtigen!
Meer informatie vind je op www.dance4life.nl
standaard (29-11-2008) € 50,00 (excl. fee)
aan de deur € 50,00
deur open 22:00 uur
aanvang 22:00 uur
online verkoop start op 14 oktober 2008 om 11:43 uur
online verkoop sluit op 29 november 2008 om 20:00 uur
Gasten, de prijs is hoog, ik betaal het graag zoals vele anderen, weet dat andere het duur vinden dus niemand hoeft dat te gaan melden, je helpt daar niemand mee.
http://www.easyticket.nl/?e=1915 |
|
|
| Little Theseus |
| Dance4life moet opflikkeren met zn kutaids, laat die naffers gewoon condooms gebruiken doen wij ook allemaal kga mn zuurverdiende centen echt niet branden aan peperdure aidsmedicijnen omdat ze daar zogenaamd volgens de bijbel geen voorbehoedsmiddel mogen gebruiken! :whip: |
|
|
| AirPole |
| Fakking hell! 50 Euro?? Dat is toch niet meer normaal, moio. |
|
|
| mido |
| Ik ga met je mee hoor broer! :haha: |
|
|
| Acidophilus |
Remy,
Ik ben het met je eens dat we niet moeten gaan klagen over de prijs in je post, want je post tenslotte om mensen te informeren over een feest.
Wel ben ik van mening dat de prijzen van feesten tot belachelijke hoogten zijn gekomen. De enige manier m.i. om dit te doen veranderen (omlaag dan) is om dit soort feesten te mijden. Zodra de vraag naar kaarten afneemt, gaan de organisatoren zich wel achter de oren krabben om de reden hiervan te vinden. Vaak zie je dan dat er kaarten worden weggegeven of verloot en voor een volgende keer een prijsverlaging.
Hopelijk kunnen we gezamenlijk hier iets aan doen! |
|
|
| Chicane |
| Tros Radar niet gezien, over de monopoliepositie van TicketService? :) |
|
|
|
|