return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
rekommenderar...
View this Thread in Original format
Trancefella
jag köpte ITWT's CD [In Trance We Trust] nr 007 = mixed by Dj Misja Helsloot idag, lördag. å jag tänkte bara lite snabbt rekommendera den här till trance cd-hyllan. av mig, får den 4/5. speciellt glad över hans egna låt "first second [Ralphie B Remix]", och Dj Tiesto - "in my memory [Airwave Remix]". Och Midway - "Monkey forest", mmmmm.... Han har förövrigt dragit på några andra fasta låtar som mjukt sjunker in i varandra som öl och honung, lr salt/citron och tequila.

bara sådär så att ni vet. nån annan som har den?

:)
RebeL9
den är bättre än sexan men den är inte bättre än 1-5 :)
mindshooter
Coolt köpte den själv idag :):):)
tyckte den var helt ok men har bara skummat igenom den....grymt bra mixad iaf :)
Ska lyssna mer nån annan gång
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter

Ska lyssna mer nån annan gång


bra att du ska lyssna på den mer än en gång :D

funderar på att komplettera (den dåliga) skivsamligen med att köpa alla ITWT, men först måste jag fan se till att ha alla Magik, saknar 2an och 3an... dock är pengar det vanliga problemet, är ju tråkigt dyrt med skivor
Dj_Activated
Jag köpte skivan i början av veckan! Jävligt bra är den!
Älskar Mesh - Persuasion låten! :D
Beamish
vart köpte du den?
doter
har den på data å även Armin 004 Tranceparance (hurfanstavarman!)

Båda e fett tunga kan ja säga!
lonne
Provlyssna ITWT-007 igår bara för att få en överblick på det jag inte hört.Den uppfattningen jag hann bilda på mina 10 min var positiv,lyssna senast på Forbidden Paradise nr 10 idag och jag tycker killen kör skön stil,som inte går i samma fotspår som många andra..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement