|
Dancepop (o.a. Tiesto, Armin van Buuren, Johan Gielen en Michel de Heij)
|
View this Thread in Original format
| mr.marcello |
Ik las in de cultuurbijlage van De Gelderlander dat Elst (bij Arnhem)in de zomer een megafestival gaan krijgen bij de Rijkerswoerdse Plassen: DANCEPOP.
Het festival duurt 2 dagen (zaterdag 7 en zondag 8 september) en de volgende DJ's zullen er draaien:
7 September (17.00 - 23.00): Tom Harding (onder voorbehoud), Johan Gielen, Remy en Michel de Heij.
8 September (12.00 - 23.00): Mark van Dale, DJ Jean, Promiss, DJ Tiesto (3 uur set) en Armin van Buuren.
De kosten zijn:
7 September: 15 euro.
8 September: 35 euro.
Passe-partout: 45 euro (en je mag dan zaterdagavond 7 September na het festival gratis naar binnen bij de <> in Arnhem).
Meer info binnenkort op www.dancepop.nl
Met vriendelijke groet.
 |
|
|
| Flipper01 |
DAMN, ik wilde dit net gaan posten!!
Maarr het lijkt mij iig een goed feestje! Wanner kunnen we kaarten halen? ;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ziet er leuk uit man!
Outdoor is atijd extreem chille (als t mooi weer is).
Weer een optie erbij ;)
Kaartverkoop begint btw vanaf 10 juni bij ticketservice & Postkantoor. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Wanner kunnen we kaarten halen? ;) |
De voorverkoop gaat op 10 juni van start via Ticketservice, in Arnhem bij de kassa van de Rijnhal, de Waaghals en Attalos Records en in Nijmegen bij Kroese CD en de Waaghals.
Verder is er een speciale reserveringslijn: 026-3637833
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Optimus |
| 15 euro voor 6 uurtjes... |
|
|
| Ding Chavez |
t00t beeetur, Elst is hier zo'n 10 minuutjes met de trein vandaan. Eindelijk een lekker festivalletje bij mij in de buurt :D
Mooi een passe partout halen en 2 daagjes lekker chillen in het hopelijk mooie weer :)
GreetZ, DC |
|
|
| TimeportE |
beter.. grote kans dat ik hierheen ga..
maar hangt natuurlijk ook vanaf waar ik op dat moment woon :D maar anders gewoon hiero bij mij ouders, en dan is elst maar 10 min weg.. lijkt me top, armin en tiesto op 1 avond mmmm genieten
btw de andere acts, kane etc zitten die volgends dit schema der ook tussen of hoe zit dat? :) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | | Originally posted by TimeportE btw de andere acts, kane etc zitten die volgends dit schema der ook tussen of hoe zit dat? :) |
Ze hebben een apart podium voor de bands e.d.
Het danceprogramma speelt zich af in een 4.000 m² grote tent die speciaal vanuit Zwitserland wordt overgevlogen.
|
|
| ChooChoo |
Dat ziet er leuk uit. Nog ff lekker het vakantiegevoel weer terug in het begin van een nieuw studiejaar :) Ik ga er denk ik vrijwel zeker heen. Dan ga ik zeker wel 8 sept. Tiesto en Armin, da's wel leuk.
Het is ook maar een klein eindje voor mij naar Elst, hoef je een keer niet zo ver weg te gaan :)
greetz |
|
|
| Dr. Kuipers |
Beterz!!!
Moet eens ff kijken hoe het financieel zit dan, want Qlimax de 21ste wil ik ook nie missen...
Maar Armin en 3 uur Tiesto, heerlijk zweven in het (hopelijk) mooie weer :) |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Het danceprogramma speelt zich af in een 4.000 m² grote tent die speciaal vanuit Zwitserland wordt overgevlogen. |
ooohhhhhhh, who cares about het weer dan :D |
|
|
| mr.marcello |
Persbericht op de site van DancePop:
Het dance-gedeelte vindt plaats in een 4000 m2 grote tent die uit Zwitserland wordt overgevlogen. De capaciteit van deze tent is 6.000 bezoekers. De programmering voor de zondag is rond en behelst artiesten als Promiss, Mark van Dale, Michel de Hey , Jean en Tiësto. Tiësto zal het festival afsluiten met een set van drie uur. Hij won onlangs twee TMF Awards en was genomineerd voor de international Music Award, o.a. samen met Madonna.
Voor de zaterdag zullen tevens vele bekende DJ’s het festival bezoeken. Definitief zijn Johan Gielen, Remy en Ferry Corsten.
-------
Oftewel geen Armin van Buuren :( maar wel Ferry Corsten :)
|
|
|
|