|
Återbesök
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Trancemutation försvann snabbt, åkte han i fängelse och var han ytterligare en reinkarnation av Alienfactory? |
|
|
| Trancefella |
ctrl c + ctrl v
vart e Nordlight? har inte sett honom på ett bra tag (känns det som iaf.) |
|
|
| NordLight |
Tjenis!
Jag är fortfarande här! Jag har bara varit iväg utomlands och jobbat lite. Sedan jag kommit hem har det varit lite körigt... Dålig ursäkt låter det som, men jag lovar att bättra mig!
Greetz
NordLight:toothless |
|
|
| mindshooter |
| Bara att ignorera sånt där...han har vart här många ggr nu. Han försvinner rätt snabbt. |
|
|
|
|