return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Dit was 2008 ...
View this Thread in Original format
FUSyke
Nog een halve maand en 2008 zit er ook weer op. Dus is het weer tijd voor 'Hoe was 2008 voor jou'?

Voor mij is er in de eerste helft van 2008 niet zoveel gebeurd. Dus schakel ik direct naar 01/08/08: mijn trouw! Het was toch wel een mooie dag: eerst mijn vrouwke gaan halen; dan naar het gemeentehuis; foto's laten nemen; hapje eten; naar de Kerk (dit was toch wel het mooiste v/d dag) en dan de receptie + avondfeest. Enig nadeel: die dag gaat zo vlug voorbij.
Dan van 04/08/08 tot 15/08/08 naar Miami op huwelijksreis geweest. Was wel leuk, maar ik heb toch liever iets anders.
Op 08/08/08 is mijn schoonbroer zijn dochtertje geboren.
En na al dit moois, begon op 27/08/08 de hel. Mijn vrouwke kreeg 's morgens haar moeder niet meer wakker. Haar vlug naar het UZ Gent gedaan. Maar daar konden ze er nog weinig aan doen. En op donderdag 28/08/08 15u30 hebben we de toestellen moeten stop zetten :sadgreen: Een dag dat voor ons de wereld stil stond. Sinds dien is het voor ons een zeer moeilijke periode geweest. Maar we trekken onze plan. We moeten vooruit want het leven gaat verder.
Op 20/11/08 hebben we een huis gekocht in Wetteren. We kunnen er wel maar in 09/2009 in. We kunnen beginnen aftellen é:)
Voor de rest zijn er nog wat goede dagen geweest afgewisseld met slechte.

Nog wat algemeenheden:
*Beste party*
De Bpitch area op Tomorrowland: zeer fijn sfeertje, lekker weertje en goede sets van Sascha Funke, Ellen Allien en Paul Kalkbrenner!!!
*Slechtste party*
De Cocoon party in Amsterdam vond ik maar matig. Slecht geluid, geen sfeer, slechte dj sets (op Chris Tietjen vs Raresh na dan).
*Beste DJ*
Zie *beste party* + Chris Tietjen. 2007 was voor mij het jaar van Guy Gerber en 2008 is het jaar van Bpitch:) Hij heeft op Cocoon in Amsterdam en op Groove City beestige sets gedraaid.
*Slechtste DJ*
Carl Cox op TL. Op Ibiza 07 was hij :crazy: dus wilde ik hem dit jaar eens terug zien. Maar dit viel wel heel hard tegen.
*Beste CD's*
1.Ellen Allien – Sool
2.Paul Kalkbrenner – Reworks
3.Sascha Funke - Mango
4.Watergate 02 – Sascha Funke
5.Berghrain 02 – Marcel Dettmann
6.Boogybytes vol. 4 – Ellen Allien
7.Disco Invaders – Cocoon Ibiza Summer Mix by Chris Tietjen & Reboot vs Johnny D
8.Loco Dice – 7 Dunhem Place
9.Fabric 41 – Luciano
10.Marc Romboy – Contrast
*Slechtste CD's*
1.Ultimate Carl Cox
2.Tocadisco – Solo
3.John Dahlbäck – Winners & Fools
*Beste eten*
Gebakken kalfszwezeriken en ganzenlever op bedje van spinazie met portsausje en truffelmousseline @ De Rooselaer te Heusden (O-VL)
*Slechtste eten*
Kartoffelsalade uit den Aldi*bweikes*
*Beste saus*
Toscaanse saus:crazy:
*Beste drank*
Eristoff Limskaya mee Agrum:crazy:

*Vooruitzichten 2009*
Er staat al heel wat gepland voor 09:
Eerst de Nieuwjaarsfeesten > gevaarlijke toestanden!:p
In januari volgt er al een vrijgezellenparty + trouw > nog gevaarlijker:p
In februari: reisje naar Portofino:toocool:
In maart en april nog enkele feesten op het werk.
En in september mogen we in ons huisje trekken:) Ik zie er al zo naar uit!
Normaal gezien gingen we in september nog naar Ibiza gaan maar met onzen groten aankoop zit er dat dit jaar niet meer in. Mss ergens met de auto naartoe trekken; last minute of onze eigen kust!
Hopelijk wordt het wat beter dan 2008! Veel slechter kan het toch niet zijn.
FCB_Fanatic
Deze ook eens invullen. Ik heb hierbij vooral teruggegrepen naar het lijstje van afgelopen jaar :)

MUZIEK
Hoe zal je 2008 herinneren, op muzikaal gebied?: Een jaar waar ik geleidelijk aan minder naar trance ben gaan luisteren owv tijdsgebrek. Ik ben dus lang niet meer zo goed op de hoogte van alles zoals ik dat ooit was. Ik heb mij daarom vooral tot psy trance beperkt. De laatste tijd heb ik wel wat regelmatiger ook terug andere trance geluisterd en nog een aantal leuke tracks ontdekt
Beste trance nummer(s) van 2008:
- Vibrasphere – Autumn Lights (Oliver Prime Remix)
- Union Jack – Papillon
- Union Jack – Swarm
- Anhken – First Division (Planisphere Extended Remix)
- Airwave, zo goed als het hele Touareg album
- Push – Trance Indicator (Plastic Boy Remix)
- FREq – Stone Shaker (Protoculture Remix)
- Push – Strange World (Astral Projection Remix)
- Astral Projection – One
- John 00 Fleming & Christopher Lawrence – Beyond The Limit (Deep Mix)
- Akesson – Perfect Blue (Original Mix)
- Signum – Distant Signature (Original Mix)
- Alex M.O.R.P.H - Walk The Edge (Alex M.O.R.P.H B2B Woody Van Eyden Mix)
- ...
Beste (trance) Album(s) van 2008:
- Airwave – Touareg
- Whirloop – Watch the sky and keep looking
- Wizzy Noise – Renaissance
- ...
Beste Mix (trance) Album(s) van 2008:
- Trance Euphoria (mixed by John 00 Fleming)
Beste niet-trance nummer(s) van 2008:
- Er schiet mij niet direct iets te binnen
Beste producer(s) van 2008: John 00 Fleming, Airwave
Beste DJ van 2008: John 00 Fleming, Airwave
Beste DJ-sets van 2008: beide sets van Airwave waren zeer goed, Tiësto zn set op Trance Energy
Beste radioshow(s) van 2008: Global Trance Grooves van J00F ... verder maar heeel sporadisch naar andere radioshows geluisterd: Airwave zn show, Club Elite Sessions (MIKE), Aromatherapy (Oliver Prime)
Beste party van 2008: Tomorrowland
Slechtste producer(s) van 2008: Deadmau5??? :D (geen idee eigenlijk)
Slechtste DJ van 2008: het meeste wat ik gehoord heb viel wel mee
Slechtste DJ-sets van 2008: de sets Andy Moor en Gareth Emery op Tomorrowland zijn onder mijn verwachtingen gebleven
Slechtste party van 2008: al bij al viel het allemaal wel vrij goed moe. De parties waar ik naartoe ben gegaan hebben gebracht wat ik ervan verwachtte
Welke DJ's heb je in 2008 gezien?:
- 5 Years B2B: John 00 Fleming, Shpongle, Infected Mushroom, Hallucinogen, Norion, Firaga
- Tomorrowland: Astral Projection, Yahel, Airwave, Cape Town, Fred Baker, Push Live, Menno De Jong, Above & Beyond, Armin van Buuren, Fred Nova, DJ Fire, DJ Elof, GMS, Gareth Emery, Andy Moor
- Armin Only (NL): Armin van Buuren
- Armin Only (BE): Armin van Buuren
- Antwerp is Burning: Airwave, The Thrillseekers, Fred Baker, Giuseppe Ottaviani
- Trance Energy: Tiësto, Ferry Corsten, Kyau & Albert, …

ANDERE
De event(s) van 2008 die je het meest zal/zullen bijblijven:
Persoonlijk: definitieve breuk met mn vriendin en de realisatie dat ze mij serieus belogen, bedrogen en aan’t lijntje gehouden heeft. Iets wat ik totaal niet van haar had verwacht :( . Anderzijds ben ik nu terug vrijgezel na een behoorlijke tijd en doet mij dat wel enorm veel deugd :D
Globaal: wat mij nu te binnen schiet is voor het stuntelwerk van Leterme
Beste Belgische televisie van 2008: bijzonder weinig Belgische televisie gekeken. Matroesjka's 2 heb ik gezien, en dat viel behoorlijk hard tegen
Beste internationale televisie van 2008: dit jaar geen 24 gezien (Redemption moet ik nog zien) dus valt mijn keuze op Lost, Heroes en House MD. Prison Break heb ik dit jaar ook de eerste drie seizonen bekeken maar een enorme fan zal ik nooit worden.
Beste film(s) van 2008: ik kan mij momenteel niet eens goed meer herinneren wat ik allemaal gezien heb :o
Beste drank/bier in 2008: nog steeds Leffe (blond & N°9) gevolgd door Duvel en meer van die straffe biertjes :D, Carslbergh ...

VOORUITZICHTEN 2009
Eindejaarsfeesten: gewoon thuis blijven tot na 12u en daarna mss nog op café
Party: zoals de voorbije jaren staan Trance Energy en Tomorrowland al in mijn agenda aangestipt
Vakantie: nog geen vakantie gepland
Werk: 2008 was net zoals 2007 een minder goed jaar. Er was nog steeds een goede groei van onze omzet (8%) maar de doelstellingen zijn niet gehaald (double digit growth, maar dat was eigenlijk te optimistisch). Na de vele ontslagen begin dit jaar en vertrekkers recentelijk is het moeilijk in te schatten wat het in 2009 wordt. Er zouden nieuwe mensen aangenomen moeten worden terwijl er deze week toch nog twee mensen zijn ontslagen. Zelf had ik gepland ander werk te gaan zoeken het komende jaar (bij voorkeur in Limburg), maar gezien de huidige economische situatie moet ik dat mss beter uitstellen.
Varia:
- Verder geen al te grote plannen momenteel. Het enige wat nog staat aangestipt is de bruiloft van ne goede kameraad op 22/8 (de bijhorende vrijgezellenavond is nog niet gepland).
- Afhankelijk wat mijn werksituatie zal zijn/worden het komende jaar ga ik mss verhuizen, maar dat is absoluut nog niet concreet.

indien nodig update ik deze later nog wel :)
CygnusX
Amai FUSyke, wat een turbulent 2008! Hopelijk wordt 2009 beter.

MUZIEK
Hoe zal je 2008 herinneren, op muzikaal gebied?: Een verrassend goed trance jaar. Buiten trance heeft weinig me geboeid.
Beste trance nummer(s) van 2007:
- Alex M.O.R.P.H. - Walk The Edge (Alex M.O.R.P.H. B2B Woody van Eyden Remix)
- Akesson - Perfect Blue (Original Mix)
- Andy Moor - Fake Awake (Ecomix)
- Zoo Brazil - Kalle (Norman Dorey & Arno Cost Remix)
- C-Systems - Close Your Eyes (Lemon & Einar K Remix)
- Josh Gabriel - Tone Program (Style Of Eye Remix)
- Pryda - Evouh
Beste niet-trance nummer(s) van 2008: Geen uitschieters...
Beste producer(s) van 2008: Daniel Kandi, Arnej, Nitrous Oxide, Alex M.O.R.P.H., Mat Zo en DJ Shah
Beste radioshow(s) van 2008: ASOT en TATW
Beste feest van 2008: Maar één feest meegemaakt: Armin Only
Welke DJ's heb je in 2008 gezien?: Armin

ANDERE
De event(s) van 2008 die je het meest zal/zullen bijblijven:
- Persoonlijk: Memorabele reis naar Indonesië in augustus en geslaagde experimenten met affiliate marketing op internet.
- Globaal: De economische crisis, Obama als president en de Olympische Spelen waar ik spijtig genoeg weinig van gezien heb.
Beste Belgische televisie van 2008: Expeditie Robinson, Voorbij de grens en Neveneffecten
Beste internationale televisie van 2008: The IT Crowd en The Office (US)
Beste film(s) van 2008: Dark Knight, Tropic Thunder, Cloverfield, Wall-E, Rambo, Death Race en Taken. Er zijn er een hele hoop die ik nog moet zien.
Beste game(s) van 2008: Call of Duty 4 en Far Cry 2
Beste bier in 2008: Hoegaarden as usual, maar die ene Tauro die ik al gedronken heb ging er goed in :)

VOORUITZICHTEN 2009
Eindejaarsfeesten: Thuis met een groepje kameraden en rond een uur of 2 op café
Vakantie:
- Van 26 januari tot 7 februari: Cruise op de Middellandse Zee
- Laatste week van juni: een weekje in de Provence met de toekomstige schoonfamilie.
Werk: Gezien het huidige economische klimaat heb ik geen plannen om ander werk te zoeken. Buiten een hoger loon heb ik daar ook weinig behoefte toe. Het plan is wel om in 2009 'zelfstandige in bijberoep' te worden. En in de zomer staat de launch van een website van mezelf en 2 kameraden gepland.
Varia:
- Samenwonen met Jennifer.
- Trouwfeest van mijn zus in juli.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement