return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Några fester snart?
View this Thread in Original format
Gaby
Finns det något snart eller har det helt enkelt dött ut???
Kraith
Hmm, Docklands på lördag, annars verkar det dött. :(
Jag brukar visserligen ha ganska dålig koll, heheh

http://www.mandarin.nu/event_show.asp?ev_id=251
Gaby
quote:
Originally posted by Kraith
Hmm, Docklands på lördag, annars verkar det dött. :(
Jag brukar visserligen ha ganska dålig koll, heheh

http://www.mandarin.nu/event_show.asp?ev_id=251


Det här på Münchenbryggeriet... nja techno...:(
Kraith
Oops, München ja. ;)

Hux flux och Gen.6 brukar kunna köra Trance iaf. Får väl se om jag glider dit.
Vizay
ehum har gaby tappat stingne tro? du brukar ju alltid ha koll på alla fester som e annars :)
AC.
Hux-Flux kör väl knappast trance utan psy
Gaby
quote:
Originally posted by Vizay
ehum har gaby tappat stingne tro? du brukar ju alltid ha koll på alla fester som e annars :)


Har ju vart utanför Sverige ett tag så det är lite svårt att hänga me ;)
reveal
Gen.6 kör hård psytrance
Kraith
Jo självklart Psy-Trance, hård sådan precis som ni säger, inte uplifting. :)
Jag skrev bara Trance eftersom det var i förhållande till Techno... Sorry, det var nog inte så uppenbart som jag tänkte. ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement