return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Boktipset...
View this Thread in Original format
lonne
Hejsan undrar om ngn kan rekommendera en lr flera bra böcker?
Jag brukade läsa rätt mkt böcker för ett par år sedan,och
kom fram till att det både kan vara intressant och lärorik
fritidssysselsättning...

Tack på förhand.
XLA
filmen påstås suga, men Black Hawk Down är en bra bok tycker jag... rullen har jag inte sett
King of Clubs
Jag älskar att läsa böcker när man hittar en bok man verkligen gillar. Sen jag skaffade bredband har det dock blivit mindre av det..:rolleyes:

Bästa boken jag läst är nog den välkända 1984 av George Orwell. Helvete vad jag levde mej in i den. Oerhört mörk framtidsberättelse om hur samhället inte bör se ut.
dbl
kommer inte ihåg vad boken hette, men det var en bok jag läste typ 13 gånger eller nått under högstadiet... handlade om typ häxor och sånt skit
Aendy
Skimmer av Göran Tunström - handlar bla om det ofrånkonnliga ödet att bli gammal.
Vizay
om du gillar fantasy måste du läsa "The Wheel of Time" serien av Robert Jordan...ruskigt bra serie :D
lonne
Tackar så mkt,kul att så många svara och det är bara att fortsätta om ni känner för det...:D
Vitryss
DBL: Du tänker kanske på "Häxorna" av Roald Dahl?

Jo, Wheel of Time är ok, Song of Ice and Fire av George R.R Martin är bättre.

Annars är Discworld böckerna jävligt skojiga, av Terry Pratchett.

För övrigt suger det att dra ut två tänder hos tandäkaren samma dag man fyller 20... *ångest*. :(
Vizay
quote:
Originally posted by Vitryss
För övrigt suger det att dra ut två tänder hos tandäkaren samma dag man fyller 20... *ångest*. :(


e inte det vad man borde klassa som maximalt rutten otur :( *lider med vitryss*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement