|
לכל מי שמשתמש בAG
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
משהו שיפצר את הקובץ
DLL
של התוכנה שעכשיו כולל יוצר אפשרויות
בתכלס זה לא נותן יותר מהירות אבל יותר שימושי
better AG |
|
|
| warpedd_ |
יש בזה סקינים
מעיף את ההודעות המעצבנות שיש לפעמים
יש לך בצורה ברורה מידע
שמע תוריד תסתכל |
|
|
| Agent-Fire |
יכול להיות זה ה
dll
שיש בתוכנה
AG Lite
יענו הגירסה ללא ה
Spy
שיש שם בפנים...
הוציאו את הגירסה הזאת החבר'ה של
KaZaA Lite
שגם שימושי וללא הספיי
AG Spy Free פרטים נוספים |
|
|
| DjChook |
אין שום קשר
זה פשוט תוכנה יותר נחמדה ויפה |
|
|
| MoSH_MaN |
לא קצת חידשו אותה
התמונה שלך זה
0.45 V
האחר זה
0.481 |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
מוש מזה הפרוקסי הזה שכתוב אצלך בתוכנה???
בקשר להפיכת הקובץ ל
JPG
זה קל, יש תוכנה שאתה מסמן לה מה לצלם במסך ואז שומר את זה כ
JPG
ואז אתה מעלה לאתר....אם בא לך תצלם את הדיסקטופ שלך מעניין אותי לדעת באיזה תוכנות אתה עוד משתמש |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח איזה אידיוט
הפרוקסי זה סתם
והתמונה אני עשיתי לבד בלי תוכנה
פשוט
PRINT SCREEN
אמרתי שלא הצלחתי לפענח איך לה]וך אתץ זה
ל
JPG
לגלות לאיפה באמת העלו אץת התמונה |
|
|
|
|