return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
trance energy 2009
View this Thread in Original format
Segev
יש משהו שמתכנן לטוס לשם?
ואם אפשר קצת עזרה עם טיסות עלויות וכו.. כי אני לא ממש מתמצא..
hypotenuse
אני מתכנן לטוס..מקווה שיסתדר לי עם הלימודים באותו זמן

כרטיס עלה שנה שעברה 40 יורו אז אני מניח שגם השנה משהו כזה
טיסה קצת קשה לדעת תלוי מתי אתה מזמין...זה משהו באיזור ה400--500 דולר ובמקרה הגרוע יכול להגיע לאיזור ה600

מגורים זה כבר תלוי בך...אתה יכול לקחת הוסטל של 20 יורו ללילה בחדר של 12 איש או חדר לבד ב50 יורו..

תבדוק הוסטלים באתר WWW.HOSTELS.COM
Segev
ולגבי איך מגיעים למקום וכל זה אתה יודע?
hypotenuse
זה באוטרכט שהיא 20-30 דקות מאמסטרדם
הכי פשוט זה ברכבת מהתחנה המרכזית של אמסטרדם
Boaz
מתמוגג להיות שם :toocool:

לצערנו מצב המזומנים לא ממש מקדם חיוך,

הייתי כמה פעמים באמסטרדים,

מקום משכר, מכל הבחינות.....

מבחינת התניידות במקום אין דאגה,

יש מספיק תחנות מידע בכל השפות.....

ורוב המקומיים דוברים אנגלית, לא בדיוק כשפת אם.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement