|
07.03.09 : Trance Energy @ Jaarbeurs, Utrecht
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
Ook al is de lineup voor de meesten wat teleurstellend...

Mainstage
Armin van Buuren
Fausto
John O'Callaghan
Marcel Woods
Paul van Dyk
tyDi
MC: Mighty Mike
Classics
Bas & Ram
Johan Gielen
Scot Project
Spider Willem
Talla 2xlc
Yves Deruyter
MC: Francois
High Contrast
Artento Divini
Danjo
Jochen Miller
Joop!
Judge Jules
Rank 1
Wippenberg
Future
Ali Wilson
Aly & Fila
Cliff Coenraad
First State
Marcus Schössow
Re-Ward
Simon Patterson
MC: Gunner |
|
|
| MikeVee |
| quote: |
Mainstage
Armin van Buuren
Paul van Dyk
Classics
Johan Gielen
Scot Project
Talla 2xlc
Yves Deruyter
High Contrast
Joop!
Judge Jules
Rank 1
Wippenberg
Future
Ali Wilson
Aly & Fila
First State
Simon Patterson
|
Aanwezig :D , en deze plan ik te horen :o |
|
|
| Luminosity |
| Dat wordt een erg fijn weekend, dabei!! |
|
|
| Loraine |
| Denk dat ik deze echt niet over kan slaan! :eyes: |
|
|
| The_G0dfather |
| Still going strong ja Loesie? :D |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Still going strong ja Loesie? :D |
Nou ja, "still" :nervous:
Tis eerder dat ik onder een steen vandaan gekropen ben met de naam "Adecco"...
Kan het in 2009 weer wat rustiger aan doen, zoals het er nu naar uit gaat zien, dus eindelijk weer eens lekker feesten ;)
Houd me jong he :thepirate |
|
|
| Devilex |
Nog eens bumpen...
Nog mensen die eventueel zouden gaan? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Devilex
Nog eens bumpen...
Nog mensen die eventueel zouden gaan? |
hoewel ik de line-up niet super vind, ga ik zeker gaan. Ik ga mijzelf online een combiticket bestellen, inkomticket voor TE en een busticket met opstapplaats Weert (NL), hier vlak over de grens. Qua prijs zal het niet veel goedkoper zijn dan een eventuele bus met opstapplaats in A'pen, maar het is wel veel gemakkelijker en sneller. |
|
|
| Progrez |
| Meneer Remy pakt altijd nen hoop handjeszwaaiers mee. |
|
|
| Tone Deco |
| Wij hebben onze kaartjes hier ook al eventjes liggen! Gaat een superavond worden, weet ik nu al... :crazy: |
|
|
| Dr.Pepper |
Hey guys,
Been a long time since I've been around here, but here's a quick question for y'all: Is there going to be a bus organized this year like the previous editions? I've been going on them in 2006 and 2007, maybe some of you remember me (or not) :)
Anyways would appreciate if someone could give some info on this!
Cheers |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Dr.Pepper
Hey guys,
Been a long time since I've been around here, but here's a quick question for y'all: Is there going to be a bus organized this year like the previous editions? I've been going on them in 2006 and 2007, maybe some of you remember me (or not) :)
Anyways would appreciate if someone could give some info on this!
Cheers |
yes, check pm :) |
|
|
|
|