|
Armin Van Buuren
|
View this Thread in Original format
| MINTZ |
אחחחחחחחחחחחחחח איזו תוכנית!
תאווה לאוזניים!
רק רציתי לציין לשבח שנה מצויינת של ארמין לדעתי - עם אלבום אחד היפים:
1) Armin Van Buuren Feat. Cathy Burton - Rain
2) Armin Van Buuren Feat. Jacqueline - Never Say Never
3) Armin Van Buuren Feat. Jaren - Unforgivable
4) Armin Van Buuren Feat. Jennifer Rene - Fine Without You
וזה רק חלק מהשנה המצויינת של ארמין! ישר כוח! וכל הכבוד על מוסיקה נהדרת!
וגם הוא שם היום למי ששמע את VIAGRA של EYAL BARKAN - איזו קלסיקאה!!!!!
קיצר ארמין מלך... - אתם מוזמנים להגיב :) (אגב אם מישהו מכיר עוד טראק טוב של ארמין מהשנה האחרונה שיתן את השם)
ביי - מת כבר לראות אותו בארץ :) |
|
|
| MINTZ |
אין לי לינק להביא לך לצערי :-|
תוריד באי מיול :) |
|
|
| Major_X |
באיזה ASOT הוא ניגן את הקלאסיקה של VIAGRA?
אייל. |
|
|
| MINTZ |
| ב - 11/12 EPISODE 382. |
|
|
| Boaz |
? ויאגרה לא שייך גם ליהל
מה אפשר לשים אחרי טראק כזה ?? |
|
|
| MINTZ |
| מה זתאמרת מה אפשר לשים אחרי טראק כזה? |
|
|
| Boaz |
סוג של מטאפורה,
הכוונה היא מה באמת אפשר לשים אחרי שיא כזה ?? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Boaz
סוג של מטאפורה,
הכוונה היא מה באמת אפשר לשים אחרי שיא כזה ?? |
הכל טוב ויפה רק שמטאפורה זה לא |
|
|
| MINTZ |
חחחח זה באמת לא מטאפורה נראה לי לפי ההגדרה...
אלא יותר לכיוון משפט שאלה מתחכם שכזה...:]
יפה על ההבחנה אילן...:+) |
|
|
| Boaz |
גרמתם לי להיכנס לויקיפדיה לבדוק תעניין :whip:
מטאפורה זה לא כזה ערך פשוט :nervous:
הטראק הזה בהחלט מתנשא בכמה רמות מעל טראקים אחרים :crazy:
וכן יש מצב שזו מטאפורה, רק שוקיופדיה מסובב לי תמוח :clown: |
|
|
| Boaz |
באותה נימה..
מה זאת מטאפורה...
:mad: |
|
|
|
|