return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Lowlands (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by Miss Proximus
103 EURO!!:eyes: :eyes:

en Tim......Lowlands ROELEERT :)

idd, Lowlands roeleert, al die mensen die rondjes lopen...camping->feesttent->andere feestent...wat een roelatie daar :p
T.H.C.
ja voor mij was het ook 100 gulden de eerste keer(heeel lang geleden), maar alles is in de tussentijd duurder geworden en 103 euro voor zo'n lang weekeind vind ik nog niet extreem veel.
Maar idd er komt nu ook idd wel "fout"volk, ik had er volgens mij 2 jaar geleden een paar naast mijn tent staan, de hele dag drugs vreten en snuiven en dan mensen gaan uitdagen met een grote bek, erg zielig.maargoed over het algemeen is er een erg goed sfeertje en ik heb er ook genoeg (techno) dj's gezien en ik heb daar eigenlijk voor mijzelf ontdekt dat techno HET gewoon is voor me.
Little Theseus
LOL!!!
Volgens mij gaat misschien zelfs Tim inzien dat Lowlands vet is met deze update:

Speedy J
Darren Emerson
Lemon8
Laidback Luke
Jamie Lidell
& much more to be confirmed

Toch wel relaxed dat ik speedy weer ga zien, Darren Emerson ben ik ook enorm blij mee, volgens mij sowieso erg speciaal dat op 1 feest alle leden van underworld zijn, inclusief de oud-leden :D:D:D

Magrec? Toch je DV kaartje verkopen en naar Lowlands gaan? ;)
Gaan we wel een x naar Sasha in de UK ofzo..
magrec
quote:
Originally posted by Little Theseus
LOL!!!
Volgens mij gaat misschien zelfs Tim inzien dat Lowlands vet is met deze update:

Speedy J
Darren Emerson
Lemon8
Laidback Luke
Jamie Lidell

Toch wel relaxed dat ik speedy weer ga zien, Darren Emerson ben ik ook enorm blij mee, volgens mij sowieso erg speciaal dat op 1 feest alle leden van underworld zijn, inclusief de oud-leden :D:D:D

Magrec? Toch je DV kaartje verkopen en naar Lowlands gaan? ;)
Gaan we wel een x naar Sasha in de UK ofzo..

hehe me is :eyes: :eek: en :confused: :(

mjah ik ga alleen mijn geld in een ander feestje stoppen weliswaar op een andere manier dan normaal :p maar toch ik beging wel te twijfelen... next year.. enne dat feessie in de uk dat moet volgens mij dan ook wel te plannen zijn :D
DjSuez
woohoow!!!

nog 26 uur en dan begint Royksopp, met gelijk daarachteraan Darren Emerson, Timo Maas en Tiesto achterelkaar!!:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

dat wordt echt gewoon 7,5 uur dansen achter elkaar...en dan zaterdag JXL, en Lemon8 en Laidback Luke achter elkaar...:crazy: :crazy:
en tot slot zondag...stukkie speedy j meepakken, en dan Underworld, Benny Rodrigues en Umek:D :D ...

oooeefff, dit wordt echt een retegaaf feestke, maar morgenochtend eerst nog een hertentamentje pakken...:(

Jullie horen maandag weer van mij met een party report!!!

Greetz Steeph
SnuggLe
Ik ben er ook wel! Heb al met Theseus wat afgesproken. Mocht je me zoeken: kom naar de Foxtrot tent en vraag naar Bram. Ben daar zeker aan het werk als Enschedeploeg-crew. Ben vrijdag 21:30 klaar, dan backstage naar Tiesto toe :)

Greetz,
SnuggLe
New Wave
quote:
Originally posted by Little Theseus
LOL!!!

Speedy J
Darren Emerson
Lemon8
Laidback Luke
Jamie Lidell

En dan betaal je 103 euro omdat Speedy J komt draaien :conf: mwhehehe, NOT, die komen we op een ander feestje nog wel eens tegen..........:)
DjSuez
quote:
Ik ben er ook wel! Heb al met Theseus wat afgesproken. Mocht je me zoeken: kom naar de Foxtrot tent en vraag naar Bram. Ben daar zeker aan het werk als Enschedeploeg-crew. Ben vrijdag 21:30 klaar, dan backstage naar Tiesto toe

whehe, backstage, mzzlpik!! :p

Ik zal als ik in de buurt ben zeker ff langskomen!! maar k weet absoluut niet hoe t terrein in mekaar zit, keb nog geen plattegrond gezien...:conf:
Ben je er de andere dagen ook nog?
Misschien tot de MINIMINI-TA-meeting...:rolleyes: :D :D (nou ja, zeg maar zo: er zijn gewoon weinig mensen die weten welke feesten de moeite waard zijn...:happy2: :happy2: )

quote:
En dan betaal je 103 euro omdat Speedy J komt draaien mwhehehe, NOT, die komen we op een ander feestje nog wel eens tegen..........

Je denkt toch ook niet dat ik speciaal voor Speedy J kom...? das meer een prettig bijverschijnsel..:tongue3 ;)
DjSuez
Het partyreport van het echt retegave Lowlands 2002

Het begon allemaal op vrijdagmorgen met een hertentamen...

//tot zo ver het negatieve nieuws..:D //

daarna zijn we gauw met zen drien de trein in gedoken met veel bier en zooi, op weg naar Lowlands, waar de rest die geen her had al een nacht had zitten inbrakken. Om een uurtje of 4 kwamen we aan zonder ook maar 1 minuut ergens te hoeven wachten. erg goed geregeld dus!!

Ik had op het programma gezien dat vrijdag avond wel mijn avond ging worden, dus ik begon maar ff met red bull, en stopte maar even met het bier, waar ik toch al redelijk zat van was. de planning van vanavond:

- 1900-2000 Royksopp; ontzettend vet!! ik had niet verwacht dat je op deze muziek zo lekker kon stampen, het begon met een btje lekkere triphop, en langzaam aan werd het steeds een btje harder, en de hit Eple kwam bijn aan het eind, dus dat was orgasme nr 1...
- 2000-2200 Darren Emerson; Ik kende deze man nog niet, maar hij werd me aangeraden en t was in dezelfde tent als Royksopp en Timo Maas, dus ik ben maar even gaan kijken, en het was goed!! tering, ik heb niet vaak zo staan beuqen... orgasmes 2-13:wtf: :crazy: :D
- 2200-000 Timo Maas; Geen uitleg nodig lijkt me, een topdj en dus een topset, al liet hij wel veel stukken tussen de muziek waar niet echt op te dansen viel, maar ik heb hem nu eens gezien en het was echt vet!! Halverwege of zo staat er ineens iemand naast me fotootjes te schieten (komen ze hier ook nog?) en hij kwam me al zo bekend voor...en wat bleek, het was niemand minder dat Snuggle! Die werkt daar en kwam eens ff Timo bekijken, dus toen hebben we nog fftjes samen staan hakken:D . Ook de backstage actie van Snuggle bij Tiesto mocht er wezen!!
000 - 230 Tiesto; Wie komt daar de platen koffer van Tiesto t podium op tillen, ja hoor, alweer ons aller vrind Snuggle!! Thnx voor de red bull nog;) Over de set valt weinig te zeggen behalve dat ik het op Dutch Dimensions na de beste set van tijs vond dit jaar!! Nou heb ik er niet zo veel gehoord (dit was de 5e keer tiesto dit jaar), maar god, wat een set, echt heel veel klassiekers en nieuwe klassiekers, zoals na elkaar Mindcircus, Lethal Industry en The Prophet, echt keihard uit me naad dus!! Ook Street Spirit mocht er wezen, ik was daar met heel veel rockers, en die vionden het zelfs vet, gewoon respect voor het nummer behouden, en er een vette rmx van gemaakt! Ik had hem dat al eens eerder horen doen met Street Spirit, maar wat die resencent erover zei in de andere thread slaat kant nog wal...

Slapen...

Zaterdag btje rondgehangen, filmpje bekeken, en savonds een btje mee naar rockbands met men vrienden. Het programma:

1600-1645 The bees, leuke rock met een vleugje trompet erin, was wel aardig
1645-1745 Arid, erg leuk, btje Radiohead achtig, lekkere sfeer rock
1745-1845 Junkie XL; Leuk! draait lekker hard en is heel enthousiast op het podium, lekker beuken gewoon:rolleyes: :D :D
2100-2130 eventjes wezen kijken bij Zuco 103 en Distorded Disco. Zuco was wel leuk, maar niet super, wel heel enthousiast op het podium. Distorded Disco was heel gaaf, lekkere Psychedelische trance achtig gedoe, waar ik later op de avond ook nog ff ben geweest.
2145-2245 Korn; tja, wat zal ik zeggen, lekker pogoen voor degene die het leuk vinden, ik ben alleen eventjes mee gaan springen met Freak on a leash, maar erg goed concert.
2300-030 Lemon8; leuk, maar errrrg progressive, btje te eentonig naar mijn smaak, ik ben daar ook niet het hele optreden binnen geweest, wel buiten:D Voordat hij begon draaide NewWorldAquarium er nog, een debutant op grote feesten, dus erg enthousiast, en op zich wel een lekker setje.
030-215 Laidback Luke; lekkerrrr, vooral op het eind van de avond toen ik al wat vermoeider werd, toch nog een set waarvan je nog gaat springen, lekker energiek en clubby.

Slapennnnnnnnnnnnn (en Happy tea drinken, das gewoon echt vet, thee waarvan je retemelig wordt, heel leuk voor je omgeving die het niet op heeft:stongue: :stongue: )

Zondag...het uitkijken naar Underworld is begonnen...

Smiddags is er niks in mijn gading te dioen, dus maar weer ff mee naar wat bandjes, dus het springen begint weer om

1500-1600 New Found Glory; ach, lekker springbandje uit amerika, niet bijzonder verder. Ben me nog wel rot geschrokken toen op een retegroot videoscherm me hoofd in beeld was, vol ingezoomd...ik had al drie dagen geen douche of spiegel gezien...ik dacht in eerste instantie dat ze een lijk mijn kleren hadden aangedaan...:nervous: :tongue3 :tongue3 .
1600-1630 16 Horsepower; leuk bandje voor in de zon...meer niet...:cool:
1630-1800 Dj Shadow; woohoow!! vette breakbeat/drum n bass muziek, gedraaid door een gozer die kan scratchen als de beste, kan jean nog wat van leren..:p Heel subtiele opbouw van zen nummers, van een btje hiphopachtig naar vette breakbeat, eigenlijk zonder dat je het merkt. Dit wordt zeker een blijvertje!!

eerst even eten, wat kon bestaan uit in mijn geval vooral pannekoeken, hot dogs, en broodjes met snacks. Op de achtergrond naar Robhadobh en Speedy J geluisterd, wat allebei ook zeer relaxed klonk.

Ik heb 2 nummers van de Dandy Warhols gezien, waar trouwens echt geen bal aan was. Ik hoorde hetzelfde trouwens van iemand die ze op Pukkelpop had gezien dit weekend ook, dus ze zullen wel gewoon zuigen..:rolleyes: :D

Eindelijk.....

UNDERWORLD!!!!

Wat een optreden!!! Knetterhard en ontzettend goed!!! Vooral toen Born Slippy erin kwam, wat een vreselijk intens moment was dat!! Gewoon geweldig...:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

De rest van de avond had ik ineens zin om zat te worden, wat ik al sinds vrijdagmiddag niet meer was geweest, dus heb k eventjes me record 'tempobieren' opgeschroefd. Er was een vette skateshow bezig, naast de tent waar Benny Rodrigues bezig was, dus nog vette achtergrond muziek ook:D Om 100 was het tijd voor Umek, veel over gehoord, maar nog nooit gezien, dus toch ff kijken. En das geen vergissing geweest ook! lekkere beuktechno, wel eentonig, maar t kan ook aan mij met men moeie en aangeschoten gelegen hebben.
3.00...het is over...alle optredens zijn voorbij, ik me bed in, de volgende dag urenlang gereisd vanuit dat gehucht naar wageningen, en maar gelijk ff de douche en me tandenborstel geknuffeld, en fftjes een partyreportje schrijven...

Conclusie: Dit is een veels te lang verhaal geworden, maar t was tenslotte ook 3 dagen...en LOWLANDS RULESSSS!!!!!!!!:crazy: :eyespop: :eyes: :tongue2 :tongue3 :p :D
T.H.C.
quote:
Originally posted by DjSuez

Wat een optreden!!! Knetterhard en ontzettend goed!!! Vooral toen Born Slippy erin kwam, wat een vreselijk intens moment was dat!! Gewoon geweldig...:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

Aaargh ik krijg nu gewoon letterlijk kippevel op mijn rug als ik er weer aan denk, het dak eraf

leuk reportje!

Nox
Ik ben ook geweest dit weekend, en wat een feest! Het slechte weer mocht de pret absoluut niet drukken! :happy2: Voor mij waren de hoogtepunten van Lowlands 2002:

Royksopp (Veel harder dan ik had verwacht en een geweldige liveact!)
Tiesto (Weer ouderwets goed, alleen mag hij wel eens wat nieuwe platen in zijn koffer stoppen...enige verrassing was Radiohead - Street Spirit(Whitelabel mix), de rest waren toch een beetje usual suspects)
Underworld (fantastisch natuurlijk, ik had niet anders verwacht, maar het was niet altijd even strak, komt dat misschien omdat Darren Emerson vertrokken is??!)
En vooral DJ Shadow !! (Geweldig!!! D:toocool: :toocool: Ik had deze man nog nooit gehoord maar wat draaide hij fantastisch, zowel technisch als qua platenkeuze! Het publiek ging compleet uit zijn dak en beloonde hem terecht met een oorverdovend applaus/gejoel toen hij klaar was. Shadow zei zelf ook: "You're the best crowd of the whole tour!" en dat was ook wel gemeend denk ik.

Al met al is Lowlands heel goed bevallen, maar nou op naar Trance Energy!
mr.marcello
quote:
Originally posted by Nox
Al met al is Lowlands heel goed bevallen, maar nou op naar Trance Energy!

Dat zal denk ik iets anders zijn! ;)

Met vriendelijke groet.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement