return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
vanavond: misja helsloot @ id&t radio + ...
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
Ik zat net ff op de ID&T site te neuzen en daar staat dat vanavond dus tussen 22.00 en 24.00 misja helsloot komt draaien in het programma nightlife...

Vraag me niet of het een liveset is of dat het eerder is opgenomen (afgelopen weekend ??) maar hij is er dus op.

Just for the info :)

En dan nog iets:
hoe kun je het beste zo'n set opnemen? d.w.z. dat je hem dus op de compu krijgt. Ik heb een normale stereotoren tot mijn beschikking, dus geen receiver of zoiets. Is het dan ook mogelijk of is zon apparaat niet te missen bij zulke acties en heb je nog software nodig ofzo? Note: ik ben nogal onwetend op dat gebied.
tijs08
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

Just for the info :)



Thanxx Man!!!

ga zeker luisteren.. misja is echt onergewaardeerd in de trance scene vind ik zelf!!

TDK SA 90 bandjes doen het bij mij ook goed hoor...

morgen heerlijk in de bus zweven op de sounds van misja :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by kolkiewolkie En dan nog iets:
hoe kun je het beste zo'n set opnemen? d.w.z. dat je hem dus op de compu krijgt. Ik heb een normale stereotoren tot mijn beschikking, dus geen receiver of zoiets. Is het dan ook mogelijk of is zon apparaat niet te missen bij zulke acties en heb je nog software nodig ofzo? Note: ik ben nogal onwetend op dat gebied.


Niet doen, gewoon wachten op de mp3 van de releasegroups. Ik weet dat 'een zekere groep' hem wel gaat rippen.

Greetz,
SnuggLe
Jappio
quote:
Originally posted by tijs08


Thanxx Man!!!

ga zeker luisteren.. misja is echt onergewaardeerd in de trance scene vind ik zelf!!


Dat vind ik eigenlijk ook.. maar aan de andere kant.. is da nie prettig? Kan je tenminste nog op je gemakje naar deze man luisteren in een discotheek, zonder dat al die huppelkutjes lopen te gillen om een handtekening.. Maar goed..

Lator!
Apoptosis
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
En dan nog iets:
hoe kun je het beste zo'n set opnemen? d.w.z. dat je hem dus op de compu krijgt. Ik heb een normale stereotoren tot mijn beschikking, dus geen receiver of zoiets. Is het dan ook mogelijk of is zon apparaat niet te missen bij zulke acties en heb je nog software nodig ofzo? Note: ik ben nogal onwetend op dat gebied.


veel mensen doen t met een minidisc... dus opnemen met een minidisc en dat met een WAVE programme overzetten op de PC (vinnik zelf het handigst, helaas heb k geen minidisc speler :()

maar t kan dus ook direct op de PC... dan moet je de radio erop aansluiten en weer met een WAVE programma opnemen
TimeportE
ik zet gewoon de internet stream van id-t aan en dan via cool edit neem ik alles op.. heeeeel makkelijk, zelfs mijn moeder die echt a-technisch is kan het! :D:D
misschien wel een goed idee om het op te nemen.. heb net mijn hd weer geleegd dus ik heb ruimte over ;)
DJ Bazz
ga zeker ff luisteren, ik heb nog wel het 1 en ander te leren voor morgen dus dat kan dan mooi samen gaan.
tijs08
kheb hem nu aanstaan..... maar dit is misja NIET :conf: :conf: :whip: :whip:

[edit]
GRRRRRRRRRRR hijs ziek! ...jammer jammer jammer... nou dan zet ik het opnenmen wel weer stop en ITWT 7 maar weer aan :D
[/edit]
kolkiewolkie
BAH BAH BAH:whip: :whip:

hijs WEER ziek. dat 'weer zal ik even toelichten trouwes. In december zou ie namelijk bij mij in de buurt komen draaien maar dat ging toen ook niet door vanwege... ziekte...gelukkig kwam ie 2 maanden later alsnog langs :) .

En dat wachten tot ie gereleased word is wel een normale gedachte, alleen jammer dat het met modem zo lang duurt voor je hem binnenheb... daarom dacht ik van: dit moet ik zelf opnemen... maar goed, tevergeefs dus :( .

Tenslotte: misja helsloot is idd een ondergewaardeerde dj, maar dat heeft ook zijn voordelen. 1 daarvan is bijvoorbeeld dat ie ook nog regelmatig in nederland draait en niet zoals de grote drie 3/4 van de tijd in het buitenland zit, want das ook :whip: .

all said.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement