return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Låt låten låta
View this Thread in Original format
Mehari
Har gjort en ny låt som jag har postat i Prodforumet men jag kom på att jag lika gärna kan posta en länk här, så jag kan få kritik av mina landsmän as well

Mehari - Homecoming (Viking Song part 2)
tryck på hifi för att streama eller på mp3 för att ladda ner (kräver dessvärre registrering, men det tar bara några sekunder)
reveal
"internal server error"
får prova senare
Trancefella
hmmm...
jag gillar den! lätt lyssnad och fin melodi. men, för min del, kanske lite för lättlyssnad, men jag tror dock att den skulle gå hem hos många andra. kul med produktivt folk (musik-skapare).

vad gjordes låten i förresten? (min vanliga fråga)

:)
Mehari
Förr gjorde jag musik i en ohelig blandning av Acid, Cakewalk, Audiomulch, Rebirth och Modplug Tracker

Den här låten (och mina 3 senaste) är gjorda i Cakewalk och Orion Pro
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement