return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Zaalvoetbaltornooi
View this Thread in Original format
djcresto
Zijn er Beta's die zin hebben om een ploegske te vormen op een zaalvoetbaltornooi dat ik mee organiseer op dinsdag 11 november?

Wie? Een ploeg of 6 van vooral niet voetballers
Wanneer? Van 10u tot 18u of iets later
Waar? Sporthal Oudegem (waar de eerste beta party plaatsvond)
Jasperovitsj
Eventueel wel ja :)
RadiantB
[/lurk mode]

Is het mogelijk om nog een extra ploeg in te schrijven ?
Ik zou het dan eventueel voorstellen aan mijn collega-minivoetballers (een bende sukkelaars trouwens, vandaar ons doelsaldo van -30 na 6 matchen in een kerncompetitie aka cafevoetbal :p).

[lurk mode]
FredNova
bwa ja...
djcresto
quote:
Originally posted by RadiantB
[/lurk mode]

Is het mogelijk om nog een extra ploeg in te schrijven ?
Ik zou het dan eventueel voorstellen aan mijn collega-minivoetballers (een bende sukkelaars trouwens, vandaar ons doelsaldo van -30 na 6 matchen in een kerncompetitie aka cafevoetbal :p).

[lurk mode]


Geen probleem. Als ge maar genoeg verzet in het café tussen de matchen ;) Bedoeling is dat we aan een ploeg of 6 geraken. Iedereen kan dan een wedstrijd van een half uur tegen elkaar spelen. We beginnen om 10u 's ochtends en we gaan door tot een uur of 6 's avonds. Gn ook wel een kleine bijdrage vragen om de kosten van de zaal te dekken.
Jasperovitsj
Hebde nog ploegen nodig Gert? Want ik kan altijd eens horen bij mijn ploeggenoten of ze zin hebben om mee te doen.
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Hebde nog ploegen nodig Gert? Want ik kan altijd eens horen bij mijn ploeggenoten of ze zin hebben om mee te doen.


Heb er nog geen zicht op. Nog maar pas beginnen zoeken. Maar altijd welkom. Ploegje meer of minder daar passen we wel een mouw aan.
RadiantB
quote:
Originally posted by djcresto
Geen probleem. Als ge maar genoeg verzet in het café tussen de matchen ;) Bedoeling is dat we aan een ploeg of 6 geraken. Iedereen kan dan een wedstrijd van een half uur tegen elkaar spelen. We beginnen om 10u 's ochtends en we gaan door tot een uur of 6 's avonds. Gn ook wel een kleine bijdrage vragen om de kosten van de zaal te dekken.



Daar zal het niet aan mankeren: we hebben ons eigen intern reglement opgesteld (gele kaart = bakske bier trakteren, buitenkant pikee -de ploegnaam- trappen = fleske jevever trakteren, ...), dus qua alcoholconsumptie moeten we voor niemand onderdoen. :toothless
Ik zal zo snel mogelijk laten weten of we paraat gaan zijn.
TOR
Crap, wilde mijn keeperhandschoenen (lees: tuinwerktuigen) met plezier nog 's bovenhalen maar zit met een voetblessure van het volleybal :sadgreen:
Gladius
quote:
Originally posted by TOR
keeperhandschoenen (lees: tuinwerktuigen)

LOL =)
ik weet nog wel dat ge vrij goed keepte in die match!

eventueel wil ik ook wel meedoen ja

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
Crap, wilde mijn keeperhandschoenen (lees: tuinwerktuigen) met plezier nog 's bovenhalen maar zit met een voetblessure van het volleybal :sadgreen:

Niks dat kan genezen op een dikke 2 weken?
TOR
Nope, mag nog zeker tot eind november niet sporten (ligamenten zwaar verrokken).
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement