|
פרומוטשיין
|
View this Thread in Original format
| Boaz |
קידום אומנים.....
אם תמצאו תמקום להקפיץ לינקים לטראקים חדשים מביט פורט וכדומה,
יהיה מאוד נחמד.
וחוצמזה מה קורה עם מאור לוי והידוייד.....
יש איזה אומן חדש בתמונה ? |
|
|
| Boaz |
מקפיץ !
בתקווה לתגובה..
אני מייגע לראות אותם שוב כותבים פה,
לפחות היה ככה פעם. |
|
|
| Vortex_SA |
סוף החודש בלי נדר יוצא סינגל חדש שלי אם אתה מתעניין...
הוא נקרא
Xetro - Warm espresso (Original mix/Frogressife mix)
ואני החודש מתכנן להקליט "תוכנית" חדשה אתה יכול להסתכל עליה כעל ההמלצות האישיות שלי בליווי גיטרה :)
את הסטים הקודמים שלי אפשר למצוא מקושרים בעמוד שלי במייספייס או בפייסבוק... |
|
|
|
|