return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אני לא מכיר הרבה מקומות באינטרנט... אז בשבילכם :)
View this Thread in Original format
Vortex_SA
אני רוצה חוות דעת על שני שירים שלי, רוק אלטרנטיבי, ואני אשמח אם תתנו משהו

קיצר הם נמצאים בדף שלי בפייסבוק: (המקומות משתנים כל הזמן שם אז אני לא כל כך יודע איזה הם ברשימה, אבל תסתכלו לפי השם

http://www.facebook.com/pages/Xetro/32527742840

ונקראים
"If I were"
וגם קאוור לאליוט סמית
"Needle in the hay"

הראשון נמצא גם אחרון בדף שלי במייספייס

http://www.myspace.com/xetromusic

אני חדש קצת בהפקות של רוק אלטרנטיבי אז אני מאוד אשמח לתגובות...

ואם אתם מכירים אתרים שמתעסקים בתחום הזה יותר אני אשמח לדעת ולהפנות עצמי גם לשם...

תודה מראש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement