|
Fijne feestdagen!!!
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
| Fijne Feestdagen gewenst NLTA. What happened to this place? I miss you. |
|
|
| Unique2701 |
Aww, this place misses you too
Fijne kerst iedereen en het beste voor 2009 :) |
|
|
| Chicane |
Ja, kom terug stelletje poten!
owja, en fijne dagen.. enzo.. weet togh.. |
|
|
| Creamfields23 |
Fijne feestdagen iedereen. Weet niet hoe het komt maar me biologische klok brengt me eens in de zoveel tijd toch weer hier.
Luister geen trance, meer maar house muziek blijft een deel van het leven. |
|
|
| Loraine |
| Alvast iedreen een knallend goed 2009 gewenst! :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Unique2701
Aww, this place misses you too |
lol :D |
|
|
| AirPole |
| Gelukkig nieuwjaar voor alle mensen die dit lezen! (Toch gauw nog een stuk of 5 of niet dan) |
|
|
| magrec |
| Tis echt superdruk hier, waar is die tijd met +50 post per dag;) |
|
|
| Partyhardy! |
| haha ja en dat waren dan alleen nog maar de posts van Lex :haha: |
|
|
| magrec |
| Wat doet lex eigenlijk? Zie hem ook bijna niet meer op feestjes ;) |
|
|
|
|