return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Duende@Haoman17 12/01/09
View this Thread in Original format
hypotenuse
היכונו!
Glenn-Holmes
לא הבנתי...
לא ברור....
מאחר ו-12 לינואר זה עוד מספר ימים כדאי שיופיעו כאן פרטים או שהפוסט ילך לפח האשפה של הפורומים...
hypotenuse
תקבל את זה בתור סקופ וחכה לעוד פרטים
hypotenuse
הוא מגיע לאומן ב12 לינואר וייתן גם סטים בקויה ב15, 16, 17 לינואר.
markfeldman
דואנדה ?

המסיבה ביום שני, זה הגיוני ?
hypotenuse
כן. יום שני באומן.

מי מגיע??
Glenn-Holmes
מהכרותי עם הסצינה המקומית ועל אף שאני לא עוקב באדיקות רבה אחרי אפליפטינג בשנה האחרונה, אני עדיין חושב שזה מוזר מאוד שאמן כה אלמוני לקהל הישראלי מגיע לארץ... ועוד יותר מוזר שמערך הייחצון לא עובדבכלל על מסיבה שתהיה בעוד מספר ימיםולא בסוף השבוע...

אני סקפטי לחלוטין...
hypotenuse
אני אומר את זה ממקור ראשון..דברים שנסגרו כבר עם האומן.
דבר שני, תציץ במייספייס שלו (אנטוניו מורנו)

http://www.myspace.com/djantoniomoreno

בקשר לאופי הסט, אני מקווה מאוד שיהיה כמה שיותר אפליפטי :P
mitre
כתוב במייספייס שהבחור מופיע במועדון
KOYA
ב 15, 16, 17

מה זה המקום הזה? יום שני ממש לא מתאים לי =\
hypotenuse
הקויה זה מועדון ברחוב הרכבת

mitre
זה דום לשעבר בערך או משהו קטן יותר?
אני מקווה להיות שם בשישי אלה אם תגידו לי שלא כדאי להגיע למקום הזה בכלל..
markfeldman
אז יש מסיבה היום או לא ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement