|
Eng - Swe (Å fortsatta äventyr)
|
View this Thread in Original format
| doter |
Hoppas ni alla satt å kolla på matchen tidigare idag! ;)
Sverige sög ju i 1a halvlek men bättrade sig å lirade stundtals, om inte hela 2a halvlek ut England! Tycker vi var värda å vinna m 2-1!
Så hur tror ni d går i resten av gruppspelet å vem tror ni vinner hela skiten?
Ja tror på Argentina som vinnare å Sverige typ utslagna i kvarten lr nåt...
Satsa emot :P |
|
|
| King of Clubs |
Uppryck i andra som sagt. Tror Sverige möjligtvis kan gå vidare från gruppen, men inte längre än åttondelen.
Håller också Argentina som favorit. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Såg också matchen såklart... :gsmile:
Argentina kommer helt klart vinna gruppen, skulle inte förvåna mig om dom även vann hela skiten...
Som sagt så sög det första halvlek men jag tycker nog vi var värda ett till mål, jag är ju ändå Svensk :D Har ju tillochmed köpt en skit snygg match tröjja...
Fan va vi skrek när Svenska laget reducera till 1-1.... Såg ni minen på Svennis... den var så skön att se (bara för att vara lite skade glad :) )
C-ya... |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan va vi skrek när Svenska laget reducera till 1-1....
|
Så jäkla underbart... Jag tror vi tar Nigeria o förlorar mot Argentina och förlorar mot Frankrike i åttondelsfinal. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Så jäkla underbart... Jag tror vi tar Nigeria o förlorar mot Argentina och förlorar mot Frankrike i åttondelsfinal. |
inte säkert att frankrike vinner sin grupp... och jag antar att de flesta av oss inte tror att sverige vinner sin... i så fall kommer ju inte sverige och frankrike att mötas i åttondelsfinal... |
|
|
| RebeL9 |
| en dröm skulle vara om något afrikanskt land vann VM. Senegal eller Nigeria. Som en revansch för att man inte blev tilldelade VM 2006 |
|
|
| Trancefella |
är det bara jag som vill påstå att det var Svenson som ändrade hela spelet när han dök in? :conf:
förövrigt rätt seg match... |
|
|
| doter |
| quote: | Originally posted by Trancefella
är det bara jag som vill påstå att det var Svenson som ändrade hela spelet när han dök in? :conf:
förövrigt rätt seg match... |
Tänkte aldrig på d, men d kanske var han som ändrade matchbilden, lr iaf hade mycket m d å göra.
Men seg match var d ju inte i andra halvlek åtmintone...
Längtar till nästa match nu! |
|
|
| doter |
| quote: | Originally posted by Angel Inside
You lucky bastards!!
Lol, j/k.;)
So who do you think will win the group??:D |
I'll go for Argentina... Then Sweden as number 2 ;)
I knew there would come an Englishman sooner or later to this topic :P |
|
|
| Amnezia |
aww....vi måste ta Nigeria på fre asså..annars e det kört....men d borde vi väl göra...???
dom är tekniska å snabba men hur e organisationen.....
tror vi vinner me 2-1 lr 1-0
ujuj vill ha fre nuu..;) ;) ;)
tror oxå på Argentina som vinnare...frankrike verkar ju ha problem..Italien tvåa tror ja..;) |
|
|
|
|