|
Boktipset...
|
View this Thread in Original format
| lonne |
Hejsan undrar om ngn kan rekommendera en lr flera bra böcker?
Jag brukade läsa rätt mkt böcker för ett par år sedan,och
kom fram till att det både kan vara intressant och lärorik
fritidssysselsättning...
Tack på förhand. |
|
|
| XLA |
| filmen påstås suga, men Black Hawk Down är en bra bok tycker jag... rullen har jag inte sett |
|
|
| King of Clubs |
Jag älskar att läsa böcker när man hittar en bok man verkligen gillar. Sen jag skaffade bredband har det dock blivit mindre av det..:rolleyes:
Bästa boken jag läst är nog den välkända 1984 av George Orwell. Helvete vad jag levde mej in i den. Oerhört mörk framtidsberättelse om hur samhället inte bör se ut. |
|
|
| dbl |
| kommer inte ihåg vad boken hette, men det var en bok jag läste typ 13 gånger eller nått under högstadiet... handlade om typ häxor och sånt skit |
|
|
| Aendy |
| Skimmer av Göran Tunström - handlar bla om det ofrånkonnliga ödet att bli gammal. |
|
|
| Vizay |
| om du gillar fantasy måste du läsa "The Wheel of Time" serien av Robert Jordan...ruskigt bra serie :D |
|
|
| lonne |
| Tackar så mkt,kul att så många svara och det är bara att fortsätta om ni känner för det...:D |
|
|
| Vitryss |
DBL: Du tänker kanske på "Häxorna" av Roald Dahl?
Jo, Wheel of Time är ok, Song of Ice and Fire av George R.R Martin är bättre.
Annars är Discworld böckerna jävligt skojiga, av Terry Pratchett.
För övrigt suger det att dra ut två tänder hos tandäkaren samma dag man fyller 20... *ångest*. :( |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Vitryss
För övrigt suger det att dra ut två tänder hos tandäkaren samma dag man fyller 20... *ångest*. :( |
e inte det vad man borde klassa som maximalt rutten otur :( *lider med vitryss* |
|
|
|
|