|
dash berlin הרכב השנה
|
View this Thread in Original format
| MINTZ |
הייתי חייב לכתוב את זה פשוט!
מישהו מכיר אותם פה? |
|
|
| vit048 |
לא מסכים איתך.
הרכב שעשה רק רמיקס אחד בכל השנה לא יכול להיות הרכב השנה
הטראק היחיד שלהם יצא בסוף 2007
ויש להם עוד רמיקס אחד וזהו.
טראק הבא שלהם צא רק 2009. |
|
|
| MINTZ |
טוב תראה אהבתי ממש את MAN ON THE RUN...
זה גם עניין של טעם...
אבל תקופה שלא שמעתי מוסיקה... ועכשיו שחזרתי זה אחד הקטעים היותר טובים ששמעתי בזמן האחרון... |
|
|
| manor |
באמת היה להם רק רמיקס אחד השנה, וגם חוץ מהווקאל אני לא כל כך מת על הסאונד שלהם.
אם מדברים על הרכב השנה, אז אני חושב ש the blizzard נתנו הרבה דברים טובים השנה.
חוץ מזה שזאת הייתה שנה מצויינת כי כמעט כל אומן השנה הוציא אלבום חדש.
הרכבים נוספים שנתנו שנה מצויינת הם: A&b, blank&jones
ואיך יכולתי לשכוח: Lemon & Einar K |
|
|
| vit048 |
M6
הבחור הזה הוא בישבילי פריצת השנה.
והטראק שלו FADE 2 BLACK
הוא טראק מועדונים מספר 1 אצלי |
|
|
| MINTZ |
M6 - Destination 6 טראק מדהים.
מישהו מכיר עוד טראק של M6? |
|
|
| vit048 |
zv nv aha kh
01_mark_sixma-visionary_(original_mix)
01-m6-amazon_dawn.mp3
02_-_m6_-_fragments--original-mix-.mp3
02-m6-there_and_back_again.mp3
02-w_and_w-dome__m6_remix-euphoric.mp3
Vast_Vision_pres._Ahmose_-_Drone__M6_Remix_.mp3
02-b.e.n._and_mr_pit-meteorical__mark_sixma_remix.mp3
01-m6-fade_2_black__original_mix-euphoric.mp3 |
|
|
| Boaz |
Dash berlin - till the sky falls down
:eyespop:
:whip:
:crazy: |
|
|
| Boaz |
חבר צ'לי מהכדורגל הפליץ איזה משהו על טראק חדש שלהם,
אמר.. משהו לפנים.
כמה זמן הם קיימים בכלל, מי מנגן אותם ? |
|
|
| MINTZ |
| ארמין מנגן את DASH BERLIN... לפחות לבינתיים... |
|
|
|
|