|
לואיס Vs. טייסון (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Ariels
!!!! נו ?! כן אז הייתי בכלא... אז מה |
פחחחחח אחי קרעת אותי |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אריאל אתה ממש אבל ממש סרוט על כל הראש
ואני אומר לכם שטיסון ייקח ... הוא יותר מנוסה ונכון שהוא ילחם מתוך עצבים ואני חושב שזה דווקא מה שיוביל אותו לנצחון שלו !!!
זה הולך להיות קרב עצבני והחלטתי לקום לראות אותו ואז לחזור לישון שעתיים ככה עד 10 בערך
תלוי כמה זמן ייערך הקרב |
|
|
| Hell_Copter |
שמעו אני יודע שזה קרב גדול והכל...
אבל אתם באמת מתעניינים בזה??
אגרוף זה אחד ממקצועות הספורט הכי משעממים שיש... לפחות מבחינתי
זה שני אנשים מסתובבים 3 דקות בזירה וכל דקה מביאים אגרוף אחד לשני
כיף לראות תקציר של זה שרואים איך מישהו מזיין את השני... אבל קרב שלם זה משעמם רצח... בדיוק כמו שבייסבול יכול להיות מעניין כמה סיבובים... אבל 9 שלמים!? זה פשוט עולה על העצבים כבר
קיצר אם לא הבנתם עד עכשיו אני לא הולך לראות את הקרב... אבל תקציר אחר כך יהיה נחמד
נראה לי אני יקום ב 9 ומשהו או 10 ללמוד
למדתי עכשיו איזה 40 דקות וסיימתי די הרבה חומר... אני גאה בעצמי |
|
|
| Ariels |
?!!? משעמם
שני כושים רולות הולכים מכות על חגורה
אין על זה, אחי זה הכי |
|
|
| eXeTik |
| אני ער, עוד מעט זה מתחיל :D |
|
|
| eXeTik |
לואיס ז-י-י-ן את טייסון
אולי זה בגלל היתרון הפיזי שיש ללואיס
אולי זה בגלל יתרון הגילאים- תזכרו שטייסון כבר לא ילד, הבנאדם בן 35
אבל בכל מקרה... במקום לזוז ימינה שמאלה כדי לנסות להתחמק מהמכות של לואיס, טייסון פשוט עמד במקום וספג מכות רצח
זה רחוק מלהיות טייסון של פעם |
|
|
| Ariels |
איזה באסה, שעה אני מחכה לפפצה של טייסון ורק מכות של לואיס למצח שלו
סיבב שמיני לואיס מוריד פצצה לטייסון והעין שלו מתנפחת
עוד פצצה וטייסון על הרצפה - איזה אפס |
|
|
| MoSH_MaN |
וכן טייסון מפסיד....
כצפוי
פשוט לואיס הרבה יותר גדול |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
לואיס ז-י-י-ן את טייסון
אולי זה בגלל היתרון הפיזי שיש ללואיס
אולי זה בגלל יתרון הגילאים- תזכרו שטייסון כבר לא ילד, הבנאדם בן 35
|
בוא אני יגיד לך משהו...
טייסון אולי כבר לא ילד והוא בן 35
אבל לואיס בן 36
אז הגילאים זה לא תירוץ !!
עכשיו בקשר לקרב... לא ראיתי אבל קראתי באתר של וואן שבסיבוב השמיני לואיס הביא לו נוק אאוט |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בוא אני יגיד לך משהו...
טייסון אולי כבר לא ילד והוא בן 35
אבל לואיס בן 36
אז הגילאים זה לא תירוץ !!
עכשיו בקשר לקרב... לא ראיתי אבל קראתי באתר של וואן שבסיבוב השמיני לואיס הביא לו נוק אאוט |
הכוונה שלי הייתה שטייסון כבר לא בן 20
ראו את זה בקרב... כבר אין לו את הזריזות והמהירות שהייתה לו פעם
וכן- לואיס הוריד אותו בסיבוב השמיני
אבל האמת- ראו על טייסון שזה נגמר כבר בתחילה הסיבוב ה-5
הוא פשוט ספג וספג, ובקושי זז
רק ניסה להחזיק מעמד כמה שיותר |
|
|
| NeMeSiS1234 |
ממש התאכזבתי מהקרב הזה
אבל טיסון חטף מההתחלה נון סטופ!!!
כל הכבוד ללואיס איך שהוא זיין לטיסון את הצורה
אבל גם כל הכבוד לטיסון שעמד על הרגלים שלו 8 סיבובים למרות שהוא חטף פיצוצים כאלה!!! |
|
|
| Dj Moriano |
| כוס אמא של השעון המעורר שלי, הוא לא העיר אותי..... |
|
|
|
|