return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אני קונה מחשב ואני קונה מחשב!!!
View this Thread in Original format
arik
בבוקר בהיר וצח
אבא שלי רצה לשפר לי את המחשב
דבר מאד נדיר שקורה רק פעם ב 20 שנה
קיצר חבל על הדיבורים קבלו את הרכיבים
ואם אתה שואלים איפה שאר הרכיבים אז שאר הרכיבי כבר יש לי
כמו
CREATIVE LIVE VALUE
ושאר החולרות כמו עכבר מקלדת וכוליי וכוליי
GeForce4 Ti 4200
ASUS A7V333-E DDR 266Mhz
AMD Athlon XP 1600+
6x5.25 / 2x3.5 300W ATX Tower
DDR-RAM 256MB 2700 Transcend

זה הטופ שאני יכול להשיג במחיר שיש לי שהוא 3100 ש"ח

אבל בגלל שעודלא קניתי ואני על סף קניה
יהיה נחמד אם למישהו יהיה הערות שיעזרו לי בקניה
או אם למישהו פה יש פרוטקציות ויכוללהשיג לי רכיבים בזול
אז בכלל יהיה מעולההה!
?
Agent-Fire
תבדוק כמה יצא לך המחיר על כל החלקים שציינתה בפלונטר
www.plonter.co.il
arik
quote:
Originally posted by Agent-Fire
תבדוק כמה יצא לך המחיר על כל החלקים שציינתה בפלונטר
www.plonter.co.il

זה יצא יותר יקר
כי יש לי הנחה על הכרטיס מסך
גם מחר יום ראשון אני מקבל את החיבור בכבלים ואז אני יהפוך לגיימר כבד:)
DJ-Energy
נשמע כמו אחלה מחשב בנאדם
תתחדש
מה עם מסך?
NyKoN
תראה..
הכל אחלה במחשב..
ויש לך motherboard
בן זונה..

אבל AMD?
אומרים שהם מהירים בטירוף אבל עדיף פנטיום 4 כי לפנטיום 4 יש ציפוי מיוחד במקרה שהמאווררים שלו מפסיקים לפעול כדי שכל המודרבורד שלך לא ישרף
ולAMD אין
arik
quote:
Originally posted by DJ-Energy
נשמע כמו אחלה מחשב בנאדם
תתחדש
מה עם מסך?

מסך יש לי
PRINCETON 17
מסך מעולה לא צריך יותר
arik
quote:
Originally posted by NyKoN
תראה..
הכל אחלה במחשב..
ויש לך motherboard
בן זונה..

אבל AMD?
אומרים שהם מהירים בטירוף אבל עדיף פנטיום 4 כי לפנטיום 4 יש ציפוי מיוחד במקרה שהמאווררים שלו מפסיקים לפעול כדי שכל המודרבורד שלך לא ישרף
ולAMD אין

לפי דעתי בישביל זה יש אחריות
!
אבל אני יהיה חייב לקחת את הסיכון גם בגלל שהוא יותר מהיר וגם בגלל שהוא הרבה יותר זול
Agent-Fire
קנה
AMD
נכון שיש להם בעיות חימום אבל בדגמים החדשים אני חושב שזה פחות
ויש באמת 3 שנים אחרויות שזה ממש מספיק ומקסימום אתה יכול להחליף את המאוור למשהו יותר חזק עם צלעות קירור יותר טובות...
זה יהיה איזה 100 שקל

אבל המאוור הראשון שהם נותנים הוא מספיק כל עוד הוא עובד במהירות שהוא צריך לעבוד

(מנסיון)
הוא התחיל לעבוד ממש לעט והמעבד התחמם כמו לא יודע מה, אבל למחשב יש הגנה אז הוא פשוט עושה שגיאה ולא נותן לעלות תמחשב...
קיצר החלפתי תמאוור ועכשיו הכל עובד מצויין

וגם
AMD
מזיינים את אינטל בכל הבנצ'מארקים
MoSH_MaN
אחלה של מחשב
טוב מאד שאתה קונה
DDR
וגם לי יש
AMD
מהסוג היותר ישן וגם מתחמם לי
arik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אחלה של מחשב
טוב מאד שאתה קונה
DDR
וגם לי יש
AMD
מהסוג היותר ישן וגם מתחמם לי

אז מה אני יכול לעשות נגד החימום יתר הזה
יעזור אם אני יקנה עוד מאוורר שיאורר את המעבד????

Scorchio
quote:
Originally posted by NyKoN
תראה..
הכל אחלה במחשב..
ויש לך motherboard
בן זונה..

אבל AMD?
אומרים שהם מהירים בטירוף אבל עדיף פנטיום 4 כי לפנטיום 4 יש ציפוי מיוחד במקרה שהמאווררים שלו מפסיקים לפעול כדי שכל המודרבורד שלך לא ישרף
ולAMD אין


לי יש מעבד
AMD
1200
עם מאוורר
Volcano
לא עובר את ה 50 מעלות
ועובד מהיר אחושרמוטה
DjChook
אני לא אוהב את
AMD
אבל תעשה מה שבראש שלך
וכן, תקנה מאוורר רציני
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement