|
meeting: Talla 2XLC, Signum, Astrid, Pete Gooding & Laidback Luke
|
View this Thread in Original format
| Rodneysh |
| Wie gaan er zaterdag eigenlijk allemaal naar Kremlin met Talla 2XLC, Signum, Astrid, Pete Gooding en Laidback Luke? Ben dan nog wel heel erg nieuw op dit forum, maar lijkt me wel leuk om eens wat mensen te meeten? Bovendien is dit wel het heftigste trance feestje dit weekend. |
|
|
|
|