return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
לכל מי שמשתמש בAG
View this Thread in Original format
warpedd_
משהו שיפצר את הקובץ
DLL
של התוכנה שעכשיו כולל יוצר אפשרויות
בתכלס זה לא נותן יותר מהירות אבל יותר שימושי

better AG
DjChook
תסביר מה זה נותן
warpedd_
יש בזה סקינים
מעיף את ההודעות המעצבנות שיש לפעמים
יש לך בצורה ברורה מידע

שמע תוריד תסתכל
Agent-Fire
יכול להיות זה ה
dll
שיש בתוכנה
AG Lite
יענו הגירסה ללא ה
Spy
שיש שם בפנים...

הוציאו את הגירסה הזאת החבר'ה של
KaZaA Lite
שגם שימושי וללא הספיי

AG Spy Free פרטים נוספים
DjChook
אין שום קשר
זה פשוט תוכנה יותר נחמדה ויפה
GLoBaL-MUZiK
אתם מתכוונים לזה

תמונה

http://www.fresh.co.il/uploaded/3cfc1bdc57880770.jpg
DjChook
דומה
אותו רעיון
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אתם מתכוונים לזה

תמונה

http://www.fresh.co.il/uploaded/3cfc1bdc57880770.jpg



לא קצת חידשו אותה

התמונה שלך זה
0.45 V

האחר זה
0.481
GLoBaL-MUZiK
הורדתי גירסא יותר חדשה, אולי זאת הגירסא שאתם משתמשים?

http://www.fresh.co.il/uploaded/3cfca3ce646164d1.jpg
??????
אם לא בבקשה שמישהו ישלח לי

:D :D
MoSH_MaN
שיחקתי אותה עם האתר

רק לא הצלחתי לעשות את זה

JPG

http://www.fresh.co.il/uploaded/3cfcc3f24f5abb67.html

GLoBaL-MUZiK
מוש מזה הפרוקסי הזה שכתוב אצלך בתוכנה???
בקשר להפיכת הקובץ ל
JPG
זה קל, יש תוכנה שאתה מסמן לה מה לצלם במסך ואז שומר את זה כ
JPG
ואז אתה מעלה לאתר....אם בא לך תצלם את הדיסקטופ שלך מעניין אותי לדעת באיזה תוכנות אתה עוד משתמש
MoSH_MaN
חחח איזה אידיוט

הפרוקסי זה סתם

והתמונה אני עשיתי לבד בלי תוכנה

פשוט
PRINT SCREEN

אמרתי שלא הצלחתי לפענח איך לה]וך אתץ זה
ל
JPG
לגלות לאיפה באמת העלו אץת התמונה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement