| Vortex_SA |
אני רוצה חוות דעת על שני שירים שלי, רוק אלטרנטיבי, ואני אשמח אם תתנו משהו
קיצר הם נמצאים בדף שלי בפייסבוק: (המקומות משתנים כל הזמן שם אז אני לא כל כך יודע איזה הם ברשימה, אבל תסתכלו לפי השם
http://www.facebook.com/pages/Xetro/32527742840
ונקראים
"If I were"
וגם קאוור לאליוט סמית
"Needle in the hay"
הראשון נמצא גם אחרון בדף שלי במייספייס
http://www.myspace.com/xetromusic
אני חדש קצת בהפקות של רוק אלטרנטיבי אז אני מאוד אשמח לתגובות...
ואם אתם מכירים אתרים שמתעסקים בתחום הזה יותר אני אשמח לדעת ולהפנות עצמי גם לשם...
תודה מראש |
|
|