return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Mad^House - Holiday
View this Thread in Original format
mido
Echt nog sgraler dan Like a prayer!!!! arrrrrrgggggggghhhhhhhh
Sandman
Bespaar me de ranzige details!!

Ik heb hem gelukkig nog niet gehoord en dat wil ik ook nog wel ff zo houden



Sandman
AFTERNATIVE
Die clip is pas erg....gatver
Ding Chavez
Hulde dat ze nog een extra gejatte sample erbij in hebben kunnen stoppen. Ga zo door jongens! (Y)
!_PeTrUs_!
Allemaal leuk en aardig maar graag geen standaard Top 40 nummers gaan bespreken op een TRANCE forum ;)

**closed**

[EDIT]

Er moest weer een verklaring voor komen hoor :rolleyes:

Ik vind gewoon dat deze site wel een beetje trance gerelateerd moet blijven. Staks haalt iemand t ook nog in z'n hoofd om "wat vindt je van Sita - Huppelkut' te gaan posten. Dit wil ik vermijden dus zie dit maar als een statement dat we hier liever geen allround danceplaatjes (dus Top 40 meuk) threads willen zien ;)

[/EDIT]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement