|
deep dish בארץ
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| הבנתי שהם צריכים להופיע בארץ בחודש ינואר...??? יש פרטים על האירוע משהו ? |
|
|
| sh33p |
דיפ דיש
או
dubfire
או
sharam
?
הבנתי שהם כבר לא מופיעים ביחד... |
|
|
| Boaz |
תכלס,
יש תחושה באוויר שהם נפרדו להפקות פרטיות..
אבל לא ראיתי בשום מקום מידע על פרידה סופית...
זאת פעם ראשונה שהם מופיעים בישראל ? |
|
|
| romigi |
תאמינו לי אין כמו לחזור ולקרוא שוב ושוב שדיפ דיש מגיעים לארץ..
אנשים תתאפסו קצת..
דיפדיש היו פה באפטר באומן 17 ירושלים ב 2002 אם זיכרוני אינו מטעה אותי.
מאז הם לא ביקרו בארץ הקודש. קצת בעייתי להיכנס עם הדרכונים והויזות כשאתה ממוצא איראני.
ולכל מי שלא מעודכן שאראם ודאבפייר סיימו את הקריירה המשותפת שלהם עוד בשנה שעברה. וכבר לא עובדים ומנגנים ביחד (אלא אם כן סגרו את שניהם לאיזה פסטיבל או מסיבה גדולה באיביזה)
כל אחד בחר את כיוונו ומצליח טוב עד טוב מאוד.
שאראם בכיוון המעט מסחרי ודאבפייר הוא אחד המפיקים הכי עסוקים בשנה האחרונה שמתמקד בתחום הטק-האוס הכוחני.
האחים פלאש ניגנו יחד עם שאראם חודש שעבר בדרום אמריקה. כמובן ששאלו אותו אם הוא רוצה להגיע לארץ הקודש והוא אמר שישמח מאוד. אבל עד שזה יהפוך למציאות נראה לי הם כבר יפרשו מהתחום.
האומן ת"א רודפים אחרי "דיפדיש" כבר שנים וכל חג כל אפטר נפוצה השמועה שדיפ-דיש בדרך לארץ וכל פעם מחדש זה שוקע בדיוק כמו שזה עולה לאויר.
לסיכום, עם על כל פעם שהייתי שומע את זה הייתי מקבל שקל הייתי מאושר זה . תסתפקו בדפש מוד שאמורים להגיע במאי ולעשות שמח.
מה גם שלא כלכך יש סיבה אמיתית לשמוע אותם. |
|
|
| Boaz |
הם עוד יגיעו !
דפש מוד במאי,
יש לוקיישן ? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| מה קשור דפש מוד? |
|
|
| Boaz |
האמת היא שלא התחברתי לדפש מוש יותר מדי..
סליינס היה קטש טוב...
הם לא היו פה כבר ? |
|
|
|
|