|
A.s. Vrij. 7Juni @ "De Lichtfabriek": Cat's & Chicks!
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Hey mensen.Vrijdag a.s. moet ik draaien in de lichtfabriek.Zijn er mensen die niks te doen hebben en effe zin hebben om te stampen :p.
Kom zeker langs!
DIFFERENT presents CATS 'N' CHICKS PARTY FACTS:
Date: vrijdag 7 juni 2002
Time: 21.30 - 04.00
Location: Lichtfabriek Haarlem
Entrance Fee: deur - 12,50 €
Lineup mainhall: San, C-Jay, Bellie, Secret Simba
Lineup lounge : Stephanie X (excl. 6 hour set)
Vj: Animotions
Acts: Acteurs/actrices
Lyrics: Macatar
Theme: CATS 'N' CHICKS

Meer informatie over de Lichtfabriek en een routebeschrijving kun je de site van de lichtfabriek effe bekijken.
GREETZ!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Bellie
Hey mensen.Vrijdag a.s. moet ik draaien in de lichtfabriek.Zijn er mensen die niks te doen hebben en effe zin hebben om te stampen :p.
Kom zeker langs!
[i]Lineup mainhall: San, C-Jay, Bellie, Secret Simba
] effe bekijken.
GREETZ!! |
Ik kom dan net terug van Sixpack, dat trek ik niet :-)
succes!! |
|
|
| Miss Proximus |
| Scot Project, Schwarzepuppen en Sakin @ Sans Souci Berlikum :p |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Scot Project, Schwarzepuppen en Sakin @ Sans Souci Berlikum :p |
daar gaak misschien ook heen, wel lagge om die scott eens te zien, en de rest is ook wel cool |
|
|
| kolkiewolkie |
khad het al gelezen bij de axe nightguide gisteravond (zondags was dat dus)... stond ineens bellie, ik echt WTF==>> hijs aan het doorbreken :cool:
suc6 met draaien btw (kom uiteraard niet, datum is al dubbel bezet) |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Scot Project, Schwarzepuppen en Sakin @ Sans Souci Berlikum :p |
Dat was de vraag niet meissie.Waar je naartoe gaat??
Ennuh FOK die zwarte poppen en sakin met zn vriendjes :)
De lichtfabriek wordt knallen!
GREETZ!! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Bellie
Dat was de vraag niet meissie.Waar je naartoe gaat??
Ennuh FOK die zwarte poppen en sakin met zn vriendjes :)
De lichtfabriek wordt knallen!
GREETZ!! |
ik dacht "Jij spammen dan Ik ook" :p |
|
|
| Bellie |
NIET IN MIJN TOPIC DAN JAAA!!! :mad: :whip: :whip:
:p
GREETZ!! |
|
|
| Miss Proximus |
SORRY!!! :whip: :whip:
ik zal t niet weer doen :p
Hey draaize....ennu....laat die vloer trillen!!! Het dak t'raf!! :p |
|
|
|
|