|
Album: Ferry Corsten- Twice In A Blue Moon
|
View this Thread in Original format
| uzi |
שימו לב, פרי קורסטן עשה (כניראה) את אלבום חייו.
האלבום החדש
Twice In A Blue Moon
הוא תענוג של אלקטרו, טראנס וכל מה שבינהם.
שנים לא בכיתי מפרי קורסטן והינה זה קורה!
סוף סוף ברור לאן הוא רצה להגיע אחרי שנים של אלבומי אלקטרו.
אני שמח לומר שתפשתי והבנתי את הסיגנון של פרי, זה נשמע כמו "אלקטרו בהרמוניה של טראנס" ופרי עושה את זה בסטייל רב.
האלבום הקודם
L.E.F.
התקרב מאוד, חצי אהבתי חצי לא, באלבום החדש פרי מביא רגש שהרבה זמן הוא לא נתן.
יש הקפדה על מלודיות ויש הקפדה על הרמוניות מתוחכמות.
יש מגוון מוזיקלי, הסאונד הכולל הוא מבריק ואטמוספרי מאוד.
ממש מרגישים את הליטוש וההברקה של קורסטן.
למי שלא יודע, פרי כבר אבא ונראה שזה עושה לו טוב גם מוזיקלית.
יש באלבום גם נגיעה של רז ניצן, בדקו כאן:
http://www.discogs.com/release/1516579
מי שמכיר אותי יודע שאני שרוף על טראנס מלודי מרומם ושאני מעריץ של פרי כבר שנים.
בתחילת שנות האלפיים (פחות או יותר) פרי השתנה ולא הייתי המעריץ מספר אחד...
הפעם אני אומר בגאווה ש"פרי קורסטן חזר" והצליח להמציא את עצמו מחדש.
שומעים את זה, מבינים את זה ומרגישים את זה.
מומלץ מכל הלב. |
|
|
| sh33p |
אני נוטה להסכים,
בעולם שבו אלבום אומן הפך למילה גסה
פרי התעלה על עצמו,
אחרי האבלום הקודם "לף" הנמכתי ציפיות לקראת השמיעה של האלבום החדש,
בעוד שבאלבום הקודם שמעתי כל מיני ניסויים של פרי במוזיקה אלקטרונית
באלבום הנוכחי פרי החזיר אותי אחורה בזמן לדבר האמיתי שזה הרגש, המלודיות, הווקאלים ונגיעות האלקטרו העדינות שמאפיינות אותו כל כך.
במיוחד עם הטראק
made of love
שפשוט הזכיר לי את הימים היפים של
sublime, sweet sorrow ושות'
בקיצור... בלי לזיין את המוח הרבה
תשמעו את האלבום! לא תפסידו. |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by uzi
שימו לב, פרי קורסטן עשה (כניראה) את אלבום חייו.
האלבום החדש
Twice In A Blue Moon
הוא תענוג של אלקטרו, טראנס וכל מה שבינהם.
שנים לא בכיתי מפרי קורסטן והינה זה קורה!
סוף סוף ברור לאן הוא רצה להגיע אחרי שנים של אלבומי אלקטרו.
אני שמח לומר שתפשתי והבנתי את הסיגנון של פרי, זה נשמע כמו "אלקטרו בהרמוניה של טראנס" ופרי עושה את זה בסטייל רב.
האלבום הקודם
L.E.F.
התקרב מאוד, חצי אהבתי חצי לא, באלבום החדש פרי מביא רגש שהרבה זמן הוא לא נתן.
יש הקפדה על מלודיות ויש הקפדה על הרמוניות מתוחכמות.
יש מגוון מוזיקלי, הסאונד הכולל הוא מבריק ואטמוספרי מאוד.
ממש מרגישים את הליטוש וההברקה של קורסטן.
למי שלא יודע, פרי כבר אבא ונראה שזה עושה לו טוב גם מוזיקלית.
יש באלבום גם נגיעה של רז ניצן, בדקו כאן:
http://www.discogs.com/release/1516579
מי שמכיר אותי יודע שאני שרוף על טראנס מלודי מרומם ושאני מעריץ של פרי כבר שנים.
בתחילת שנות האלפיים (פחות או יותר) פרי השתנה ולא הייתי המעריץ מספר אחד...
הפעם אני אומר בגאווה ש"פרי קורסטן חזר" והצליח להמציא את עצמו מחדש.
שומעים את זה, מבינים את זה ומרגישים את זה.
מומלץ מכל הלב. |
Well Uzi, at least you are comforted right now...:haha:
The thing is that the master Ferry, in some ways much more a musical master on a personal, creating level than Armin or Tiesto, has pulled the wool over all those people eyes thinking like you and taken the piss out of everybody.
He just temporarily disagreed with trance's melodic monotonous tendencies (agree with him or not is a different issue: I also don't (fully) agree with him) and decided to try and change his tune just a little bit....
But the point where you are grossly mistaken with your dramatic whining over Ferry's 'treaching' is that he never ever really left it! A few singles and L.E.F. might have not been his exact blueprints qua style, but he always evolved naturally remaining somewhere true to his innovative and energetic style....for all those people concerned with corners, niches and tiny differences he might have figuratively moved from Rotterdam to Berlin back to Holland (random examples), but I postulate that he always remained travelling in the Netherlands.
Regarding the album: fantasticly warm, energetic and powerful! And definitely not boring and dull... |
|
|
| Viber |
יהיה מעניין לבדוק את זה, במיוחד בגלל שלא שמענו אלבום טוב מפרי מאז
Right Of Way.
תמיד אהבתי את הכישרון שלו ותמיד התעצבנתי שהוא לא הוציא מעצמו יותר.
עוזי, אני מקווה שלא יקרה לי שוב עם ההמלצה שלך כמו שקרה עם האלבום של
FIRST STATE
שהיה פשוט נפילה לדעתי
:eek: |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
יהיה מעניין לבדוק את זה, במיוחד בגלל שלא שמענו אלבום טוב מפרי מאז
Right Of Way.
תמיד אהבתי את הכישרון שלו ותמיד התעצבנתי שהוא לא הוציא מעצמו יותר.
עוזי, אני מקווה שלא יקרה לי שוב עם ההמלצה שלך כמו שקרה עם האלבום של
FIRST STATE
שהיה פשוט נפילה לדעתי
:eek: |
ראשית, אני לא אהבתי את
RIGHT OF WAY.
היו שם כמה דברים מעניינים וטובים אבל הוא לא היה בשבילי.
שנית, אהבתי קטעים מעטים מאוד מהאלבום של
FIRST STATE
הוא היה מעניין עם נגיעות מרגשות אך לא ממש בשבילי גם כן.
מהאלבום החדש של פרי קשה להתאכזב כי:
1. הוא מתוחכם ומרגש.
2. יש בו סיגנון יחודי, פרי שמגיע לשיא חדש.
3. הוא יכול להתאים כמעט לכל חובב מוזיקה אלקטרונית. |
|
|
| YO-I |
עבר הרבה זמן מאז שכתבתי כאן וזה בזכות פרי ומה אני אגיד, הוא חזר ובגדול
אני מודה שהשילוב של האלקטרו באלבומים הקודמים שלו לא עשו לי את זה אבל באלבום הזה הוא ריגש אותי ובגדול
הקטע שעשה לי את זה הכי ובגדול הוא קטע חמש
ferry corsten - twice in a blue moon
ככה טראנס צריך להישמע היום
יאללה מתי הוא מגיע לארץ
נ.ב הייתה לו הופעה בתחילת החודש, כמו הקונצרטים שארמין וטייסטו עושים, מתי יוצא ה
DVD
יש למישהו מושג?0 |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by YO-I
עבר הרבה זמן מאז שכתבתי כאן וזה בזכות פרי ומה אני אגיד, הוא חזר ובגדול
אני מודה שהשילוב של האלקטרו באלבומים הקודמים שלו לא עשו לי את זה אבל באלבום הזה הוא ריגש אותי ובגדול
הקטע שעשה לי את זה הכי ובגדול הוא קטע חמש
ferry corsten - twice in a blue moon
ככה טראנס צריך להישמע היום
יאללה מתי הוא מגיע לארץ
נ.ב הייתה לו הופעה בתחילת החודש, כמו הקונצרטים שארמין וטייסטו עושים, מתי יוצא ה
DVD
יש למישהו מושג?0 |
פרי הרים הרבה הפקות ואירועים כמו
FULL ON FERRY
LEF
ו"נשפי מסכות" שלו... |
|
|
| Flotser |
באמת אחלה דיסק
אני נהנה ממנו כבר כמה ימים
והיום גם רצתי איתו :)
אז תודה על ההמלצה!
אבל בכל מקרה... לדעתי אין בו כמעט דבר חדשני, והמלודיות חלקן די בנאלי ...
מה שכן הוא באמת מלודי ברובו (כמו שאני מעדיף תמיד) ועשוי היטב |
|
|
| yaman |
יאא בכללי הרבה זמן לא שמעתי טראנס
ועכשיו םרי חוזר עם אלבום חדש...
נשמע בהזדמנות הראשונה |
|
|
| uzi |
אנשים, ללא ספק, האלבום של פרי קורסטן הוא אלבום-האומן הטוב ביותר לשנת 2008.
שמעתי את אלבומים של
lange- better late than never
oceanlab (= above & beyond)- sirens of the sea
ronski speed- pure devotion
armin van buuren- imagine
airwave- touareg
absolute (= m.i.k.e. = push)- horizons
תסלחו לי, לא אהבתי ולא התרשמתי, שלא לומר השתעממתי.
אולי באמת הם לא בשבילי ולכן אני נחרץ בדעתי... אבל אתם יודעים מה?
אם אני שונא אלקטרו וטקנו, אז פרי קורסטן הביא לי אותה בהפוכה!
האלבום שלו ממש מבריק וחדשני. אם אחרי 12 שנה פרי עדיין מצליח לחדש לי, אז אני מוריד בפניו את הכובע.
הסיגנון מרומם ומלודי, ממש לא צפוי לסאונדים הצורמים והקרים של האלקטרו-טקנו של פרי מהשנים האחרונות.
אפילו השלמתי את אלבומי-האומן של
tiesto- elements of life
paul van dyk- in between
שלא מגיעים לקרסוליים של פרי, אפילו לא קרוב...
האלבומים שלהם מאוד בסיגנון "מוזיקה אלקטרונית פופולארית" מסחרית, או אולי פשוט יותר לכנות את זה דאנס-פופולארי.
מלודיות של 3 תווים שחוזרות שוב ושוב ומנוגנות למוות בטראק של 7 דקות.
הרבה ווקל שלא ממש מעניין.
הרבה צלילים מונוטוניים ממוחזרים ברמות שאתה אומר "שמעתי בקושי חצי מכל טראק וכבר מיציתי את האלבום".
על האלבום של פרי אני מוכן להמליץ גם לאלו שלא אוהבים מוזיקה אלקטרונית.
הוא באמת "עשה לי את זה" ופקח לי עיניים.
מתבקשות השאלות:
מה נשאר מהשמות הגדולים והותיקים?
האים אפשר עוד לצפות מהם לאלבומים וחידושים מעניינים?
האים עוד ניתן לחדש בכלל?
לדעתי
above & beyond- tri-state (2006)
היה אלבום-אומן מצויין לשלישיית הטראנס והדאנס.
הם באמת עוד מסוגלים לייצר צמרמורות...
דרך אגב, בדקו את האתר החדש שלהם:
http://www.aboveandbeyond.nu
ואולי גם מישהו כמו
m.i.k.e. (push)
שבאמת מקצוען במגוון עצום של סיגנונות אלקטרוניים, מסוגל לשלוף איזה שפן מהכובע.
ועד שיצא האלבום של "פוש" במאי 2009, ניתן לשמוע מה הוא מפיק ב:
http://www.myspace.com/clubeliterecordings |
|
|
| Glenn-Holmes |
עוזי בעולם הטראנס פרי היה היחיד מבין אלה שנחשבו גם לדי ג'יים גדולים שהקדים את כולם כיוצר. לכולנו זכור שב-1999 הסאונד המסיבי הייחודי שלו שנחשף לעולם בפרוייקט של סיסטם אף ובעוד אינספור הפקות שלו מאז תחת שמותיו השונים היכה את עולם הטראנס שלא היה מוכן לסאונד החדשני והסוחף והכה עמוק ומלא שפרי יצר.יש לי הרבה הערכה לארמין וטיאסטו וגם לפול ואן דייק אבל מביניהם אין ספק כלל מי הוא היוצר המוכשר ביותר שגם השינוי הקונספטואלי הטוטאלי של הקו המוזיקלי שלו ב-2003 היה מסעיר מרגש ובעיקר שונה מהמיינסטרים הנהוג בטראנס באותם ימים (או בשנה שנתיים לאחר מכן) להזכירך כשפרי שינה כיוון כיוצר עדיין יכלנו לשמוע את ארמין טיאסטו ופול ואן דייק ועוד רבים וטובים יוצרים טראנס מלודי כמו שאתה אני ועוד רבים אהבנו - אבל פרי היה שם לפני כולם כדי להבחין שהזמן הזה חלף, יכלנו לבקר אותו אז ולנטוש אותו לטובת אלה שעוד דבקו בסאונד הזה אבל הזמן לימד אותנו שגם האחרים נטשו אט אט את הדרך של הטראנס המלודי - בניגוד לפרי הם לא הובילו מהלך שכזה אלא הובלו אליו והם לא יצרו משהו חדש ומעניין אלא יצרו עוד משהו שנשמע כמו רבים אחרים
אפשר לאהוב את פרי ואפשר לא לאהוב אותו אבל על דבר אחד אי אפשר להתווכח - הוא שם לפני כולם בלקרוא את העתיד ולסמן את הכיוון לפחות שנה שנתיים לפני כולם ובדבר נוסף, הכשרון שלו הוא בלתי ניתן לערעור |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
עוזי בעולם הטראנס פרי היה היחיד מבין אלה שנחשבו גם לדי ג'יים גדולים שהקדים את כולם כיוצר. לכולנו זכור שב-1999 הסאונד המסיבי הייחודי שלו שנחשף לעולם בפרוייקט של סיסטם אף ובעוד אינספור הפקות שלו מאז תחת שמותיו השונים היכה את עולם הטראנס שלא היה מוכן לסאונד החדשני והסוחף והכה עמוק ומלא שפרי יצר.יש לי הרבה הערכה לארמין וטיאסטו וגם לפול ואן דייק אבל מביניהם אין ספק כלל מי הוא היוצר המוכשר ביותר שגם השינוי הקונספטואלי הטוטאלי של הקו המוזיקלי שלו ב-2003 היה מסעיר מרגש ובעיקר שונה מהמיינסטרים הנהוג בטראנס באותם ימים (או בשנה שנתיים לאחר מכן) להזכירך כשפרי שינה כיוון כיוצר עדיין יכלנו לשמוע את ארמין טיאסטו ופול ואן דייק ועוד רבים וטובים יוצרים טראנס מלודי כמו שאתה אני ועוד רבים אהבנו - אבל פרי היה שם לפני כולם כדי להבחין שהזמן הזה חלף, יכלנו לבקר אותו אז ולנטוש אותו לטובת אלה שעוד דבקו בסאונד הזה אבל הזמן לימד אותנו שגם האחרים נטשו אט אט את הדרך של הטראנס המלודי - בניגוד לפרי הם לא הובילו מהלך שכזה אלא הובלו אליו והם לא יצרו משהו חדש ומעניין אלא יצרו עוד משהו שנשמע כמו רבים אחרים
אפשר לאהוב את פרי ואפשר לא לאהוב אותו אבל על דבר אחד אי אפשר להתווכח - הוא שם לפני כולם בלקרוא את העתיד ולסמן את הכיוון לפחות שנה שנתיים לפני כולם ובדבר נוסף, הכשרון שלו הוא בלתי ניתן לערעור |
+1!! |
|
|
|
|