| AnD |
Har någon trance/house/techno-vinylskivor som ni vill bli av med? I sale forumet är det sällan svenskar som postar, medans det finns många i svenska sktionen finns det som säkert har grejjer o sälja, eller?.
Så alltså, frågan lyder: Har någon i sthlm området trance/house/techno-vinylskivor till salu? Jag är intresserad av ganska gamla skivor också. :D
tack i förhand ;) |
|
|