|
!!!ASP אני צריך עזרה דחופה עם
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
יענו PWS על המחשב SERVER ואני צריך להתקין XP PRO טוב אז יש לי
הדור הבא - PWS שזה כאילו IIS אין את זה, יש משהו שקוראים לו XP אבל ASP אז התקנתי את זה בסבבה וחשבתי שאני יכול לכתוב כתובת של קובץ http://localhost/nimrod.asp באקספלורר כרגיל לדוגמה
או במקום הלוקאל הוסט 127.0.0.1
אבל זה לא עובד לי ואין לי מושג!!!
אז אנא ממכם עיזרו ליייייייייייייי!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Pinto |
תראה שאתה שם את הקובץ ASP
בתיקיה של PWS
וכשאתה רושם את הכתובת אתה צריך לרשום בדיוק את התיקיה שלו והוא צריך לרוץ ברקע של המחשב ולפעול
גם נראה לי שאתה צריך לרשום את השם של המחשב במקום לרשום
localhost |
|
|
| DJ-Energy |
עמ אחי
הפתרון הכייי טוב זה:
לך שמאלה קצת..... כן כן שם....
עכשיו, תן שני צעדים אחורה, קפיצה לקדמים, עכשיו תקפץ על רגל אחת 5 פעמים
תצעק
akljgklasjglask;j;klsdjfl;askjfl;kasjdf
תעשה פליף פלאף לאחור ואז שפגת בנוסך ערבי
זה יתן
;) |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Pinto
תראה שאתה שם את הקובץ ASP
בתיקיה של PWS
וכשאתה רושם את הכתובת אתה צריך לרשום בדיוק את התיקיה שלו והוא צריך לרוץ ברקע של המחשב ולפעול
גם נראה לי שאתה צריך לרשום את השם של המחשב במקום לרשום
localhost |
אבל זה הקטע!!!
זה לא PWS
IIS זה!!! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
תתקין ווינדוס 98
;) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
תתקין ווינדוס 98
;) |
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| DjChook |
וואי אחי
מי שמבין בזה זה אחי הגדול ולא אני
גם ב
WIN2000
זה
IIS
אבל אני ממש לא מבין בזה
אם אתה רוצה תפנה אלי באייסיקיו עם בעיה ספציפית ואני אשאל אותו
כי מכל הערבוב של עברית אנגלית שלך לא מבינים כלום חוץ מיזה
שאתה לא יודע איך... |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DjChook
וואי אחי
מי שמבין בזה זה אחי הגדול ולא אני
גם ב
WIN2000
זה
IIS
אבל אני ממש לא מבין בזה
אם אתה רוצה תפנה אלי באייסיקיו עם בעיה ספציפית ואני אשאל אותו
כי מכל הערבוב של עברית אנגלית שלך לא מבינים כלום חוץ מיזה
שאתה לא יודע איך... |
אולי כי אתה לא מבין את המונחים...
עובדה שברוייטמן עשה את זה וזה PWS הקטע הוא שב2000 אפשר עדיין להתקין
עובד |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אולי כי אתה לא מבין את המונחים...
עובדה שברוייטמן עשה את זה וזה PWS הקטע הוא שב2000 אפשר עדיין להתקין
עובד |
טוב תשמע, אל תתנשא... בסך הכל רשמת שורות לא מובנות ולא היה לי כח לקרוא אותן כי זה התערבב לי השורות
אז לפני שאתה מבקש עזרה ממישהו... תלמד לכתוב כמו שצריך
ואל תשחק אותה מבין גדול, כי בכל זאת , אתה פה עם הבעיה |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DjChook
...טוב תשמע, אל תתנשא
ואל תשחק אותה מבין גדול, כי בכל זאת , אתה פה עם הבעיה... |
תראה אף אחד פה לא מתנשא...
זה נכון שאני כאן כי יש לי בעיה שאני לא מצליח לפתור אותה לבד...
אני כתבתי את זה בסדר גמור, וזה שאתה לא מבין את זה יכול להתפרש בשני מובנים:
או שאתה לא מבין על מה אני מדבר
או שבאמת זה לו מופיע אצלך ברור
אתה כתבת שאח שלך הוא ה-מבין ואתה לא כלכך מבין בזה
אז הנחתי שזה האפשרות הראשונה, על השניה לא חשבתי בכלל...
אני כתבתי את הטרד הזה בשביל לפתור את הבעיה שלי ולא ליצור בעיות נוספות וכו וכו...
טוב אחי?
:)
אם להיות יותר ספציפי הוא כותב לי שהדף לא נמצא, רוב הסיכויים שזה ההגדרות של ה
IIS
אז אני צריך לשבת על זה ולשחק עם זה קצת... |
|
|
| Agent-Fire |
בוא אליי לאיסיקיו אני יסביר לך...
אגב, איאספי... הפרוייקט שלי באינטרנט... יש הפתעה...
TA - IL
:) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
בוא אליי לאיסיקיו אני יסביר לך...
אגב, איאספי... הפרוייקט שלי באינטרנט... יש הפתעה...
TA - IL
:) |
it's about time
ו
2-TALL
סבבה, העיקר שתצליח |
|
|
|
|