|
טראנס בשנות ה90
|
View this Thread in Original format
| Boaz |
נרביץ בכם קצת תורה,
הטראקים שעשו לנו את שנות ה90 !
:whip: |
|
|
| Boaz |
לשם התחלה :
vortex & arpa's dream - incoming (beam vs.cyrus remix)
והיה עוד קטע שהתלבש לי על זה,
קוראים לו its time to bob !
אם מישהו זוכר את המפיק שיפקסס לנו..... |
|
|
| Vortex_SA |
yves deruyter - back to earth (rave mix)
jam-x & de-leon - din daa daa
חזקים :) |
|
|
| Boaz |
הטראק הכי טוב של ג'אמ אקס ודי ליאון..
Can you dig it ?
כל פעם ששומעים אותו נפתחות לי הצ'אקרות.. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Boaz
הטראק הכי טוב של ג'אמ אקס ודי ליאון..
Can you dig it ?
כל פעם ששומעים אותו נפתחות לי הצ'אקרות.. |
הייתה גם גרסא בגרמנית לא? |
|
|
| Boaz |
יש מצב..
נראה לי שנפטרתי ממנה,
.לא מבין גרמנית בכל מקרה |
|
|
| uzi |
יופי של נושא, בדיוק בזה התעסקתי בשנה (האזרחית) שעברה.
השלמתי טונות של דאנס\טראנס משנות התשעים, הרבה בזכות הפורום האדיר "שנות התשעים" של תפוז.
כל כך הרבה אוספים מעולים שעופר נחשון היה מנגן מהם את התוכנית. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Boaz
עוזי,
זרוק המלצות ! |
אתה יודע מה? יש טונות.
אפילו פגשתי את עופר לפני איזה חודשיים, באירוע במועדון שם הוא ניגן מלא מהלהיטים הללו.
באמת השלמתי מלא אוספי דאנס\טראנס מלודי מהתקופה של 90, מהאוספים הישנים הישראלים של הוצאות ישראלית.
גיליתי פרוייקטים ישנים של פרי קורסטן עם רוברט סמית שלא היה לי מושג עליהם.
אפילו מצאתי איזה קטע ישן שאהבתי מאוד ומסתבר שהפיק אותו מרטין רוט שמוכר יותר השנים האחרונות... תגלית היסטרית!
אני אשלח רשימה בהזדמנות. |
|
|
| Boaz |
plug n play, that is the name i was searching for.
you are right about the years of the releases.
at this forum my recommendations were all 90's .90's |
|
|
|
|