return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מסיבה חד פעמית של Next
View this Thread in Original format
djlior.co.il
מסיבה חד פעמית של הליין אחד הטובים שהיו פעם
כמובן עם הרזידנט אלון הלפרין

ב5.12.08

http://www.nextpro.co.il/Default.as...ageId=2551&MH=8

חיי הקלאב נייט חוזרים.................
uzi
חיי הקלאב חוזרים?
חחחחחחחחחחחח
כל המסיבות של נקסט הם חד פעמיות ובודדות.
בקושי 3 אירועים בשנה! איזה ליין ואיזה נעלים?
הלפרין הרזידנט? ממש, הוא מככב פעמיים בשנה במסיבות שלהם!
הייתי מעדיף ללכת לברזיליי.
MINTZ
אכן נשמע מעניין המסיבה הזאתי...

האם לדור הבא תהיה אפשרות לחוות את חווית המסיבות של NEXT?

הבעיה במסיבות של NEXT שהם צפופות מדי - אבל נחכה ונראה את מי הם יביאו...
MINTZ
אפרופו NEXT הפקות...

המוסיקה בזמן האחרון במיטבה - לא שמעתי כזה דבר הרבה זמן...

כל היוצרים מכל הכיוונים פשוט מפציצים...

שמעתי את התוכניות של ארמין בזמן האחרון ונדהמתי לשמוע דברים מדהימים אחד אחד...


האם זהו תחילתו של עידן מלודיות חדש?!?
Viber
quote:
Originally posted by MINTZ
אפרופו NEXT הפקות...

המוסיקה בזמן האחרון במיטבה - לא שמעתי כזה דבר הרבה זמן...

כל היוצרים מכל הכיוונים פשוט מפציצים...

שמעתי את התוכניות של ארמין בזמן האחרון ונדהמתי לשמוע דברים מדהימים אחד אחד...


האם זהו תחילתו של עידן מלודיות חדש?!?



דווקא אני שומע לאחרונה שזו הייתה השנה הכי גרועה לטראנס מאז 98.
עוד איזה חצי שנה אני יגיע לחומר של 2008 ונבדוק בעצמי
:stongue:
MINTZ
תשמע הכל תלוי איזה סגנון אתה מחבב...


בזמן האחרון - יש דברים ממש יפים... לא יודע - אני מתחבר..

אבל כל אחד וטעמו!
Viber
quote:
Originally posted by MINTZ
תשמע הכל תלוי איזה סגנון אתה מחבב...


בזמן האחרון - יש דברים ממש יפים... לא יודע - אני מתחבר..

אבל כל אחד וטעמו!



עזוב, איפה המקוריות וסאונדים של סוף שנות ה-90 תחילת שנות ה-2000 ואיפה והסופרסואו שיש בכל טראק היום.
sabi10
quote:
Originally posted by Viber
עזוב, איפה המקוריות וסאונדים של סוף שנות ה-90 תחילת שנות ה-2000 ואיפה והסופרסואו שיש בכל טראק היום.


צא מזה...

תתקדם הלאה

כמה היה טוב בשנת 90, שנת 2000...

אנחנו בשנת 2008 ותיכף 2009

צא מזה.

והיו לא מעט קטעים מעולים השנה!
Viber
quote:
Originally posted by sabi10
צא מזה...

תתקדם הלאה

כמה היה טוב בשנת 90, שנת 2000...

אנחנו בשנת 2008 ותיכף 2009

צא מזה.

והיו לא מעט קטעים מעולים השנה!



זה לא שלא התקדמתי, אני פשוט מתגעגע למה שהיה
אני שומע רוב הזמן את החומר של היום אבל פעם היה יותר טוב פשוט.

כל טראק עמד בפני עצמו ולא הכל היה סתם ילדים שעשו עוד טראק בריזון אלא מוזיקאים ומפיקים בוגרים.

לא סתם קוראים למה שיש היום
COOKIE CUTTER TRANCE.

ומלבד זאת - אפליפטינג טראנס פשוט מת ועצוב לי על זה, נשאר רק להתלהב מפרוג טראנס עם כמה "עליות" פה ושם.
MINTZ
בקיצור - מתי מביאים מישהו רציני?

ארמין - פרי - שולץ?

romigi
ארמין תחילת פברואר באומן ת"א.
MINTZ
יש!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement