|
Cosmic Gate 10 juli
|
View this Thread in Original format
| Beamish |
| möjligt att man åker ner från sthlm |
|
|
| lonne |
De har ju tydligen inga problem att få dit stora nammn,då
menar jag inte bara under våren.Nåväl Danmark är ju inte allt för avlägset,synd bara att Sverige har så dålig scen tillskillnad från övriga Norden..:( |
|
|
| Vitryss |
Givet!
Semester och allt...blir asbra.
Den här gången flyger jag nog, :p |
|
|
| doter |
Läste d nyss på T.nu.
Skulle va najz å se faktiskt, men ja antar att ja e utomlands då (å inte I Danmark då får ja hoppas) å festar järnet!
Annars kan d lätt hända att ja drar ner! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ingenting är omöjligt på sommaren...
Vem vet kanske trancemobilen tar sig ner till Malmö och Köpenhamn...
 |
|
|
| MiB |
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
CG...holy smokes =)) måååååååste...... |
|
|
| Lfe |
| jag åker antagligen dit :] |
|
|
|
|