|
Du gamla du fria......
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Det är ju Svenska flaggans dag idag ju...
Sveriges national dag... ville bara hylla vårt vackra land med denna vackra Svenska flagga...

Dessutom så håller vi på Svenska fotbollslaget i morgon 8.30... inte missa...
Vad tror ni.. spöar vi Nigeria ?
Ha D / Steve |
|
|
| robstar |
SSSSSSSSSSSS
SSSSSSSSSSSS
[COLOR=yellow]SSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSS
SSSSSSSSSSSS
SSSSSSSSSSSS
S
Äh de går inte......skulle göra flaggan med bokstäver. :) :nervous:
Happy national dag! :) :) |
|
|
| dbl |
O
|SSSSSSSSSSSSSSSSS
|SSSSSSSSSSSSSSSSS
|SSSSSSSSSSSSSSSSS
|SSSSSSSSSSSSSSSSS
|SSSSSSSSSSSSSSSSS
|SSSSSSSSSSSSSSSSS
|SSSSSSSSSSSSSSSSS
|
|
|
|
| |
|
|
| King of Clubs |
| Faan vad kul med matchen imorrn!! Men om dom startar med nån fördrömmad bolltjongare som central offensiv mitfältare (igen) så har jag sönder nåt.. |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Faan vad kul med matchen imorrn!! Men om dom startar med nån fördrömmad bolltjongare som central offensiv mitfältare (igen) så har jag sönder nåt.. |
Kunde inte ha sagt det bättre!
Greetz
NordLight |
|
|
| Vizay |
SÅ UNDERBART...... 2 - 1 TILL SVERIGE...
*sjunger* vi ääälskar sveeerige :D:D:D |
|
|
| reveal |
sveeeeeeeeeeeerigeeeeeeeeeee
hoppas nu bara att argentina sätter dit england |
|
|
| Trancefella |
| ujuj! go Sverige! tror ni att dom kommer in i "top 3" listan detta VM? :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
:tongue3 Fy fan va skönt !!! :tongue3<<--- seger gest
.... ....
Alla på jobbet satt vid TV projektorn å kolla, fan va tur vi hade i mellanåt också, nära på självmål... tex.
Argentina på Tisdag... Vad tror ni...
England spöa dom idag, vi spela 1-1 mot England... |
|
|
| King of Clubs |
Riktigt skönt med tre poäng, men det är långt ifrån klart.
Man ska egentligen inte klaga en sån här dag, men var är Zlatan??? Han tillför lätt mer än vad Andreas Andersson gör... |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Riktigt skönt med tre poäng, men det är långt ifrån klart.
Man ska egentligen inte klaga en sån här dag, men var är Zlatan??? Han tillför lätt mer än vad Andreas Andersson gör... |
mjo .... skulle tillochmed vilja se honom få lira från start av andra halvlek isället för allbäck ... tycker fan allbäck mest e passiv .. zlatan skulle tillföra mer .... iaf vad jag tycker :tongue3 |
|
|
| SteveTranz4ever |
Så vad tror ni ? Sverige vs. Argentina ?
Ser det ut så här går det nog bra :gsmile:

Jag tror på 1 - 1 :gsmile: |
|
|
|
|