| MINTZ |
שלום לכולם!
רציתי רק לומר שבזמן האחרון חזרתי לשמוע שוב תוכניות ASOT (וגם פה ושם GLOBAL DG ו TATW שך ABOVE & BEYOND) - מזה שנתיים אולי שלא שמעתי ממש...
וזה ממש הנאה רצופה לאוזניים!
כל הכבוד ליוצרים(אם יש כאלה בפורום שקוראים את זה) ותמשיכו לעשות מוסיקה נפלאה!
מקווה להיפגש באיזה מסיבה טובה בקרוב...
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|