return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Carribean bier
View this Thread in Original format
DJ Bazz
geef die meningen maar voor de degene die het gehad hebben.

mijne: ik vind het niet zo..., geef mij maar het 'echte' bier
MaGiK54
Ben niet zo'n biermens, maar als ik moet kiezen ga ik toch voor een tappie heineken en als we de grens over moeten een palmpje.
Miss Proximus
bedoel je amstel bright? andreas is er weg van :) ik drink liever een woody's of een passoa diablo :)
Nook
Het smaakt niet echt slecht hoor, maar ik hou het op een duveltje, soms iets te veel. dat wel. anders heineken.
hamburgerboefje
Best goed te zuipen dat bier alleen doe mij maar Warfsteiner of Brand...dat is voor de schte bikkels:tongue2 . Die reclame van dat amstel bier is trouwens schitterend. echt HET voorbeeld van hoe het zou gaan als ik hier met een paar vrienden zou zijn geweest..
serialkillah
das perfect bier voor op het terras bij 25+ graden:) (als de desperados opzijn dan)
Tall21
Ik hou er niet zo van hoor. Vind het gewoon een beetje waterig biertje. Evenementenbier!!!! Doe mij maar een gewoon heineken tapje of La Chouffe (kabouterbier). Klink vaag (net als kindercola ofzo) maar is een heeeeerlijk belgisch biertje!! (te verkrijgen bij de betere drankspeciaalzaken :D )
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus
passoa diablo :)


hmmm heerlijk is dat spul :)

heb dat amstel bright nog nooit op
TomaskE-V
Tsjaaaah, sorrie, konnut niet laten hier even op te reageren!

Kheb zelluf 5,5 maand op Curacao stage gelopen, en alle macamba's (blanken) deden daar niets anders dan Amstel-Bright drinken. Ondergetekende dus ook....

Mijn mening over bright.....het is zeker goed te drinken, alleen in Nederland niet, tenminste met het gebruikelijke weer. De eerste bright na mijn stage op Curacao smaakte ontiegelijk slecht! Je moet zeop de warmere dagen hier in ons kikkerlandje drinken.
Mocht het kwik boven de 20 graden komen, isust een kwestie van bright halen, het super koud laten worden, citroentje erbij, en BAM! Dan issie goed, dan pas drink en waardeer je bright volgens mij!

Grz,

TomaskE-V
DJ Bazz
quote:
bedoel je amstel bright?


ja oa iig al die exotische/tropische biertjes van de hedendaagse dag

quote:

Tsjaaaah, sorrie, konnut niet laten hier even op te reageren!

Kheb zelluf 5,5 maand op Curacao stage gelopen, en alle macamba's (blanken) deden daar niets anders dan Amstel-Bright drinken. Ondergetekende dus ook....

Mijn mening over bright.....het is zeker goed te drinken, alleen in Nederland niet, tenminste met het gebruikelijke weer. De eerste bright na mijn stage op Curacao smaakte ontiegelijk slecht! Je moet zeop de warmere dagen hier in ons kikkerlandje drinken.
Mocht het kwik boven de 20 graden komen, isust een kwestie van bright halen, het super koud laten worden, citroentje erbij, en BAM! Dan issie goed, dan pas drink en waardeer je bright volgens mij!

Grz,

TomaskE-V


thnx voor het advies, zal et es uitproberen enneh je hoeft je niet te verontschuldigen voor je posts hoor

Opti
Kopparberg


Rekorderlig


Heerlijk (zoet) spul!
:thepirate
ZZandirt
quote:
Originally posted by Opti
Kopparberg


Rekorderlig


Heerlijk (zoet) spul!
:thepirate


iiiiegh... da's geen bier, da's perenlimonade met beetje alcohol. mijn vriendin (zweedse import) is er helemaal gek op...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement