| !_PeTrUs_! |
Allemaal leuk en aardig maar graag geen standaard Top 40 nummers gaan bespreken op een TRANCE forum ;)
**closed**
[EDIT]
Er moest weer een verklaring voor komen hoor :rolleyes:
Ik vind gewoon dat deze site wel een beetje trance gerelateerd moet blijven. Staks haalt iemand t ook nog in z'n hoofd om "wat vindt je van Sita - Huppelkut' te gaan posten. Dit wil ik vermijden dus zie dit maar als een statement dat we hier liever geen allround danceplaatjes (dus Top 40 meuk) threads willen zien ;)
[/EDIT] |
|
|