|
*diepe sugt* (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Massive |
| :( :( :( :( :( :( :( :( |
|
|
| blighty |
Hmmm,
Kom op mensen,...:rolleyes: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by New Wave
Een het sluiten van threads die niet over trance gaan: dikke bull man! denk na......wil je het ghelemaal leeg hebben? dom zeg....hebben we al 1000 keer over gehad.......(speciaal voor petrus: :)) |
Je leest ook nie goed hè.
Tuurlijk maakt me het geen zak uit als t niet over trance gaat en t is ook nie omdat Maikel zo'n kleine piemel heeft.
(Alhoewel ik voor bannen ben van mensen met te kleine of te nauwe genetalia :D)
HELDER MOMENT (en dat op zondag)
Ik zie t probleem al: Dan zou ik ook alle techno threads e.d. moeten sluiten en ga zo maar door. Dussuh... Ik bekiek de situatie nog ff en als er nog meer op- en/of aanmerkingen zijn dan horen we(mods) ze graag. Wij zijn ook niet perfect (t scheelt nie veel btw :tongue2)
Mzzls |
|
|
| Miss Proximus |
| een beetje perfect....maar wel heel erg lekker :D |
|
|
| Blik |
| als ik eerlijk ben had die niet perse dicht gehoeven.... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Blik
als ik eerlijk ben had die niet perse dicht gehoeven.... |
Ach, ik had gewoon ff een 'petrus-moment'.
Ik werd gewoon ff GEK van die top 40 reviews.
Zo van: "Ik vind er nix aan"
Duh, das met al die nummers.
Maar ik denk wel dat t nu duidelijk is dat dat soort threads liever niet gezien worden.
Ja, de rest van dat gemeuk mag gewoon doorgaan. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ach, ik had gewoon ff een 'petrus-moment'.
Ik werd gewoon ff GEK van die top 40 reviews.
Zo van: "Ik vind er nix aan"
Duh, das met al die nummers.
Maar ik denk wel dat t nu duidelijk is dat dat soort threads liever niet gezien worden.
Ja, de rest van dat gemeuk mag gewoon doorgaan. |
ik snap het ook wel een beetje hoor :D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
als ik eerlijk ben had die niet perse dicht gehoeven.... |
jezus vent, dit bespreek je toch in PM!!!!!
een beetje en plein publiek je "collega" op z'n fouten aanspreken
tjong |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
jezus vent, dit bespreek je toch in PM!!!!!
een beetje en plein publiek je "collega" op z'n fouten aanspreken
tjong |
iedereen mag mijn mening weten over dingen die er gebeuren, als ik vind dat een thread niet persé dicht had gehoeven dan vind ik dat de andere members dat ook mag weten, daarom zeg ik het dus ook gewoon in de thread.
snap zoiezo niet dat jij je er zo druk over maakt.... |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
iedereen mag mijn mening weten over dingen die er gebeuren, als ik vind dat een thread niet persé dicht had gehoeven dan vind ik dat de andere members dat ook mag weten, daarom zeg ik het dus ook gewoon in de thread.
snap zoiezo niet dat jij je er zo druk over maakt.... |
je weet toch dat ik verliefT ben op Profeetrus dus je hebt me gekwetst :thepirate hehe
Ik vind het gewoon wat diplomatieker als je achter elkaar staat en doet BLIJKEN of je dingen overlegd enzo :stongue: zo deed je t toch ook met Henkie :p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik vind het gewoon wat diplomatieker als je achter elkaar staat en doet BLIJKEN of je dingen overlegd enzo :stongue: zo deed je t toch ook met Henkie :p |
ja precies, dat kwam dus omdat henkie en ik over alles ook echt overlegden voordat we iets deden..... |
|
|
|
|