|
Några fester snart?
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
| Finns det något snart eller har det helt enkelt dött ut??? |
|
|
| Gaby |
Det här på Münchenbryggeriet... nja techno...:( |
|
|
| Kraith |
Oops, München ja. ;)
Hux flux och Gen.6 brukar kunna köra Trance iaf. Får väl se om jag glider dit. |
|
|
| Vizay |
| ehum har gaby tappat stingne tro? du brukar ju alltid ha koll på alla fester som e annars :) |
|
|
| AC. |
| Hux-Flux kör väl knappast trance utan psy |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Vizay
ehum har gaby tappat stingne tro? du brukar ju alltid ha koll på alla fester som e annars :) |
Har ju vart utanför Sverige ett tag så det är lite svårt att hänga me ;) |
|
|
| reveal |
| Gen.6 kör hård psytrance |
|
|
| Kraith |
Jo självklart Psy-Trance, hård sådan precis som ni säger, inte uplifting. :)
Jag skrev bara Trance eftersom det var i förhållande till Techno... Sorry, det var nog inte så uppenbart som jag tänkte. ;) |
|
|
|
|