|
אני קונה מחשב ואני קונה מחשב!!!
|
View this Thread in Original format
| arik |
בבוקר בהיר וצח
אבא שלי רצה לשפר לי את המחשב
דבר מאד נדיר שקורה רק פעם ב 20 שנה
קיצר חבל על הדיבורים קבלו את הרכיבים
ואם אתה שואלים איפה שאר הרכיבים אז שאר הרכיבי כבר יש לי
כמו
CREATIVE LIVE VALUE
ושאר החולרות כמו עכבר מקלדת וכוליי וכוליי
GeForce4 Ti 4200
ASUS A7V333-E DDR 266Mhz
AMD Athlon XP 1600+
6x5.25 / 2x3.5 300W ATX Tower
DDR-RAM 256MB 2700 Transcend
זה הטופ שאני יכול להשיג במחיר שיש לי שהוא 3100 ש"ח
אבל בגלל שעודלא קניתי ואני על סף קניה
יהיה נחמד אם למישהו יהיה הערות שיעזרו לי בקניה
או אם למישהו פה יש פרוטקציות ויכוללהשיג לי רכיבים בזול
אז בכלל יהיה מעולההה!
? |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
תבדוק כמה יצא לך המחיר על כל החלקים שציינתה בפלונטר
www.plonter.co.il |
זה יצא יותר יקר
כי יש לי הנחה על הכרטיס מסך
גם מחר יום ראשון אני מקבל את החיבור בכבלים ואז אני יהפוך לגיימר כבד:) |
|
|
| DJ-Energy |
נשמע כמו אחלה מחשב בנאדם
תתחדש
מה עם מסך? |
|
|
| NyKoN |
תראה..
הכל אחלה במחשב..
ויש לך motherboard
בן זונה..
אבל AMD?
אומרים שהם מהירים בטירוף אבל עדיף פנטיום 4 כי לפנטיום 4 יש ציפוי מיוחד במקרה שהמאווררים שלו מפסיקים לפעול כדי שכל המודרבורד שלך לא ישרף
ולAMD אין |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
נשמע כמו אחלה מחשב בנאדם
תתחדש
מה עם מסך? |
מסך יש לי
PRINCETON 17
מסך מעולה לא צריך יותר |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by NyKoN
תראה..
הכל אחלה במחשב..
ויש לך motherboard
בן זונה..
אבל AMD?
אומרים שהם מהירים בטירוף אבל עדיף פנטיום 4 כי לפנטיום 4 יש ציפוי מיוחד במקרה שהמאווררים שלו מפסיקים לפעול כדי שכל המודרבורד שלך לא ישרף
ולAMD אין |
לפי דעתי בישביל זה יש אחריות
!
אבל אני יהיה חייב לקחת את הסיכון גם בגלל שהוא יותר מהיר וגם בגלל שהוא הרבה יותר זול |
|
|
| Agent-Fire |
קנה
AMD
נכון שיש להם בעיות חימום אבל בדגמים החדשים אני חושב שזה פחות
ויש באמת 3 שנים אחרויות שזה ממש מספיק ומקסימום אתה יכול להחליף את המאוור למשהו יותר חזק עם צלעות קירור יותר טובות...
זה יהיה איזה 100 שקל
אבל המאוור הראשון שהם נותנים הוא מספיק כל עוד הוא עובד במהירות שהוא צריך לעבוד
(מנסיון)
הוא התחיל לעבוד ממש לעט והמעבד התחמם כמו לא יודע מה, אבל למחשב יש הגנה אז הוא פשוט עושה שגיאה ולא נותן לעלות תמחשב...
קיצר החלפתי תמאוור ועכשיו הכל עובד מצויין
וגם
AMD
מזיינים את אינטל בכל הבנצ'מארקים |
|
|
| MoSH_MaN |
אחלה של מחשב
טוב מאד שאתה קונה
DDR
וגם לי יש
AMD
מהסוג היותר ישן וגם מתחמם לי |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אחלה של מחשב
טוב מאד שאתה קונה
DDR
וגם לי יש
AMD
מהסוג היותר ישן וגם מתחמם לי |
אז מה אני יכול לעשות נגד החימום יתר הזה
יעזור אם אני יקנה עוד מאוורר שיאורר את המעבד???? |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by NyKoN
תראה..
הכל אחלה במחשב..
ויש לך motherboard
בן זונה..
אבל AMD?
אומרים שהם מהירים בטירוף אבל עדיף פנטיום 4 כי לפנטיום 4 יש ציפוי מיוחד במקרה שהמאווררים שלו מפסיקים לפעול כדי שכל המודרבורד שלך לא ישרף
ולAMD אין |
לי יש מעבד
AMD
1200
עם מאוורר
Volcano
לא עובר את ה 50 מעלות
ועובד מהיר אחושרמוטה |
|
|
| DjChook |
אני לא אוהב את
AMD
אבל תעשה מה שבראש שלך
וכן, תקנה מאוורר רציני |
|
|
|
|