return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
dash berlin הרכב השנה
View this Thread in Original format
MINTZ
הייתי חייב לכתוב את זה פשוט!

מישהו מכיר אותם פה?
vit048
לא מסכים איתך.
הרכב שעשה רק רמיקס אחד בכל השנה לא יכול להיות הרכב השנה
הטראק היחיד שלהם יצא בסוף 2007
ויש להם עוד רמיקס אחד וזהו.
טראק הבא שלהם צא רק 2009.
MINTZ
טוב תראה אהבתי ממש את MAN ON THE RUN...

זה גם עניין של טעם...

אבל תקופה שלא שמעתי מוסיקה... ועכשיו שחזרתי זה אחד הקטעים היותר טובים ששמעתי בזמן האחרון...
manor
באמת היה להם רק רמיקס אחד השנה, וגם חוץ מהווקאל אני לא כל כך מת על הסאונד שלהם.
אם מדברים על הרכב השנה, אז אני חושב ש the blizzard נתנו הרבה דברים טובים השנה.
חוץ מזה שזאת הייתה שנה מצויינת כי כמעט כל אומן השנה הוציא אלבום חדש.
הרכבים נוספים שנתנו שנה מצויינת הם: A&b, blank&jones

ואיך יכולתי לשכוח: Lemon & Einar K
vit048
M6
הבחור הזה הוא בישבילי פריצת השנה.
והטראק שלו FADE 2 BLACK
הוא טראק מועדונים מספר 1 אצלי
MINTZ
M6 - Destination 6 טראק מדהים.

מישהו מכיר עוד טראק של M6?
vit048
zv nv aha kh

01_mark_sixma-visionary_(original_mix)
01-m6-amazon_dawn.mp3
02_-_m6_-_fragments--original-mix-.mp3
02-m6-there_and_back_again.mp3
02-w_and_w-dome__m6_remix-euphoric.mp3
Vast_Vision_pres._Ahmose_-_Drone__M6_Remix_.mp3
02-b.e.n._and_mr_pit-meteorical__mark_sixma_remix.mp3
01-m6-fade_2_black__original_mix-euphoric.mp3
Boaz
Dash berlin - till the sky falls down

:eyespop:

:whip:

:crazy:
Boaz
חבר צ'לי מהכדורגל הפליץ איזה משהו על טראק חדש שלהם,

אמר.. משהו לפנים.


כמה זמן הם קיימים בכלל, מי מנגן אותם ?
MINTZ
ארמין מנגן את DASH BERLIN... לפחות לבינתיים...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement