|
מישהו יודע מתי ארמין מגיע לארץ?
|
View this Thread in Original format
| MINTZ |
| אשמח למידע בנושא לכל מי שיודע מתי ואם ארמין מגיע לת"א... |
|
|
| Boaz |
בסביבות מרץ - אפריל
תן לי לבדוק.... |
|
|
| Boaz |
התאריך הוא :
06.02.09
:eyes:
? מישהו יודע את הלוקיישן |
|
|
| GYPSYGY |
ב6.2 באומן רשום אצלו באתר
הוא ממש כמו שעון כל חצי שנה פה. לא שיש לי התנגדות
WELLCOME NO.1 DJ IN THE WORLD
ARMIN VAN BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUREN
והביט הביט!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Boaz |
מצאת משהו על המיקום ?
אולי בחיפה:haha:
יבש פה פצצות. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by GYPSYGY
ב6.2 באומן רשום אצלו באתר
הוא ממש כמו שעון כל חצי שנה פה. לא שיש לי התנגדות
WELLCOME NO.1 DJ IN THE WORLD
ARMIN VAN BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUREN
והביט הביט!!!!!!!!!!!!!!!! |
שנים זה ככה, הוא מגיע 2-3 פעמים בשנה.
אנחנו צריכים לומר 100 פעם תודה שלפחות הוא נשאר. |
|
|
| Boaz |
מקווה שהוא ישלב קצת אלקטרו משובח וקלאש,
יותר מדי מלודיות לפעמים מעצבן. |
|
|
|
|