return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Hans Teeuwen's nieuwe CD!
View this Thread in Original format
Tall21
Tis dan wel geen trance...ook geen hardtrance of hardhouse..maar ik kan echt iedereen aanraden om s ff op KaZaA (of iets dergelijks) te zoeken naar de cd van het nieuwe programma van Hans Teeuwen - Dat dan weer wel!!!

ECHT SUPERRRRR!!!!

(cd komt officieel 7 juni uit d8 ik)
T.H.C.
teeuwen is leuk ja, ik wist niet dat hij een nieuwe show had, d8 dat hij in een psychiatrische inrichting zat.
ik ga em ook even opzoeken, tx
raoel
quote:
Originally posted by T.H.C.
ik ga em ook even opzoeken, tx


Die CD, of hem in de inrichting :D
Ik zal de CD eens downen. Ik heb er al een stuk of 7 ofzow, en ze blijven goed.
basvh
hans teeuwen is echt vet lachen altijd,

de nieuwe cd is dat een opname van zijn nieuwe show???? maar benieuwd hoe die is
Dj Lex
Hmmm vond hem tegenvallen, had die show gezien in mijn plaatselijke schouwburg en vond hem niet echt denderend, zitten wel een aantal grove grappen tussen, maar ze oude werk vond ik toch beter en dan vooral de typetjes als Fons en Rupert enso en dat miste ik toch wel in die laatste show
hamburgerboefje
Ik had em een tijdje geleden ook een keertje live gezien. Echt een lachuh show maar toch vond ik de mp3tjes van hem die ik daarvoor luisterde beter. Wel cool hoe hij mensen uit het publiek voor lul zet.(met grove grappen trouwens)...
Tall21
quote:
Originally posted by Dj Lex vooral de typetjes als Fons en Rupert enso en dat miste ik toch wel in die laatste show


Fons en Rupert in "De ondankbare plant"....dat is echt meesterlijk!!!!...haha
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Tall21


Fons en Rupert in "De ondankbare plant"....dat is echt meesterlijk!!!!...haha


Al die Mannen van de Radio stukjes zijn geweldig :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement