return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
så här fint kan det gå...
View this Thread in Original format
reveal
om man särskriver
http://platsbanken.ams.se/direkt/31...12,220731.shtml
:stongue: :stongue: :stongue:
Trancefella
hmm.... Toys'R'Us...
:stongue:

dom har iaf. bra leksaker!
reveal
frågan är ju vad dom söker ;)
AC.
även om jag skulle vara intreserad av jobbet så känns det förnedrande att söka det (Nu ska jag iofs inte påstå att jag inte särskriver, det gör jag nog rätt ofta utan att tänka på det)
MiB
quote:
Originally posted by reveal
om man särskriver
http://platsbanken.ams.se/direkt/31...12,220731.shtml
:stongue: :stongue: :stongue:


haha den va bra den =)) kanske man kan få då då om som kass arbetare =)
mindshooter
Antar att det stod "sökar kassa medarbetare" eller? Nu har dom iaf ändrat så då ryker juh själva poängen :p Kul iofs!
NordLight
quote:
Originally posted by reveal
om man särskriver
http://platsbanken.ams.se/direkt/31...12,220731.shtml
:stongue: :stongue: :stongue:



Såg annonsen igår !
Skitkul verkligen:D
Skrivihop.nu rulz...

Greetz
NordLight
NordLight
Hej Reveal !

Jag tror att du gillar sånt här:


Detta hamnade i min brevlåda idag. Suck...

Sten ugn & vitlöks bröd

Dessutom verkar pizzorna vara lagade (är dom trasiga från början?).
Skall en Carbonara innehålla köttfärs?

Jag tror inte jag vågar beställa något av dem!

Greetz
NordLight
;) ;) ;)
reveal
quote:
Originally posted by NordLight
Hej Reveal !

Jag tror att du gillar sånt här:


heheheh :stongue:
trots allt en ok pizzameny, jag tycker att dom brukar ha så SJUKT många fel, har fanns ju bara några stycken ;)

är det bara vi två som ogillar särskrivningar?

för er andra: sug på denna: vad föredrar ni
en brun hårig sjuk sköterska eller en brunhårig sjuksköterska?
klassisk, men ack så fin :p
NordLight
quote:
Originally posted by reveal
heheheh :stongue:
trots allt en ok pizzameny, jag tycker att dom brukar ha så SJUKT många fel, har fanns ju bara några stycken ;)

är det bara vi två som ogillar särskrivningar?

för er andra: sug på denna: vad föredrar ni
en brun hårig sjuk sköterska eller en brunhårig sjuksköterska?
klassisk, men ack så fin :p


Förerdrar nog nr 2! :D
Det är alltid sjukt många fel på pizzamenyer, men även på alla lappar som sitter uppsatta på korvkioskerna. Digga den här stavningen på Pommes Frites: "PONFIRIT"
På samma ställe skådades även följande: "Vi bjydär pa kafit efter matän."

Greetz
NL

mindshooter
JAg var inne på en kinakrog för ett tag sen och skulle äta...fick det riktigt roligt...för det första stod det "Rök fritt" överallt. Så då undrade var man skulle sätta sig för att slippa röken.
Sen fanns det ingen sötsursås heller... eftersom dom inte visste hur det skulle stavas hade dom testat allt utom det rätta.

Söt sursås fanns till en maträtt
Söt sur sås till en annan
Sötsur sås till den tredje.

Sedan kom el grande finale i slutet på menyn vid efterrätterna.
Detta hade dom t.om strukit över för att dom upptäckt att något var fel.

"Bananer båt" < :crazy: Man undrar vafan det ska vara för ätbart?

nånting jag har jävligt kul åt är varje gång jag går till korvmojjen i kärrtorp från skolan. Där har dom satt upp en stor handskriven lapp vid menyn där det står med stora bokstäver

"INTE BRÖD INTE" haha, ingen särksrivning men oerhört underlig formulering.
reveal
INTE BRÖD INTE :conf: :stongue: :crazy: snyggt :)

däremot skulle jag hävda att det verkligen heter "sötsur sås" (alternativ 3 ovan), sötsur är ett adjektiv som beskriver hur såsen är
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement