|
Duende@Haoman17 12/01/09
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
לא הבנתי...
לא ברור....
מאחר ו-12 לינואר זה עוד מספר ימים כדאי שיופיעו כאן פרטים או שהפוסט ילך לפח האשפה של הפורומים... |
|
|
| hypotenuse |
| תקבל את זה בתור סקופ וחכה לעוד פרטים |
|
|
| hypotenuse |
| הוא מגיע לאומן ב12 לינואר וייתן גם סטים בקויה ב15, 16, 17 לינואר. |
|
|
| markfeldman |
דואנדה ?
המסיבה ביום שני, זה הגיוני ? |
|
|
| hypotenuse |
כן. יום שני באומן.
מי מגיע?? |
|
|
| Glenn-Holmes |
מהכרותי עם הסצינה המקומית ועל אף שאני לא עוקב באדיקות רבה אחרי אפליפטינג בשנה האחרונה, אני עדיין חושב שזה מוזר מאוד שאמן כה אלמוני לקהל הישראלי מגיע לארץ... ועוד יותר מוזר שמערך הייחצון לא עובדבכלל על מסיבה שתהיה בעוד מספר ימיםולא בסוף השבוע...
אני סקפטי לחלוטין... |
|
|
| hypotenuse |
אני אומר את זה ממקור ראשון..דברים שנסגרו כבר עם האומן.
דבר שני, תציץ במייספייס שלו (אנטוניו מורנו)
http://www.myspace.com/djantoniomoreno
בקשר לאופי הסט, אני מקווה מאוד שיהיה כמה שיותר אפליפטי :P |
|
|
| mitre |
כתוב במייספייס שהבחור מופיע במועדון
KOYA
ב 15, 16, 17
מה זה המקום הזה? יום שני ממש לא מתאים לי =\ |
|
|
| hypotenuse |
| הקויה זה מועדון ברחוב הרכבת |
|
|
| mitre |
זה דום לשעבר בערך או משהו קטן יותר?
אני מקווה להיות שם בשישי אלה אם תגידו לי שלא כדאי להגיע למקום הזה בכלל.. |
|
|
| markfeldman |
| אז יש מסיבה היום או לא ? |
|
|
|
|