|
בורד טראקים
|
View this Thread in Original format
| CoBrA-MaN |
מישהו פה מנוי על איזה בורד עם
0-Day tracks ?
ויכול להכניס אותי
:D ? |
|
|
| Dj Moriano |
חחחחח אחי אתה רשמת סך הכל 7 פוסטים אף אחד פה לא מכיר אותך אז למה שמישהו יתן לך את המקורות שלו???
אני פה כמעט שנה יש לי מעל ל1000 פוסטים ואף אחד עדיין לא נתן לי מקורות :mad: :whip: :whip: :mad: :whip: :whip: :mad: :mad: :mad: :mad:
אבל חפיף יש אודיו גלאקסי.... |
|
|
| CoBrA-MaN |
שמע
אני משקיע והכל
חוץ מזה מה רע בלנסות.. ?
עם גישה כמו שלך אנשים לא יגיעו רחוק.
:(
בכל אופן, זה לא שאני לא לא משיג טראקים חדשים
נהפוך הוא...
פשוט אני רוצה גישה ישירה ולא ממקור שני
Ftpz etc. ;]
קיצר - יהיה נחמד אם מישהו יפנה אלי באיציק
16579261
תודה :D |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by CoBrA-MaN
שמע
אני משקיע והכל
חוץ מזה מה רע בלנסות.. ?
עם גישה כמו שלך אנשים לא יגיעו רחוק.
:(
|
שמע אתה צודק שלא רע לנסות וניסיתי תאמין לי...... |
|
|
| DjChook |
במילה אחת:
חחחחח
תאמין לי יובל צריך להגיד לסוואמפר למחוק כאלה יוזרים |
|
|
| CoBrA-MaN |
דבר ראשון :
רוטריסט ?
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
האהאהאהאהאהאהה
דוס-פורום
האהאהאהא
אני מת פה
דבר שני אמן אנשים עם גישות כמו שלכם - יקרה להם משהו רע - בלי לפרט.
ממש ככה
זה בושה איך שאתם מתנהגים
בן אדם בא
כוונות טובות והכל
אבל הישראלים - איך לא - חייבים לשלול את הלא מוכר.
נו טוב - מה חדש ? |
|
|
| DJ-Energy |
ERrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אתה יודע מה
זה אנשים כמוך שמעצבנים אותי
קודם כל אני יובל ואני המוד פה
עכשיו
אני לא ראיתי שהצדקת את עצמך פה בכלל
שנית, אתה יודע כמה זמן כל החברים פה בבורד מחפשים מקורות של
0days?!!!?
אתה יודע כמה זמן לוקח עד שמכניסים אותך לקבוצה נורמלית של
1:3 ration
ואז אתה צריך לשבת על התחת ולחפש איזה ווינל שלא העלו כדאי שתוכל לקבל איזה 30 מגה קרדיט להוריד משהו1?!?
ואתה פה יומיים בא בלי בושה ומבקש פה עוד שיביאו לך
0days?!?!
סליחה אחי, קודם כל תתידד פה עם אנשים, שנכיר אותך בכלל...
*CLOSED* |
|
|
|
|