return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Armin Van Buuren
View this Thread in Original format
MINTZ
אחחחחחחחחחחחחחח איזו תוכנית!

תאווה לאוזניים!

רק רציתי לציין לשבח שנה מצויינת של ארמין לדעתי - עם אלבום אחד היפים:

1) Armin Van Buuren Feat. Cathy Burton - Rain

2) Armin Van Buuren Feat. Jacqueline - Never Say Never

3) Armin Van Buuren Feat. Jaren - Unforgivable

4) Armin Van Buuren Feat. Jennifer Rene - Fine Without You

וזה רק חלק מהשנה המצויינת של ארמין! ישר כוח! וכל הכבוד על מוסיקה נהדרת!


וגם הוא שם היום למי ששמע את VIAGRA של EYAL BARKAN - איזו קלסיקאה!!!!!

קיצר ארמין מלך... - אתם מוזמנים להגיב :) (אגב אם מישהו מכיר עוד טראק טוב של ארמין מהשנה האחרונה שיתן את השם)

ביי - מת כבר לראות אותו בארץ :)
MASTERsplinter
link?
MINTZ
אין לי לינק להביא לך לצערי :-|

תוריד באי מיול :)
Major_X
באיזה ASOT הוא ניגן את הקלאסיקה של VIAGRA?

אייל.
MINTZ
ב - 11/12 EPISODE 382.
Boaz
? ויאגרה לא שייך גם ליהל

מה אפשר לשים אחרי טראק כזה ??
MINTZ
מה זתאמרת מה אפשר לשים אחרי טראק כזה?
Boaz
סוג של מטאפורה,

הכוונה היא מה באמת אפשר לשים אחרי שיא כזה ??
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Boaz
סוג של מטאפורה,

הכוונה היא מה באמת אפשר לשים אחרי שיא כזה ??


הכל טוב ויפה רק שמטאפורה זה לא
MINTZ
חחחח זה באמת לא מטאפורה נראה לי לפי ההגדרה...

אלא יותר לכיוון משפט שאלה מתחכם שכזה...:]

יפה על ההבחנה אילן...:+)

Boaz
גרמתם לי להיכנס לויקיפדיה לבדוק תעניין :whip:

מטאפורה זה לא כזה ערך פשוט :nervous:

הטראק הזה בהחלט מתנשא בכמה רמות מעל טראקים אחרים :crazy:

וכן יש מצב שזו מטאפורה, רק שוקיופדיה מסובב לי תמוח :clown:
Boaz
באותה נימה..

מה זאת מטאפורה...

:mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement