| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אולי אתם הותיקים שכרגע מדברים אבל שכחתם את מורן... |
אתה משווה בכלל ?!
איך שאני זוכר את זה
אני אמרתי למוש על האתר והוא אמר למורן
בכל מקרה, אני הייתי פה יובלים לפני שבכלל מישהו חשב על עברית
זה ממש לא עניין אותי כי אז זה היה פורום קטן ובסך הכל היה פעיל זה ה
MUSIC DESCUCTION
וה
UNKNOWN TRAXX
ואז עזבתי, ואיך שהוא התגלגל, נראה לי הודעה ממוש או ממורן
שהוא הצליח לשכנע את סוואמפר לעשות חלק בעברית בפורום
קיצר
I'M THE FIRST JEWISH ADDICT ! |
|
|