return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
M.I.K.E. top 5 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hydra
wow :eyes:
DeZmA
MIKE was zo ongeveer mijn god van de muziek tot en met voices from the inside, daarna is het imho in zeeeer hoog tempo bergaf gegaan.

swoit: top5:

push - universal nation
mike - voices from the inside
mike - turn off the lights
absolute - new horizon
plastic boy - twixt

veel van de active sight stuff, mr aangezien dat colab is met fred baker telt dat niet :)
Devilex
Ik vraag me eigenlijk af waarom de producers die sound niet meer kunnen terugbrengen, je kan mij onmogelijk wijsmaken dat er hier zich niemand meer zou op amuseren?
DeZmA
quote:
Originally posted by Devilex
Ik vraag me eigenlijk af waarom de producers die sound niet meer kunnen terugbrengen, je kan mij onmogelijk wijsmaken dat er hier zich niemand meer zou op amuseren?

Denk dat het veel eerder een kwestie van geld is.

Iemand gelijk airwave doet nog iets vrij gelijkwaardig qua sound (tuurlijk is hij geëvolueerd en is het anno 2k8, maar de feeling zit er volgens mij nog veel meer in).

Mike daarentegen is meegegaan met de flow en op de electro-trance (stront)kar gesprongen, waar er waarschijnlijk een stuk meer geld mee te verdienen valt dan je ding doen (olv armada). Ik veroordeel niemand, want ik begrijp uiteraard best dat je als prof uw brood moet verdienen met je muziek en dat het geen markt meer is waar er veel te rapen valt. Tis alleen jammer dat mijn muziekgod maar ne 2derangsapostel meer is om in de terminlogie te blijven :D

Uiteraard maar mijn 2 bescheiden eurocenten, tkan zijn dak de bal volledig missla en dat de mike effectief een gezworen electro-trance lover geworden is maar iets in mij hoopt dat dat geen waar is :)
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Vishnu
Dat moet mijn discografie zijn :p

http://users.skynet.be/fa312129/mikediscog.html

Gemaakt als liefhebber en bij gebrek aan een andere bron die alle producties correct bundelt.

Je mist NRC - Here Comes The Rain (Push Vocal Remix / Push Instrumental Remix)

toppers zijn voor mij
Mauro Picotto - Back To Cali (Push Remix)
NRC - Here Comes The Rain (Push Instrumental Remix)
Moon Project - Moments Are Forever
Plastic Boy - Silver Bath
MIKE - Sunrise At Palamos
djcresto
vaak vergeten: ultravibe - choose freedom / microcosmos!
Vishnu
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Je mist NRC - Here Comes The Rain (Push Vocal Remix / Push Instrumental Remix)

Klopt. Die snoodaards moeten me ergens zijn ontgaan :)
Bedankt voor de aanvulling!
Pumaz
Cosmo Kid - Cosmic meltdown
Mass Effect - Plasma
Musix - Do ya see the light?
Overtone - Soulstatic (Part 1)
The Snapper - Pulsar
De Geert
quote:
Originally posted by Devilex

Arnej is onder zijn 8 Wonders-alias toch redelijk aan het terugkeren naar die oudere sound...
Maar dat is dan ook zowat de enige, buiten hier en daar eens een toevalstreffer...
Pumaz
De laatste Kindred Spirits tracks klinken toch ook oud? :o

TOR
quote:
Originally posted by De Geert
Arnej is onder zijn 8 Wonders-alias toch redelijk aan het terugkeren naar die oudere sound...
Maar dat is dan ook zowat de enige, buiten hier en daar eens een toevalstreffer...

Unspoken Truth sloeg in als een bom op Antwerp is Burning. Dat is het type trance dat volgens mij weer opgang kan maken in België.

Veel van Mike's recentere werk heeft potentieel maar mist de pit van vroeger. Die rauwe percussie en synths deden zijn platen er echt uitspringen. Zijn sound is jammer genoeg een beetje verwaterd de laatste jaren.. De nieuwe Push bevat zelfs een piano :nervous:
DeZmA
Die unspoken truth vind ik 1 van de eerste goei tranceplaten van dit jaar.

Deze week es mike live @ club circus montreal podcast gedownload. Zonde van de bandbreedte, meer valt er niet over te vertellen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement