return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
A.s. Vrij. 7Juni @ "De Lichtfabriek": Cat's & Chicks!
View this Thread in Original format
Bellie
Hey mensen.Vrijdag a.s. moet ik draaien in de lichtfabriek.Zijn er mensen die niks te doen hebben en effe zin hebben om te stampen :p.
Kom zeker langs!

DIFFERENT presents CATS 'N' CHICKS PARTY FACTS:

Date: vrijdag 7 juni 2002
Time: 21.30 - 04.00
Location: Lichtfabriek Haarlem
Entrance Fee: deur - 12,50 €
Lineup mainhall: San, C-Jay, Bellie, Secret Simba
Lineup lounge : Stephanie X (excl. 6 hour set)
Vj: Animotions
Acts: Acteurs/actrices
Lyrics: Macatar
Theme: CATS 'N' CHICKS




Meer informatie over de Lichtfabriek en een routebeschrijving kun je de site van de lichtfabriek effe bekijken.

GREETZ!!
New Wave
quote:
Originally posted by Bellie
Hey mensen.Vrijdag a.s. moet ik draaien in de lichtfabriek.Zijn er mensen die niks te doen hebben en effe zin hebben om te stampen :p.
Kom zeker langs!

[i]Lineup mainhall: San, C-Jay, Bellie, Secret Simba
]
effe bekijken.

GREETZ!!


Ik kom dan net terug van Sixpack, dat trek ik niet :-)
succes!!
Miss Proximus
Scot Project, Schwarzepuppen en Sakin @ Sans Souci Berlikum :p
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Scot Project, Schwarzepuppen en Sakin @ Sans Souci Berlikum :p



daar gaak misschien ook heen, wel lagge om die scott eens te zien, en de rest is ook wel cool
kolkiewolkie
khad het al gelezen bij de axe nightguide gisteravond (zondags was dat dus)... stond ineens bellie, ik echt WTF==>> hijs aan het doorbreken :cool:

suc6 met draaien btw (kom uiteraard niet, datum is al dubbel bezet)
Bellie
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Scot Project, Schwarzepuppen en Sakin @ Sans Souci Berlikum :p


Dat was de vraag niet meissie.Waar je naartoe gaat??
Ennuh FOK die zwarte poppen en sakin met zn vriendjes :)

De lichtfabriek wordt knallen!

GREETZ!!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Bellie


Dat was de vraag niet meissie.Waar je naartoe gaat??
Ennuh FOK die zwarte poppen en sakin met zn vriendjes :)

De lichtfabriek wordt knallen!

GREETZ!!


ik dacht "Jij spammen dan Ik ook" :p
Bellie
NIET IN MIJN TOPIC DAN JAAA!!! :mad: :whip: :whip:




:p

GREETZ!!
Miss Proximus
SORRY!!! :whip: :whip:


ik zal t niet weer doen :p

Hey draaize....ennu....laat die vloer trillen!!! Het dak t'raf!! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement