|
המלחמה בחמאס
|
View this Thread in Original format
| yaman |
הרבה זמן לא כתבתי כאן אבל בכל מקרה
בהצלחה לחיילי צה"ל |
|
|
| Elior |
שכולם יחזרו בשלום...
אני גם מקווה שנעמוד במטרות שלנו ויישובי הדרום לא יחיו יותר תחת איום.. |
|
|
| Boaz |
מצטרף !
הלוואי ותקום חומה ענקית בינינו,
ובין השאר שיתרמו להם כסף לתשתיות וכלכלה מבוססת משלהם,
ופחות כסף למטרות החמאס !
שתקום מדינה משלהם,
! שהממשל שלה ילחם בטרור עד סופו |
|
|
| Elior |
| quote: | Originally posted by Boaz
מצטרף !
הלוואי ותקום חומה ענקית בינינו,
ובין השאר שיתרמו להם כסף לתשתיות וכלכלה מבוססת משלהם,
ופחות כסף למטרות החמאס !
שתקום מדינה משלהם,
! שהממשל שלה ילחם בטרור עד סופו |
או שימחקו אותם עד השורש...
נמאס להיות בובת סמרטוטים...אסור שילדים יגדלו בפחד בארץ שלנו.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Elior
או שימחקו אותם עד השורש...
נמאס להיות בובת סמרטוטים...אסור שילדים יגדלו בפחד בארץ שלנו.. |
זה כמעט אחד לאחד מה שחושבים בצד השני... |
|
|
| Boaz |
גם אני שברתי את הראש לא פעם להבין את הצד השני,
ויש שם אינסוף ילדים טובים.....
השאלה היא איך מתמודדים עם החמאס וההפצצות ? |
|
|
| Elior |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זה כמעט אחד לאחד מה שחושבים בצד השני... |
אז עכשיו נשאר לראות למי יש ביצים יותר גדולות... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Elior
אז עכשיו נשאר לראות למי יש ביצים יותר גדולות... |
לאו"ם
לדעת הקהל בעולם
לגורמים אנטישמיים שונים
לארה"ב
מה שבטוח אתה יכול למצוא תשובות רבות אבל לא ללישראל ולא לחמאס יש
"ביצים גדולות"
ואולי טוב שכך... |
|
|
| Boaz |
הנושא כל כך טעון בעולם,
שאין לכם שמץ של מושג מאיפה להתחיל לחשוב על זה.
חלק מהרשתות הזרות תומכות וחלק מראות תמונות של ילדים פצועים קשה,
תמונות שלא נראות אצלנו.
דעת הקהל וכמובן האנטישמיות לא פעם מכתיבה לנו את המדיניות.
די שמחתי שהפצצנו אותם מהים ומהאוויר,
ישנתי בשקט.
מאז הכניסה של חיל רגלים,
היה לנו ברור שיהיו אבדות.
אז כמובן שישר עולה בראש המנהרות התת קרקעיות של הארגונים השונים,
והפעילים שמתחבאים להם בין חפי פשע.
הנושא כל כך טעון שלא מתחשק לי להיות בשום מקום מאשר באיזה כלי לוחמה עתידני.
ולהפציץ לכמה משלחים את התחת ! |
|
|
|
|