return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
07.03.09 : Trance Energy @ Jaarbeurs, Utrecht
View this Thread in Original format
Devilex
Ook al is de lineup voor de meesten wat teleurstellend...



Mainstage

Armin van Buuren
Fausto
John O'Callaghan
Marcel Woods
Paul van Dyk
tyDi
MC: Mighty Mike

Classics

Bas & Ram
Johan Gielen
Scot Project
Spider Willem
Talla 2xlc
Yves Deruyter
MC: Francois

High Contrast

Artento Divini
Danjo
Jochen Miller
Joop!
Judge Jules
Rank 1
Wippenberg

Future

Ali Wilson
Aly & Fila
Cliff Coenraad
First State
Marcus Schössow
Re-Ward
Simon Patterson
MC: Gunner
MikeVee
quote:


Mainstage
Armin van Buuren
Paul van Dyk

Classics
Johan Gielen
Scot Project
Talla 2xlc
Yves Deruyter

High Contrast
Joop!
Judge Jules
Rank 1
Wippenberg

Future
Ali Wilson
Aly & Fila
First State
Simon Patterson


Aanwezig :D , en deze plan ik te horen :o
Luminosity
Dat wordt een erg fijn weekend, dabei!!
Loraine
Denk dat ik deze echt niet over kan slaan! :eyes:
The_G0dfather
Still going strong ja Loesie? :D
Loraine
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Still going strong ja Loesie? :D


Nou ja, "still" :nervous:
Tis eerder dat ik onder een steen vandaan gekropen ben met de naam "Adecco"...
Kan het in 2009 weer wat rustiger aan doen, zoals het er nu naar uit gaat zien, dus eindelijk weer eens lekker feesten ;)
Houd me jong he :thepirate
Devilex
Nog eens bumpen...

Nog mensen die eventueel zouden gaan?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Devilex
Nog eens bumpen...

Nog mensen die eventueel zouden gaan?


hoewel ik de line-up niet super vind, ga ik zeker gaan. Ik ga mijzelf online een combiticket bestellen, inkomticket voor TE en een busticket met opstapplaats Weert (NL), hier vlak over de grens. Qua prijs zal het niet veel goedkoper zijn dan een eventuele bus met opstapplaats in A'pen, maar het is wel veel gemakkelijker en sneller.
Progrez
Meneer Remy pakt altijd nen hoop handjeszwaaiers mee.
Tone Deco
Wij hebben onze kaartjes hier ook al eventjes liggen! Gaat een superavond worden, weet ik nu al... :crazy:

Dr.Pepper
Hey guys,

Been a long time since I've been around here, but here's a quick question for y'all: Is there going to be a bus organized this year like the previous editions? I've been going on them in 2006 and 2007, maybe some of you remember me (or not) :)

Anyways would appreciate if someone could give some info on this!

Cheers
Devilex
quote:
Originally posted by Dr.Pepper
Hey guys,

Been a long time since I've been around here, but here's a quick question for y'all: Is there going to be a bus organized this year like the previous editions? I've been going on them in 2006 and 2007, maybe some of you remember me (or not) :)

Anyways would appreciate if someone could give some info on this!

Cheers


yes, check pm :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement