return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
*diepe sugt* (pg. 2)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat is er allemaal gaande en over thread hebben jullie het?
Ben ik weer een dag weg, loopt alles in de soep :)

Greetz,
SnuggLe


http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=49734
DJ_Massive
:( :( :( :( :( :( :( :(
blighty
Hmmm,

Kom op mensen,...:rolleyes:
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by New Wave
Een het sluiten van threads die niet over trance gaan: dikke bull man! denk na......wil je het ghelemaal leeg hebben? dom zeg....hebben we al 1000 keer over gehad.......(speciaal voor petrus: :))


Je leest ook nie goed hè.

Tuurlijk maakt me het geen zak uit als t niet over trance gaat en t is ook nie omdat Maikel zo'n kleine piemel heeft.
(Alhoewel ik voor bannen ben van mensen met te kleine of te nauwe genetalia :D)

HELDER MOMENT (en dat op zondag)
Ik zie t probleem al: Dan zou ik ook alle techno threads e.d. moeten sluiten en ga zo maar door. Dussuh... Ik bekiek de situatie nog ff en als er nog meer op- en/of aanmerkingen zijn dan horen we(mods) ze graag. Wij zijn ook niet perfect (t scheelt nie veel btw :tongue2)

Mzzls
Miss Proximus
een beetje perfect....maar wel heel erg lekker :D
Blik
als ik eerlijk ben had die niet perse dicht gehoeven....
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Blik
als ik eerlijk ben had die niet perse dicht gehoeven....


Ach, ik had gewoon ff een 'petrus-moment'.

Ik werd gewoon ff GEK van die top 40 reviews.

Zo van: "Ik vind er nix aan"

Duh, das met al die nummers.

Maar ik denk wel dat t nu duidelijk is dat dat soort threads liever niet gezien worden.

Ja, de rest van dat gemeuk mag gewoon doorgaan.
Blik
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Ach, ik had gewoon ff een 'petrus-moment'.

Ik werd gewoon ff GEK van die top 40 reviews.

Zo van: "Ik vind er nix aan"

Duh, das met al die nummers.

Maar ik denk wel dat t nu duidelijk is dat dat soort threads liever niet gezien worden.

Ja, de rest van dat gemeuk mag gewoon doorgaan.


ik snap het ook wel een beetje hoor :D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik
als ik eerlijk ben had die niet perse dicht gehoeven....


jezus vent, dit bespreek je toch in PM!!!!!

een beetje en plein publiek je "collega" op z'n fouten aanspreken

tjong
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus


jezus vent, dit bespreek je toch in PM!!!!!

een beetje en plein publiek je "collega" op z'n fouten aanspreken

tjong


iedereen mag mijn mening weten over dingen die er gebeuren, als ik vind dat een thread niet persé dicht had gehoeven dan vind ik dat de andere members dat ook mag weten, daarom zeg ik het dus ook gewoon in de thread.

snap zoiezo niet dat jij je er zo druk over maakt....

Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik


iedereen mag mijn mening weten over dingen die er gebeuren, als ik vind dat een thread niet persé dicht had gehoeven dan vind ik dat de andere members dat ook mag weten, daarom zeg ik het dus ook gewoon in de thread.

snap zoiezo niet dat jij je er zo druk over maakt....


je weet toch dat ik verliefT ben op Profeetrus dus je hebt me gekwetst :thepirate hehe

Ik vind het gewoon wat diplomatieker als je achter elkaar staat en doet BLIJKEN of je dingen overlegd enzo :stongue: zo deed je t toch ook met Henkie :p
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus

Ik vind het gewoon wat diplomatieker als je achter elkaar staat en doet BLIJKEN of je dingen overlegd enzo :stongue: zo deed je t toch ook met Henkie :p


ja precies, dat kwam dus omdat henkie en ik over alles ook echt overlegden voordat we iets deden.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement