return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
!!!ASP אני צריך עזרה דחופה עם
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
יענו PWS על המחשב SERVER ואני צריך להתקין XP PRO טוב אז יש לי
הדור הבא - PWS שזה כאילו IIS אין את זה, יש משהו שקוראים לו XP אבל ASP אז התקנתי את זה בסבבה וחשבתי שאני יכול לכתוב כתובת של קובץ http://localhost/nimrod.asp באקספלורר כרגיל לדוגמה
או במקום הלוקאל הוסט 127.0.0.1
אבל זה לא עובד לי ואין לי מושג!!!
אז אנא ממכם עיזרו ליייייייייייייי!!!!!!!!!!!!
Pinto
תראה שאתה שם את הקובץ ASP
בתיקיה של PWS
וכשאתה רושם את הכתובת אתה צריך לרשום בדיוק את התיקיה שלו והוא צריך לרוץ ברקע של המחשב ולפעול
גם נראה לי שאתה צריך לרשום את השם של המחשב במקום לרשום
localhost
DJ-Energy
עמ אחי
הפתרון הכייי טוב זה:

לך שמאלה קצת..... כן כן שם....
עכשיו, תן שני צעדים אחורה, קפיצה לקדמים, עכשיו תקפץ על רגל אחת 5 פעמים
תצעק
akljgklasjglask;j;klsdjfl;askjfl;kasjdf

תעשה פליף פלאף לאחור ואז שפגת בנוסך ערבי
זה יתן
;)
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Pinto
תראה שאתה שם את הקובץ ASP
בתיקיה של PWS
וכשאתה רושם את הכתובת אתה צריך לרשום בדיוק את התיקיה שלו והוא צריך לרוץ ברקע של המחשב ולפעול
גם נראה לי שאתה צריך לרשום את השם של המחשב במקום לרשום
localhost


אבל זה הקטע!!!
זה לא PWS
IIS זה!!!
DJ-Kreing^^
תתקין ווינדוס 98
;)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
תתקין ווינדוס 98
;)


פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
DjChook
וואי אחי
מי שמבין בזה זה אחי הגדול ולא אני

גם ב
WIN2000
זה
IIS


אבל אני ממש לא מבין בזה
אם אתה רוצה תפנה אלי באייסיקיו עם בעיה ספציפית ואני אשאל אותו

כי מכל הערבוב של עברית אנגלית שלך לא מבינים כלום חוץ מיזה


שאתה לא יודע איך...
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by DjChook
וואי אחי
מי שמבין בזה זה אחי הגדול ולא אני

גם ב
WIN2000
זה
IIS


אבל אני ממש לא מבין בזה
אם אתה רוצה תפנה אלי באייסיקיו עם בעיה ספציפית ואני אשאל אותו

כי מכל הערבוב של עברית אנגלית שלך לא מבינים כלום חוץ מיזה


שאתה לא יודע איך...

אולי כי אתה לא מבין את המונחים...
עובדה שברוייטמן עשה את זה וזה PWS הקטע הוא שב2000 אפשר עדיין להתקין
עובד
DjChook
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL

אולי כי אתה לא מבין את המונחים...
עובדה שברוייטמן עשה את זה וזה PWS הקטע הוא שב2000 אפשר עדיין להתקין
עובד


טוב תשמע, אל תתנשא... בסך הכל רשמת שורות לא מובנות ולא היה לי כח לקרוא אותן כי זה התערבב לי השורות
אז לפני שאתה מבקש עזרה ממישהו... תלמד לכתוב כמו שצריך

ואל תשחק אותה מבין גדול, כי בכל זאת , אתה פה עם הבעיה
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by DjChook


...טוב תשמע, אל תתנשא

ואל תשחק אותה מבין גדול, כי בכל זאת , אתה פה עם הבעיה...


תראה אף אחד פה לא מתנשא...
זה נכון שאני כאן כי יש לי בעיה שאני לא מצליח לפתור אותה לבד...
אני כתבתי את זה בסדר גמור, וזה שאתה לא מבין את זה יכול להתפרש בשני מובנים:
או שאתה לא מבין על מה אני מדבר
או שבאמת זה לו מופיע אצלך ברור
אתה כתבת שאח שלך הוא ה-מבין ואתה לא כלכך מבין בזה
אז הנחתי שזה האפשרות הראשונה, על השניה לא חשבתי בכלל...

אני כתבתי את הטרד הזה בשביל לפתור את הבעיה שלי ולא ליצור בעיות נוספות וכו וכו...
טוב אחי?
:)

אם להיות יותר ספציפי הוא כותב לי שהדף לא נמצא, רוב הסיכויים שזה ההגדרות של ה
IIS
אז אני צריך לשבת על זה ולשחק עם זה קצת...

Agent-Fire
בוא אליי לאיסיקיו אני יסביר לך...

אגב, איאספי... הפרוייקט שלי באינטרנט... יש הפתעה...

TA - IL
:)
DjChook
quote:
Originally posted by Agent-Fire
בוא אליי לאיסיקיו אני יסביר לך...

אגב, איאספי... הפרוייקט שלי באינטרנט... יש הפתעה...

TA - IL
:)


it's about time

ו
2-TALL

סבבה, העיקר שתצליח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement