|
Zaalvoetbaltornooi
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
Zijn er Beta's die zin hebben om een ploegske te vormen op een zaalvoetbaltornooi dat ik mee organiseer op dinsdag 11 november?
Wie? Een ploeg of 6 van vooral niet voetballers
Wanneer? Van 10u tot 18u of iets later
Waar? Sporthal Oudegem (waar de eerste beta party plaatsvond) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Eventueel wel ja :) |
|
|
| RadiantB |
[/lurk mode]
Is het mogelijk om nog een extra ploeg in te schrijven ?
Ik zou het dan eventueel voorstellen aan mijn collega-minivoetballers (een bende sukkelaars trouwens, vandaar ons doelsaldo van -30 na 6 matchen in een kerncompetitie aka cafevoetbal :p).
[lurk mode] |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by RadiantB
[/lurk mode]
Is het mogelijk om nog een extra ploeg in te schrijven ?
Ik zou het dan eventueel voorstellen aan mijn collega-minivoetballers (een bende sukkelaars trouwens, vandaar ons doelsaldo van -30 na 6 matchen in een kerncompetitie aka cafevoetbal :p).
[lurk mode] |
Geen probleem. Als ge maar genoeg verzet in het café tussen de matchen ;) Bedoeling is dat we aan een ploeg of 6 geraken. Iedereen kan dan een wedstrijd van een half uur tegen elkaar spelen. We beginnen om 10u 's ochtends en we gaan door tot een uur of 6 's avonds. Gn ook wel een kleine bijdrage vragen om de kosten van de zaal te dekken. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hebde nog ploegen nodig Gert? Want ik kan altijd eens horen bij mijn ploeggenoten of ze zin hebben om mee te doen. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hebde nog ploegen nodig Gert? Want ik kan altijd eens horen bij mijn ploeggenoten of ze zin hebben om mee te doen. |
Heb er nog geen zicht op. Nog maar pas beginnen zoeken. Maar altijd welkom. Ploegje meer of minder daar passen we wel een mouw aan. |
|
|
| RadiantB |
| quote: | Originally posted by djcresto
Geen probleem. Als ge maar genoeg verzet in het café tussen de matchen ;) Bedoeling is dat we aan een ploeg of 6 geraken. Iedereen kan dan een wedstrijd van een half uur tegen elkaar spelen. We beginnen om 10u 's ochtends en we gaan door tot een uur of 6 's avonds. Gn ook wel een kleine bijdrage vragen om de kosten van de zaal te dekken. |
Daar zal het niet aan mankeren: we hebben ons eigen intern reglement opgesteld (gele kaart = bakske bier trakteren, buitenkant pikee -de ploegnaam- trappen = fleske jevever trakteren, ...), dus qua alcoholconsumptie moeten we voor niemand onderdoen. :toothless
Ik zal zo snel mogelijk laten weten of we paraat gaan zijn. |
|
|
| TOR |
| Crap, wilde mijn keeperhandschoenen (lees: tuinwerktuigen) met plezier nog 's bovenhalen maar zit met een voetblessure van het volleybal :sadgreen: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by TOR
keeperhandschoenen (lees: tuinwerktuigen) |
LOL =)
ik weet nog wel dat ge vrij goed keepte in die match!
eventueel wil ik ook wel meedoen ja |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
Crap, wilde mijn keeperhandschoenen (lees: tuinwerktuigen) met plezier nog 's bovenhalen maar zit met een voetblessure van het volleybal :sadgreen: |
Niks dat kan genezen op een dikke 2 weken? |
|
|
| TOR |
| Nope, mag nog zeker tot eind november niet sporten (ligamenten zwaar verrokken). |
|
|
|
|