|
אלקטרו משובח.....
|
View this Thread in Original format
| Boaz |
לכל באי הפורום המשעמם הזה,
החסר יוזמות ולא מתחדש.
ננסה להדליק אתכם עם אלקטרו !
אז אלקטרו מתחלק לדיפ, פרוג, וטרנס
בהיותי דיגיי מתנסה אשמח בעיקר לקטעים משובחים
גם חידושים טובים יבואו טוב ! |
|
|
| Boaz |
לפתיחה :
Global Deejays & Technotronic-Get Up(General Electric Mix)
Mark Knight D Ramirez - Colombian Soul Original Mix
Meat Katie & D. Ramirez feat. Odissi - Stop The Revolution (Dubfire Remix)
Nic Chagall - What You Need (Marco V Remix)
Oliver Moldan & Patric La Funk - Good Fellas (G. Riedatz Remix)
Wally Lopez - Go Ahead (Patric La Funk Remix)
16 bit Lolitas - non verbal language (digital only loafer mix)
rockers hi-fi - push push (m.a.n.d.y.s pusher remix)
roland klinkenberg - dusty horizon (electric calm version)
2020 soundsystem - grey clouds (spirit catcher remix) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Boaz
לכל באי הפורום המשעמם הזה,
החסר יוזמות ולא מתחדש.
ננסה להדליק אתכם עם אלקטרו !
אז אלקטרו מתחלק לדיפ, פרוג, וטרנס
בהיותי דיגיי מתנסה אשמח בעיקר לקטעים משובחים
גם חידושים טובים יבואו טוב ! |
אז זהו, שהאוס וטראנס מתחלקים לאלקטרו דיפ ופרוג וכדומה...
איך אתה רושם את דאבפייר די רמירז מרקו וי ניק שאגאל 16 ביט לוליטז רולנד קלינקנברג באותה רשימה עם "אלקטרו"?!
שני אלה היחידים שבאמת איכשהו קשורים לאלקטרו:
Global Deejays & Technotronic-Get Up(General Electric Mix)
Wally Lopez - Go Ahead (Patric La Funk Remix)
עוד לא נתקלתי באלקטרו האוס איכותי באמת...
ולרקורד, אלקטרו זה סגנון משנות התשעים שעבר מהעולם, והוא באמת היה משהו מיוחד, הנה לך דוגמא למה זה באמת אלקטרו (לא אלקטרו האוס...)
http://www.youtube.com/watch?v=NsdwLBYekK4
זה אלקטרו, וזה אדיר.
אני ממליץ לך להעמיק ולחקור... |
|
|
| Boaz |
סמוך עליי ;) שזה אלקטרו
דאבפייר - בס שכולו אלקטרו
די רמירז - שיא האלקטרו
מרקו וי - טק-טרנס
ניק שאגאל - יותר פרוג וגם טק
אלקטרו לא קטן - 16 ביט לוליטז -
רולנד קלינקנברג
- קטע אלקטרו לא רע
בנוגע ל :
Global Deejays & Technotronic-Get Up(General Electric Mix)
Wally Lopez - Go Ahead (Patric La Funk Remix)
שניהם אלקטרו פאנק !
שבאים להסביר ולקבוע סוג מוסיקה,
יבואו יותר מעשרה אנשים שיגידו לך משהו שונה.
לא רוצה להשוויץ אבל יש לי נסיון לא קטן,
כל הקטעים הנל קשורים לאלקטרו.
ממה אני מפחד ????
מחיכויי אלקטרו שמנגנים בארץ ! |
|
|
| Boaz |
הקטע שבלינק די אלקטרוני,
אבל קצת מהפנט.. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Boaz
סמוך עליי ;) שזה אלקטרו
דאבפייר - בס שכולו אלקטרו
די רמירז - שיא האלקטרו
מרקו וי - טק-טרנס
ניק שאגאל - יותר פרוג וגם טק
אלקטרו לא קטן - 16 ביט לוליטז -
רולנד קלינקנברג
- קטע אלקטרו לא רע
בנוגע ל :
Global Deejays & Technotronic-Get Up(General Electric Mix)
Wally Lopez - Go Ahead (Patric La Funk Remix)
שניהם אלקטרו פאנק !
שבאים להסביר ולקבוע סוג מוסיקה,
יבואו יותר מעשרה אנשים שיגידו לך משהו שונה.
לא רוצה להשוויץ אבל יש לי נסיון לא קטן,
כל הקטעים הנל קשורים לאלקטרו.
ממה אני מפחד ????
מחיכויי אלקטרו שמנגנים בארץ ! |
אני לא יודע מאיפה ואיך קיבלת את ההגדרות האלה, אבל הן הזויות לי לגמרי מצטער,
Dubfire - Minimal/Minimal house
D. Ramirez - Progressive/Tech/House/Trance הוא באמת עושה מלא דברים אז אולי גם אלקטרו האוס
ומה זה אלקטרו פאנק? מאיפה אתה מביא את הדברים האלה? הידעת שכל ה"אלקטרו" התחיל בכלל ב2004?? כל האומנים האלה היו קיימים גם לפני ועכשיו בגלל ש"אלקטרו" זה משהו שמקובל להגיד היום אז אתה אומר אלקטרו פה אלקטרו שם, זה פשוט לא נכון מבחינה היסטורית ובתור אדם שאוסף מוזיקת טראנס והאוס כבר עשר שנים וכל ג'אנר קטן מעניין אותו, להכליל את כל הג'אנרים הקטנים במשהו אחד "גדול" שבכלל לא קשור אליהם זה העלבה לז'אנרים האלה שחיו בזכות עצמם... בחיי...
דוגמא אחרת שאולי לא תכיר אבל אתה טוען שיש לך נסיון לא קטן, אז עד לא מזמן הייתה את תקופת המק-פרוג, הכל היה פרוגרסיב, לא משנה גם אם זה לא היה פרוגרסיב זה היה פרוגרסיב,
זה לא יעצבן אותך שאת כל מה שאתה קורא לו אלקטרו עכשיו ומעריך בתור משהו שאתה מכיר ואוהב ועוד חמש שנים מישהו יבוא ויגיד, יש סגנון חדש ומגניב שקוראים לו "חרטטיטה" וכל האומנים האלה שהקשבת להם עד עכשיו כל החמש שנים האלה בעצם מפיקים אותו ועכשיו להכל קוראים ככה,
זה לא נשמע לך קצת הזוי?
אז אני מקווה שתבין אבל אני נמנע מגישת הסמוך הישראלית וסומך על מה שלמדתי בחיים שלי, האלקטרו האוס ייפול מתישהו ואני לא אומר את זה סתם, כל ז'אנר עד היום שהיה מבוסס על גימיק שלא יכול להתפתח נפל למחתרת אחרי עלייה של כמה שנים, ככה פועל עולם המוזיקה מאז ומתמיד.
אם תרצה אני אשמח לפרט לך בדיוק איך נקראים הסגנונות של האומנים שאתה אוהב לשמוע ויש פה עוד חבר'ה שנכנסים מדי פעם שיודעים יותר טוב ממני, אבל אני רואה שאתה מקובע, אז אני פשוט אשחרר אחרי פריקת הלחץ הזו :) מצטער אם איכשהו פגעתי בך, זו לא הייתה הכוונה... |
|
|
| Boaz |
יש משהו במה שאמרת :D
נפלתי פה לא פעם בין הכיסאות בנסיון הגנה על הגדרות המוסיקה:happy2:
עיקר הביסוס שלי מגיע מהתחושה שהבאס נותן,
ובאותם טראקים התחושה היא לא אופורית ולא פרוגרסיבית בעיקר..
אלא אלקטרונית.
בכל מקרה אם אתה מכיר או לא,
זה קטע המפציץ של השנה בשבילי :
Sander van doorn - apple (marcus schossow remix)
שניהם אומנים מובילים,
.הנטייה שלי היא למרקוס |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Boaz
יש משהו במה שאמרת :D
נפלתי פה לא פעם בין הכיסאות בנסיון הגנה על הגדרות המוסיקה:happy2:
עיקר הביסוס שלי מגיע מהתחושה שהבאס נותן,
|
יש די הרבה במה שהוא (וורטקס) רשם....
דרך הביסוס שלך די שגויה, זה אמור להיות מה שיוצא בסופו של דבר מן כל המרכיבים (צלילים (בעיקר),באסים, מלודיות,אטמוספרה וכו') ונשמע לאוזן....
רב האומנים שרשמת למעלה לרב משתייכים לטק אוהס ודאבפייר משתייך גם הוא למינימל....
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
ומה זה אלקטרו פאנק? מאיפה אתה מביא את הדברים האלה? הידעת שכל ה"אלקטרו" התחיל בכלל ב2004?? כל האומנים האלה היו קיימים גם לפני ועכשיו בגלל ש"אלקטרו" זה משהו שמקובל להגיד היום אז אתה אומר אלקטרו פה אלקטרו שם, זה פשוט לא נכון מבחינה היסטורית ובתור אדם שאוסף מוזיקת טראנס והאוס כבר עשר שנים וכל ג'אנר קטן מעניין אותו, להכליל את כל הג'אנרים הקטנים במשהו אחד "גדול" שבכלל לא קשור אליהם זה העלבה לז'אנרים האלה שחיו בזכות עצמם... בחיי...
|
אז זהו, אתה אולי מתכוון שה"אלקטרו" עשה את פריצתו ב2004 .
האלקטרו התחיל בהרבה לפניי
Daft Punk (90s)
ויש גם עוד בהרבה לפניהם....
כל מקרה, הנה כמה המלצות ממני של אלקטרו וניווויב מהשנה שעברה עלינו לטובה :
Alex Gopher - Aurora
Crystal Castles - Crimewave (LA Riots Remix)
Digitalism - Home Zone (11th Avenue Is Burning Digitalism Criminal Club Mix)
Siriusmo - Allthegirls (Yuksek Mix)
Curses! - What I Need
Franz Ferdinand - The Fallen (Justice Mix)
Rico Tubbs - Gangsters
The Whitest Boy Alive - Golden Cage (Fred Falke Remix)
Slyde – Kiss Kiss Bang Bang
Crystal Castles - Air War (CFCF Remix)
We Have Band - Oh (Friendly Fires Remix)
Principles of Geometry - A Mountain For President (Joakim Remix)
Autokratz - Its On
Goodwill & Tommy Trah - Its A Swede Thing
Bonde Do Role - Marina Gasolina (Fake Blood Remix)
Boys Noize - Oh! (A-Trak Remix)
Bloc Party Feat. Peaches - Helicopter (Weird Science Remix)
תהנו...... |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Boaz
יש משהו במה שאמרת :D
נפלתי פה לא פעם בין הכיסאות בנסיון הגנה על הגדרות המוסיקה:happy2:
עיקר הביסוס שלי מגיע מהתחושה שהבאס נותן,
ובאותם טראקים התחושה היא לא אופורית ולא פרוגרסיבית בעיקר..
אלא אלקטרונית.
בכל מקרה אם אתה מכיר או לא,
זה קטע המפציץ של השנה בשבילי :
Sander van doorn - apple (marcus schossow remix)
שניהם אומנים מובילים,
.הנטייה שלי היא למרקוס |
אז אלקטרו הכוונה למוזיקה אלקטרונית?
בכל מקרה, אני אהבתי יותר את ה
Dave Schiemann remix
יותר פיצוצים יותר לפנים, כמו שאני אוהב :) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DvJ
אז זהו, אתה אולי מתכוון שה"אלקטרו" עשה את פריצתו ב2004 .
האלקטרו התחיל בהרבה לפניי
|
אם אתה מתכוון לאלקטרו הקלאסי אז אני מסכים איתך, אני דיברתי על אלקטרו האוס, שהתחילו לקרוא לו ככה רק מ2004 או טיפה יותר מוקדם... ואם תקרא את מה שכתבתי אני מאמין שהזכרתי את זה איפשהו לפני :) |
|
|
| Boaz |
תגובות משמחות,
אם תמצאו לנכון לפרסם לינקים ישירים לביט פורט ובניו,
זה יהיה במקום.
Dave Schiemann remix
הכוונה לאפל ? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Boaz
תגובות משמחות,
אם תמצאו לנכון לפרסם לינקים ישירים לביט פורט ובניו,
זה יהיה במקום.
Dave Schiemann remix
הכוונה לאפל ? |
אה לא התבלבלתי :) התכוונתי ל
the last pluck
האמת שאפל הרמיקס שאני חושב שהוא הכי טוב הוא מה שרשמת... בכל מקרה האוריגינל ממש מפוצץ גם הוא... |
|
|
|
|