|
Lijstjes 2008
|
View this Thread in Original format
| basvh |
My 2 cents:
-Beste feest: A critical mass @ Melkweg:
Ongeloofelijk wat een sfeer, wat een muziek, wat ging iedereen los inclusief 40 min extra uitloop in de melkweg wat zelf al een prestatie opzich is
-Beste grote feest: Love Family Park
Duitse feesten zijn per definitie 300 keer vetter, publiek enthousiaster en de line ups beter. Sven vath die ook nog eens 8 uur lang draaide. Wat een gekheid!
-Beste club: Cocoon Club @ Frankfurt
A must see voor elke EDM liefhebber. Geluid, design, ultra aardig personeel en special effects. Te dikkkkkk
- Slechtste feest: Nokia trends lab @ MTV studios
Nog nooit zn kut sfeer gezien bij zulke goede muziek
-Grootste ergernis 2008: Handtasjes house
Grrrrrrrr. Wel veel lekkere poppetjes
-Grootste ergernis 2009: Minimal
Ja we hebben die shuffle, die broeken en die brillen nu echt wel gehad. Blijven wel nog steeds veel dikke platen uitkomen
-Held 2008: Henrik Schwarz
De beste danser onder de dj's
- Beste pop album: DJVTW - De machine
Hoe hilarisch wil je het hebben
- Dance planning 2009: Berlin, Mannheim, London & Ibiza
Ja je moet wat ;) |
|
|
| Fkwebeman |
Beste feest: Feestje op de grote markt met oa Erick E.
Beste grote feest: Weer eens een karig jaar, maar ik vond toch Dancevalley uitstekend.
Beste concert: Shantel @ Vera
Grootste ergernis: kijk-mij-cool-zijn-figuren-kijkdan!-kijkdan!
Ergernis 2009: weer te weinig feestjes vermoed ik
Leukste ontdekking: Skitzofrenix
Beste dance album kwam van de hand van: Shah
Highly anticipated maar toch net niet: ISOS: Asia
Doen in 2009: Sziget of Nature One (en de studie afronden)
Beste Film: The Dark Knight
Beste aanschaf: Hercules RMX |
|
|
| Muppy |
- Beste feest: Electrify met Michel de Hey
- Beste grote feest: Armin Only 2008
- Beste club: Noxx Antwerpen
- Slechtste feest: pfjoe geen idee denk ik
- Grootste ergernis 2008: parapapapapa & viva la vida
- Grootste ergernis 2009: nog geen idee!
- Held 2008: Laidback Luke, Sander van Doorn
- Beste pop album: Snow Patrol - A Hundred Million Suns
- Dance planning 2009: Trance Energy, Lowlands, Awakenings
- Leukste (her)ontdekking: Pannenkoekenhouse
- Beste dance album kwam van de hand van: Ferry Corsten |
|
|
| Little Theseus |
- Beste feest: Lowlands 2008
- Beste club: Club 11 
- Slechtste feest: Dirty Dutch
Je moet er geweest zijn om het te kunnen beamen :p
- Grootste ergernis 2008: electro wannabees en fluorescent adolescents
- Grootste ergernis 2009: electro wannabees en fluorescent adolescents
- Held 2008: Joost v Bellen
- Beste pop album: Weezer - The red album
met oa pork & beans, vet stoer hoe een 90's band zo'n goed album kan afleveren, een enorme verrassing!
- Beste dancetrack/single 2008: Luetzenkirchen - 3 tage wach
Nog nooit heb ik een liedje zo vaak als excsuus gebruikt om 3 dagen helemaal naar de kloten te gaan
- Doorbraak 2008: De hippierock, met voorop de band MGMT!
- Dance planning 2009: alles waar de gastenlijst me heenbrengt
- Leukste (her)ontdekking: house uit '00 en '01
- Beste djmix 2008: TranceFool - 2,5 years later (met begin van het jaar al platen van crookers die in deze zomer DE dancehits werden, fantastisch) |
|
|
| TranceFool |
| Ik voel me vereerd :toocool: |
|
|
|
|