return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מישהו יודע מתי ארמין מגיע לארץ?
View this Thread in Original format
MINTZ
אשמח למידע בנושא לכל מי שיודע מתי ואם ארמין מגיע לת"א...
Boaz
בסביבות מרץ - אפריל

תן לי לבדוק....
Boaz
התאריך הוא :

06.02.09

:eyes:


? מישהו יודע את הלוקיישן
GYPSYGY
ב6.2 באומן רשום אצלו באתר
הוא ממש כמו שעון כל חצי שנה פה. לא שיש לי התנגדות
WELLCOME NO.1 DJ IN THE WORLD
ARMIN VAN BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUREN
והביט הביט!!!!!!!!!!!!!!!!
Boaz
מצאת משהו על המיקום ?

אולי בחיפה:haha:

יבש פה פצצות.
uzi
quote:
Originally posted by GYPSYGY
ב6.2 באומן רשום אצלו באתר
הוא ממש כמו שעון כל חצי שנה פה. לא שיש לי התנגדות
WELLCOME NO.1 DJ IN THE WORLD
ARMIN VAN BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUREN
והביט הביט!!!!!!!!!!!!!!!!

שנים זה ככה, הוא מגיע 2-3 פעמים בשנה.
אנחנו צריכים לומר 100 פעם תודה שלפחות הוא נשאר.
Boaz
מקווה שהוא ישלב קצת אלקטרו משובח וקלאש,

יותר מדי מלודיות לפעמים מעצבן.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement