return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Den Haag begint te bruisen (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjRV
wow,ziet er errrrrrrrrrrrrrrrrrrug lekker uit,als dit officieel word gaan we zekerzzzzzzzz :D
AlFerox
quote:
Originally posted by junis
Den Haag is klote om uit te gaan! (Ja oke, vroeger met de asta + de marathon maar toen zat ik nog op de basisschool...!)
Meestal als ik uitga kies ik dan ook voor Rotterdam i.p.v Den Haag. Gewoon veel meer te beleven!! (Op de "O" na dan!!!!!!)




WAT!? :eek:


Den Haag bruis man!!!!


:mad:
MaGiK54
quote:
Originally posted by AlFerox



WAT!? :eek:


Den Haag bruis man!!!!


:mad:



Zo ver wil ik nog nie gaan, maar gaat op deze manier steeds meer bruisen, ongeveer net zoals een half bruistabletje. Als er nog meer leuke feesten komen en een club extra dan gaat Den Haag als een heel bruistabletje bruisen.
junis
Hopen dan maar dat het nog wat gaat worden met Den Haag!
Ik mis gewoon goeie clubs hier, daar heb je er eigenlijk maar 1 van en dat is de "O".....
Optimus
tempel powerrrrrrrrrrr

ghehehe:D:D:D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Optimus
tempel powerrrrrrrrrrr

ghehehe:D:D:D



eeeeeeeee ooooooooooooooo eeeeeeeeeeeee oooooooooooo oe oe, oe oe.

:toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless
bobskie
Kijk op http://www.capitalevents.nl/

Naast PvD, Tiesto en Sander draaien Laurent Garnier, Roog en Stef.

Ik ben er zeker bij, dit mag je gewoon niet missen.
Optimus
ik zie die namen niet op de site staan?:conf:


al heb ik die 2 namen (Laurent Garnier en Roog) ook gehoord ja
MaGiK54
quote:
Originally posted by bobskie
Kijk op http://www.capitalevents.nl/

Naast PvD, Tiesto en Sander draaien Laurent Garnier, Roog en Stef.

Ik ben er zeker bij, dit mag je gewoon niet missen.


Namens het Den Haag/Eau-promotieteam roep ik alle TA's op om naar dit feessie te gaan. :D :D
Optimus
doe ik ook:D

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by MaGiK54


Namens het Den Haag/Eau-promotieteam roep ik alle TA's op om naar dit feessie te gaan. :D :D


of zoals tijs08 hierover zei: eigenlijk verplichte kost voor iedere TA


so count me in :D

moet trouwes geen gewoonte van me worden om elke maand naar den haag af te reizen :p

anywayz, als laurent garnier zou komen zou helemaal vetjes zijn.. nog nooit gehoord, maar ben ik wel errug benieuwd naar :)

meer djs moeten het ook nie worden trouwes, want ik wil wel van die lekkere lange setjes (vooral een 3+ uur set van PvD zou ROELEN)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by junis
Hopen dan maar dat het nog wat gaat worden met Den Haag!
Ik mis gewoon goeie clubs hier, daar heb je er eigenlijk maar 1 van en dat is de "O".....


als ik het op een onorthodoxe manier mag zeggen:

SHUT THE UP!!

jullie hebben iig een tent in de buurt die zulke namen naar nederland haalt, wij (oosterlingen, zuiderlingen, noordelingen) moeten altijd een vertieft eind rijden, dus NIET ZEUREN :p

no flames intended, maar ik moest het ff kwijt :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement