|
kul eller icke kul? det är frågan...
|
View this Thread in Original format
| AC. |
kanske lite vinklade svars alternativ.....
ett simpelt nej den var inte rolig saknades tex. |
|
|
| Aendy |
| Guldfilm, precis fångat som jag upplever de flesta. (Som parantes kan jag berätta om den gången jag jobbade natt med att sätta upp reklam i busskurer och spelade trance på bilstereon. Vid ett tillfälle när jag skulle gå tillbaka till bilen stod där 5-6 klubbkids som hade genom den öppna bildörren skruvat upp volymen på stereon till bristningsgränsen och fullständigt gick loss på busstorget. Störtsköna människor!) |
|
|
| lonne |
| Rolig....Nej det var den inte,mest ett misslyckat försök..:sadgreen: |
|
|
| mindshooter |
Älskar denna snutt....haha..verkligen synen många har på Rejvare...
ALARMA :whip: :whip: :whip: |
|
|
|
|