|
A new windows prog by bill !!!!!
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
try this link
איזה גירסה עצבנית של חלונות
ביל באמת התעלה על עצמו הפעם!!!!!!:eek: |
|
|
| Scorchio |
חחחחחח מכיר את זה
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
| אכן ישן....אכן אדיר |
|
|
| Dj Moriano |
| מכיר, ישן אדיר.... |
|
|
| Hell_Copter |
| חחחחחחח ממש נחמד :disbelief |
|
|
| NyKoN |
מאוד ישן
ראיתי את זה לפני שנה בערך |
|
|
| eran |
חחח
אח שלי הראה לי את זה לפני איזה חודשיים
אהבתי...
אפילו התקנתי את זה במקום ה95 :crazy: |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחחחחחחח
חמוד ביותר
:D |
|
|
| Djsamorai |
חחחח
יפה !!
חשבתי שאתה מדבר על הווינדוס החדש שעומד לצאת ..
ראיתי סירטון הדגמה שלו ...
ממש פפצות
:whip:
אם היה לי את הסירטון הייתי מעלה לכם אותו .. |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
חחחח
יפה !!
חשבתי שאתה מדבר על הווינדוס החדש שעומד לצאת ..
ראיתי סירטון הדגמה שלו ...
ממש פפצות
:whip:
אם היה לי את הסירטון הייתי מעלה לכם אותו .. |
איזה WINDOWS
? |
|
|
|
|