return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Theme Sensation 2002...
View this Thread in Original format
Vnatic
De theme van Sensation: Cygnus X - Positron
( Waarschijnlijk de Armin Mix )

Ik wist niet of dit al bekend was, anders nou wel...

( Disclaimer: Dit is mij verteld door 1 van de mannen van Collusion, die goeie maatjes zijn met Marco V, die wist te vertellen dat de accoorden van Positron al onder de Sensation reclame zit, dusss.....
Als het niet zo is, moet je mij niet aankijken:crazy: :crazy: :crazy: )
Remy D
Dan wordt waarschijnlijk de white Armin remix en de black Marco remix
hamburgerboefje
Ik ben ze nou aan het downloaden en ik ben best wel heel erg benieuwd. Maar kan het zijn dat ik dat originele nummer al heel lang in mijn lijst heb staan?!?!? De titel komt me nl. redelijk bekend voor......
TimeportE
dit zegt marcov.nl :

quote:
At this time we are working on yet an other big one: 'Positron' by Cygnus X. As some of you may remember, we were working on this project a year ago, but it got held up by the produciotn of the Con:Fusion album... We hope it will be ready for Sensation :o)

en sinds de vinyl samen met de armin en marco v remix komt..
zegt hij dat hij het hoopt dat ie voor sensation klaar is om nie aan te geven dat het de themesong word.. of is het echt nie zeker.. :)
tijs08
quote:


[21:14] Armin did you have something to do with this years Sensation Theme???
[21:15] nope tijs, but I did mix Positron



zo dis wel duidelijk denk ik zo dan he! :D :D

geen armin.. dus lijkt me logisch dat het toch S&G zijn.. en positron dus niet the theme song :D
DJ Bazz
quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Ik ben ze nou aan het downloaden en ik ben best wel heel erg benieuwd. Maar kan het zijn dat ik dat originele nummer al heel lang in mijn lijst heb staan?!?!? De titel komt me nl. redelijk bekend voor......


ja het was 1 a 2 jaar terug al uitgebracht, weet niet precies hoe lang geleden meer, maar toen was het gewoon dikke bagger
TimeportE
quote:
Originally posted by DJ Bazz


ja het was 1 a 2 jaar terug al uitgebracht, weet niet precies hoe lang geleden meer, maar toen was het gewoon dikke bagger

meeste tracks cygnus x zijn bagger, de originele dan..
er is trouwens wel al een 2002 remake gemaakt en uitgekomen van positron gemaakt door cygnus x.. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement